- Katılım
- 24 Ağu 2008
- Mesajlar
- 634
Cumartesiden sonra rahat veririm aga şimdi olmaz :cherry:
Şekil:bounce:
Cumartesiden sonra rahat veririm aga şimdi olmaz :cherry:
http://www.motosiklet.net/forum/etk...le-gezisiyle-sezon-acilisi-3.html#post2616867
Arkadaşlar katılım artıyor. Hadin coşturun katılın:flower:
Karahayıtta konaklamada yardımcı olabilirm.
Ben Fethiyedeyim arkadaşlar izin alabilirsem bende geleceğim..
Gezi İle İlgili Detaylı Bilgilendirme
Gezi Alanı: Arkadaşlar gezi yolumuzda Pamukkale- Karahayıt- Ağlayan Kaya bulunmaktadır. Pamukkaleye giriş ücretlidir. Geçen seneki bildiğimiz giriş fiyatı 20 TL dir. Antik kenti gezmek isteyen arkadaşlar olursa giriş yapabilirler. Biz kendilerini dışarıda bekleyeceğiz. Pamukkale dışında gezi güzergahında paralı giriş olan bir nokta yoktur.
Müze kart alın 20 TL bir yıl boyunca ücretsiz tüm Türkiye'de geçerli. Allah kaza, bela vermesin, hayırlı yolculuklar.
Gezi İle İlgili Detaylı Bilgilendirme
Gezi Alanı: Arkadaşlar gezi yolumuzda Pamukkale- Karahayıt- Ağlayan Kaya bulunmaktadır. Pamukkaleye giriş ücretlidir. Geçen seneki bildiğimiz giriş fiyatı 20 TL dir. Antik kenti gezmek isteyen arkadaşlar olursa giriş yapabilirler. Biz kendilerini dışarıda bekleyeceğiz. Pamukkale dışında gezi güzergahında paralı giriş olan bir nokta yoktur.
Müze kart alın 20 TL bir yıl boyunca ücretsiz tüm Türkiye'de geçerli. Allah kaza, bela vermesin, hayırlı yolculuklar.
Artık öyle bişey yapcaz bakalım şimdilik bu gezi böyle oldu diğerlerinde kartla giriş yaparız inşallah. Teşekkür ederiz. Selamlar...
kusura bakmayın ancak girebiliyorum nete..Bekliyoruz kardeşim haberleşelim yola çıkcak olursan
kusura bakmayın ancak girebiliyorum nete..
nasıl geçti geziniz
selam arkadaslar nasılsınız ne var ne yok hayat nasıl gidiyor. Ben suan servergazi d. Hastanesindeyim.