Dikkat +359 ile başlayan bir no çaldırıp Kapatıyor.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar +359 No lu BURGARİSTAN merkezli şebeke milleti Kontor Tuzagına düşürmek için çaldırıp kapatıyor.
Sakın Geri döneyim. Ne istiyor bu, Dur bakayım bu kimmiş diye Tanımadıgınız No ları aRamayınız..!
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Bu sabah 6.50'de çaldırdı beni de. +359877539712

İnsan merak ediyor hakikaten.Dur şunu aramadan Google'a yazayım dedim ne olduğunu öğrendim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimki Sonu 61 li ama zaten Hepsi aynı ana kural +359 ile başlamasından Hatta Türkiye degilse işim olmaz. :) :p
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
bütün uyarılara rağmen bu uyanık bulgarlar hala türklerden ekmek yiyoya daha da bir şey demiyorum
uyarı için sağol
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
biraz önce +359899216953 nolu numara çaldırdı çok mutluyum hiç değilse bulgar bir sapığım oldu :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bunlara kanıp milyarlar kaptıranlarda var ne yazık ki...
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Dün beni aradı öyle bi numara.Açtım "Canım beni arar mısın?" dedi kapattı. İçim bi hoş oldu hemen geri aradım zor durumda olduğunu, pasaportunun elinden alındığını ve İstanbul'a geleceğini söyledi.Pasaportu geri alabilmesi için nedenini bilmem ama bi kredi kartı numarasına ve şifresine ihtiyacını varmış.Yazıktır, sevap işlerim diye verdim şifremi ve kart numaramı teşekkür etti ve İstanbula geldiğinde benim yanıma geleceğini söyleyerek kapattı. Çok iyiydi :)

Hee unutmadan gelince bana oranın meşhur ürünlerinden getirecekmiş yaptığım iyiliğe karşılık
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
+359 dan çağrı atanlar veya arayanlar Bulgaristan'da yaşayan romanlardır (çingeneler).
Bir çok kişiyi; abim bana eziyet ediyor; babam bana eziyet ediyor diyerek kandırıyorlar. Buralardan kurtulmak istiyorum, bana para gönderirsen seninle yatarım, evlenirim gibi şeyler söylerek kandırıyorlar.
Ve Bulgaristan'da ki Türkler; romanlara "Alocular" diyorlar. Her sabah ankesörlü telefonların önünde kuyruk oluşturuyorlar. Numaraları kafalarından sallayarak çeviriyorlar.
Arayanlar ankesörlü tellerden arıyor. Çağrı atıp bırakanlar ise kendi cep telefonlarından çağrı atıp bırakıyor.
Bulgaristan göçmeni biri olarak bunları Bulgaristan'a gidince bizzat gözümle gördüm.
Gördüğüm kadarıyla Alocuların durumu Bulgaristan'da yaşayan Türkler den daha iyi. Demek ki iyi para var bu Aloculuk işinde.
+359 ile başlayan numaralardan gelen çağrılara karşılık vermeyin.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
benide aradılar sağolsunlar boş geçmediler. +306943806570 bu yunan versiyonu. ordaki akrabalardan mirasmı kaldı gibisinden sevindim ama hala bekliyorum birdaha çaldırırsa kapatmasıan izin vermeden açmaya azimliyim. :)
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
Dün beni aradı öyle bi numara.Açtım "Canım beni arar mısın?" dedi kapattı. İçim bi hoş oldu hemen geri aradım zor durumda olduğunu, pasaportunun elinden alındığını ve İstanbul'a geleceğini söyledi.Pasaportu geri alabilmesi için nedenini bilmem ama bi kredi kartı numarasına ve şifresine ihtiyacını varmış.Yazıktır, sevap işlerim diye verdim şifremi ve kart numaramı teşekkür etti ve İstanbula geldiğinde benim yanıma geleceğini söyleyerek kapattı. Çok iyiydi :)

Hee unutmadan gelince bana oranın meşhur ürünlerinden getirecekmiş yaptığım iyiliğe karşılık
iyi yapmışsınız sevaptır:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Geçen gün bende gacının biriyle konuşmıştum.

Hayırdır dedim, "oraya geleceğim ve üzerime işeyeceksin yıkanmadan geri döneceğim" bu benim geleceğim için falan dedi çüüzZ dedim.

Ayrıca kadıköy osmanağa camii helasına sağdaki sondan 2ci tuvalete numarasını yazdım.

Bellimi olur, hayır hasenat sahibi biri çıkarda ucundan tutturur. :sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya yine arıyorr biri çaldır kapat yapıyor. off
Arkadaşlar bu noyu ben telefonumun kara listesine eklesem o beni tekrar arayamaz demi Normal Cep tel lerinde işe yarıyor.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Bir ara bana Canada'dan mail gelmişti, spam felan da değil bildiğin insan maili.Dedim şuna bir cevap atayım felan derken baya bir şeyler anlattı ingilizce konuşuyoruz tabi.Babasının ünlü bir işadamı olduğunu ve suikaste kurban gittiğini, kendisine 2 milyon dolar miras kaldığını, kötü adamlar tarafından rehin alındığını anlattı hatta kendi fotoğraflarını bile gönderdi.4-5 mail sonra da Citibank IBAN numarası gönderip 4000$ uçak bileti ücretini gönderirsem kurtulup mirasla beraber yanıma geleceğini söyledi ben de hadi len dedim:mrgreen:
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
beni de çok arıyolardı bi aralar. artık pek takmıyorum arayanları ama akrabalardır belki diye de içimden geçirmiyorum değil :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst