Arkadaşlar,shadowla ilgili olmayan bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum
Sitede bir organizasyon var ve siteden bir kişi için motor sahibi olması konusunda para toplanıyor,
bu kişi motora gerçekten gönül vermiş bir arkadaşımız,başından geçen kötü olaylar sonucunda motorunu satmış ve uzun süredir motorsuz kalmış olmakla birlikte bizler birşeyler yapmassak,
çok çok uzun sürede bu şekilde gidecek ve alacak durumu kesinlikle yok!! bunun garantisini ben veriyorum,hikayeden bir organizasyon değil yani,gerçek ihtiyaç sözkonusu,organizasyonu yapan kişi sadece birkaç kişiye konuyu açmış ve birmiktar para toplanmış,bende bişeyler yaptım karınca kararınca,dedim bizim baba gruba bir yazayım miktar önemli değil kim ne vermek isterse,alınmak istenen motorda cbf 150 ayranı yok içmeye tahtırevanla gider hacete durumu değil yani..
konuya ilgi gösteren arkadaşlkar bana özelden katılırsa kime hangi hesaba bişeyler yapabileceği konusunda yönlendiririm.
Teşekkürler..