- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar. 2005 model titan es biniyorum. Ve her ay bir akü bitiriyor. Her ay akü almaktan bıktım. Aküleri hep sıfır alıyorum 12 volt 5 amper. Motor elektrik üretiyor farlar sinyaller ve kornalar düzgün çalışıyor.eskiden kontak açtığımda çalıştırmadan farları direk aküden yakabiliyodum. Aküyü yemesin diye motora direk bağlattım. Yani ön far sadece motor çalışınca yanıyor. En son iki hafta önce akü aldım. Şimdi zayıfladı. Bazen çeviriyo bazen çevirmiyo motoru. Problem ne olabilir? Aküye elektrik geliyo motordan ona eminim ama biraz zayıf geliyo gibi sanki. Cevaplar için şimdiden teşekürler.