Mh Drift 125 & CBR 125R (eski kasa)

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Merhaba daha önce Mh dirft almaya gidiyorum demiştim.Fakat bayi tanıdık olduğu için mh dirft alma dedi.(Vibrasyon,aydınlatma,paslanma,depo gibi sorunları varmış)
Bende Size bişey danışmak istedim(Ama Hala aklımda drift var çünkü görünüşü çok güzel)

Cbr :) (eski kasa)
:flower:İlan1.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satiliktir-70961101/detay

:flower:ilan2.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-125-r-cigeri-saglam-78729805/detay

:flower:İlan.3 http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...cbr-kazasiz-muayenesi-yapilmis-75246140/detay

Cbr 25bin km yi geçmiş var(((bütçem 2,500 ondan ucuz baktım)))acaba 25bin geçmiş bir hondamı daha az arıza çıkarır yada 2bin km ye kadar olan bir dirftmi ?

Mh dirft 125:)
:flower:ilan1. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-tertemiz-bir-makina-73239227/detay

:flower:ilan2. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-isteyen-buraya-71352710/detay

:flower:ilan3.http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-plaka-ruhsat-hazir-650-km-de-77945456/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

Up UP Up UP
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Şimdi bi tarafta honda var bi tarafta mondial tamam driftin kullanıcıları memnun ama yine de bi honda kalitesini verebileceğini düşünmüyorum peki neden sadece bu ikisi o fiyata bi ybr de alabilirsin
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Şimdi bi tarafta honda var bi tarafta mondial tamam driftin kullanıcıları memnun ama yine de bi honda kalitesini verebileceğini düşünmüyorum peki neden sadece bu ikisi o fiyata bi ybr de alabilirsin
Görünüş Olarak YBR Sevmiyorum. Honda 30 nib den asagı yok ucuz alacagımdan sorun çıkarmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

drift de mi titreşim varmış???? :bounce:
ne komik bi ustaymış o öyle :farao:
Merhaba arkadasım öncelikle galiba sen mh drift kullanıcısısın + larını ve - lerini söylermisin en iyi kullanıcıdan öğrenilir.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Şimdi herşey görüntü değil ki mh drift güzel motor kullanıcıları memnun ama bi ybr kalitesini veremez senin başlangıç motorun olacak yanılmıyorsam e illaki motor zorlanacak Allah korusun ama yan yatma vs olacak bunları göz önüne alırsan bi yamaha honda var bide mondial bak kötü demiyorum o motora cbr da güzel 30.000 km işi ise şansa bağlı...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Merhaba daha önce Mh dirft almaya gidiyorum demiştim.Fakat bayi tanıdık olduğu için mh dirft alma dedi.(Vibrasyon,aydınlatma,paslanma,depo gibi sorunları varmış)
Bende Size bişey danışmak istedim(Ama Hala aklımda drift var çünkü görünüşü çok güzel)

Cbr :) (eski kasa)
:flower:İlan1.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satiliktir-70961101/detay

:flower:ilan2.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-125-r-cigeri-saglam-78729805/detay

:flower:İlan.3 http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...cbr-kazasiz-muayenesi-yapilmis-75246140/detay

Cbr 25bin km yi geçmiş var(((bütçem 2,500 ondan ucuz baktım)))acaba 25bin geçmiş bir hondamı daha az arıza çıkarır yada 2bin km ye kadar olan bir dirftmi ?

Mh dirft 125:)
:flower:ilan1. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-tertemiz-bir-makina-73239227/detay

:flower:ilan2. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-isteyen-buraya-71352710/detay

:flower:ilan3.http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-plaka-ruhsat-hazir-650-km-de-77945456/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

Up UP Up UP
o fiyatlara aldığın cbr125 ler senin başını ağrıtır çünkü normal ederleri o fiyatlardan fazla adam cok iyi niyetli biri değilse sakat aletlerdir gel gelelim mondialin yeni commuter tournig modellerini beğeniyorum 2.el drift öneririm ama 2.000tl düşürmeye çalış öle al ki satarken pek zarar etmeyesin
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
CBRların hiçbirini beğenmedim. eminim hepsinde kaza bela km düşme falan vardır. hiçbir orjınal parcaları yok nerdeyse.

ben o paralara CBF yada YBR alırım.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
2500 lıra cınlı ıkıncı ele vermem ama suda gercek kı 2500 lıralık cbr 125 ne kadar japonlugu kalmıstır o ayrı konu sen arkadasın de dedıgı gıbı ybr cbf apache bak en mantıklısı bu ılla cbr dersen 3500 u gozden cıkart adam gıbı cbr al parcası cok pahalı cbr ın emın ol o motor sana 4500 e gelır adam edecem dersen
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
şimdi japon diye, sütçü beygirine dönmüş o leş motorlardan birini mi alacaksın; yoksa süt gibi mh driftlerden birini mi. kıyas bile götürmez. o kartaldaki motor süpermiş bence.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
o link te görünen hondalar hurda gibi...onlara hiçç bulaşma bence,ben drift aldım daha yeniyeni aldım 1 hafta olmadı motor kullanmayı onun üstünde ögreniyorum ..gayat güzelmotor..tabim cbf ybr apachi nin yerini tutmaz ama yani olmak sartıyla...ben şimdi 30 bim km bi honda ybr veya apaçhi ile motoru geişmem ..daha düşük km lere bakın
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
o link te görünen hondalar hurda gibi...onlara hiçç bulaşma bence,ben drift aldım daha yeniyeni aldım 1 hafta olmadı motor kullanmayı onun üstünde ögreniyorum ..gayat güzelmotor..tabim cbf ybr apachi nin yerini tutmaz ama yani olmak sartıyla...ben şimdi 30 bim km bi honda ybr veya apaçhi ile motoru geişmem ..daha düşük km lere bakın
Peki bu dri,ftin + ları ve- lerini yazarmsın
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
şimdi hocam ben daha yeni aldım 1 hafta oldugu için ne yazsam ylana olur diye düşünüyorum..bende motoru tanımaya çalışıyorum..ama 1950 liraya 6000 k m aldım motoru ve bu parayı hak ettigini düsünütorum..hızı gayet güzel biz iki kişi ile gezdik motoru alırken mütiş çekişi vardı ben bile çok şaşırdım..titreşim şahsen ben,im motorum da yok gibi...eksi olarak orjinal lastikleri çok kötü ben alır almaz lastikleri degiştim..birde zinciri kötüymüş forumda okudugum kadarıyla onuda kısa zamanda degişecem...hondanın 125 likleri var yeni çıkan onada bakılırsın ben dün gördüm güzel motor ama daha pyasada yeni oldugu için fazla bi bilgi yok alınca pişman olurmusun olmazmısın..
drift ten memnun olmyan yok kullanıcılardahn buda bi geçek

---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

ayrıca bu paslanma aydınlatma sorunu olmayan motor varmıkıi..cbf de de var..ybr yi tam bilmiyorum ...aydınlatmaya çözüm aramak lazım motordan vazgeçmeden önce
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
şimdi hocam ben daha yeni aldım 1 hafta oldugu için ne yazsam ylana olur diye düşünüyorum..bende motoru tanımaya çalışıyorum..ama 1950 liraya 6000 k m aldım motoru ve bu parayı hak ettigini düsünütorum..hızı gayet güzel biz iki kişi ile gezdik motoru alırken mütiş çekişi vardı ben bile çok şaşırdım..titreşim şahsen ben,im motorum da yok gibi...eksi olarak orjinal lastikleri çok kötü ben alır almaz lastikleri degiştim..birde zinciri kötüymüş forumda okudugum kadarıyla onuda kısa zamanda degişecem...hondanın 125 likleri var yeni çıkan onada bakılırsın ben dün gördüm güzel motor ama daha pyasada yeni oldugu için fazla bi bilgi yok alınca pişman olurmusun olmazmısın..
drift ten memnun olmyan yok kullanıcılardahn buda bi geçek

---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

ayrıca bu paslanma aydınlatma sorunu olmayan motor varmıkıi..cbf de de var..ybr yi tam bilmiyorum ...aydınlatmaya çözüm aramak lazım motordan vazgeçmeden önce
arkadşım bu arka amasör mü ne onun hakkında kötü şeyler duydum yk belli bi zaman sora hava basıcan bilac diye bu nedir anlatırmsın ?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
hocam ben okadarını bilmiyorum ama benimde duydugum kadarıyla..amörtisörlerin esnekligine göre hava bastırıyosun..yani bu hava da lastikcide ki hava yani.amörtisör sertse hava bastırıyosun ve ya tersiolabilir ..dedigim gibi yeniyim biraz ..umarım daha bilgili arkadaslar cvp veri..konuya ilk cvp yazan arkadas 17 bin km dir kullanıyo bu motoru..daha çok bilgi idtiyosan..
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-49.html
burayada yazabilirsin bu motor hakkındaki sorularını
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Şimdi herşey görüntü değil ki mh drift güzel motor kullanıcıları memnun ama bi ybr kalitesini veremez senin başlangıç motorun olacak yanılmıyorsam e illaki motor zorlanacak Allah korusun ama yan yatma vs olacak bunları göz önüne alırsan bi yamaha honda var bide mondial bak kötü demiyorum o motora cbr da güzel 30.000 km işi ise şansa bağlı...

ilk motor da grenajlı motor çok büyük risk özellikle honda yamaha gibi yedek parçası 2. el bi motosiklet fiyatı olan japonlarda!
bu drift denilen motorla ybr ile dalga geçenler var. ben bu motorla istanbulda çamlıcadan uzunçayır durağına kadar 140 bi hayli geçtim, düzde 130 gidiyo, titreşim yok gibi bişey, bi depoyla 480 km yol yaptım yolda kalırım diye aldım benzini yoksa daha giderdi, istanbuldan balıkesir ayvalığa gittim.
bi de bu hondaların yağ yakma olayı var ki dillere destan.
ayrıca 2. el honda alacağına 0 mondial daha mantıklı gelir bana çünkü km si düşürülmüş çok motor var. benim motor 17000 km de satmayı düşünüyorum motorumdan memnunum sıkıntısı yok sadece 250 liğe geçmenin vakti geldi diye düşünüyorum.
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
ilk motor da grenajlı motor çok büyük risk özellikle honda yamaha gibi yedek parçası 2. el bi motosiklet fiyatı olan japonlarda!
bu drift denilen motorla ybr ile dalga geçenler var. ben bu motorla istanbulda çamlıcadan uzunçayır durağına kadar 140 bi hayli geçtim, düzde 130 gidiyo, titreşim yok gibi bişey, bi depoyla 480 km yol yaptım yolda kalırım diye aldım benzini yoksa daha giderdi, istanbuldan balıkesir ayvalığa gittim.
bi de bu hondaların yağ yakma olayı var ki dillere destan.
ayrıca 2. el honda alacağına 0 mondial daha mantıklı gelir bana çünkü km si düşürülmüş çok motor var. benim motor 17000 km de satmayı düşünüyorum motorumdan memnunum sıkıntısı yok sadece 250 liğe geçmenin vakti geldi diye düşünüyorum.

ben 150 mc kullanıyorum ibresi 140. muhtemelen bu motorunda ibresi en fazla 140. sen 140 ı nasıl geçtin bi anlatsana ek ibremi takıp ölçüyorsun. arkadaşımda mcx var bende mc var bu motordan 30 cc fazla ve en fazla 115 görüyor. insanları neden yanlış yönlendiriyorsunuz 140 ı geçtim falan diye.

mondial 125 drift'i soran arkadaşta motoru çekinmeden alabilir. bir japon olmasada çinlilere göre çok iyi motor.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
ben 150 mc kullanıyorum ibresi 140. muhtemelen bu motorunda ibresi en fazla 140. sen 140 ı nasıl geçtin bi anlatsana ek ibremi takıp ölçüyorsun. arkadaşımda mcx var bende mc var bu motordan 30 cc fazla ve en fazla 115 görüyor. insanları neden yanlış yönlendiriyorsunuz 140 ı geçtim falan diye.

mondial 125 drift'i soran arkadaşta motoru çekinmeden alabilir. bir japon olmasada çinlilere göre çok iyi motor.

ibrenin son hızı 140 sa ve ibre 140 çizgisini (bi hayli) geçmişsse o ibre 140 ı geçmiştir.
ithamlarına dikkat et ben kimseyi yanlış yönlendirmiyorum gördüğümü söylüyorum.
senin devir saatin 9000 yada 10000 devir çeviriyodur ama benim motorum 12000 deviri gördü.
göstergemde bi bozukluk yok motorumda da bi modifikasyon yok. sadece GPS ile ölçüğümde km de 7 km lik bi fazlalık var. dikkat edin SADECE 7 KM LİK Bİ FAZLALIK O DA GPS İLE ÖLÇÜLEN. benim motorumu kullanan diğer arkadaşlar bana ''SENİN MOTORUN İÇİNE ŞEYTAN KAÇMIŞ'' diyolar. ayrıca ben bu hızı uzun bi yokuş aşağı yolda yapıyorum.
dediğim gibi ben kimseyi yanlış yönlendirmiyorum.
laflarımızın nereye gideceğini bilerek konuşursak forumda ne tartışma çıkar ne de kalp kırılır...
biraz dikkat lütfen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst