Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
slm arkadaşlar şu motorla benim motoru takas etmek istedim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kutahyada-tekk-71995957/detay/

ancak sahibi şunu yazmış ;

"evrakları tam yalnız motor vites 2 de tırtıklama yapıyor yürümesine engel değil motorun fiyatı ondan aşşada en fazla 500 tl yapar masrafı sol ayna kırık sapı var ayna yok sol ön çamurluk granajı çatlak baska yanlarda ufak çizikler var bu kadar saygılar"

vites dişlisini değiştirmek 500 tl rutarmı abilerim :silent:

yapılacak işemleri kafamda canlandırdım da bana normal geldi.. sadece varsayım yapıyorum onun değişmesi için motorun komple inmesi lazım diye düşünüyorum. sadece silindir bölümlerinin sökümü 300 tl tutar ..
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Chronix topic biraz geri gitmiş olacak ama senin motor çok iyi duruyor maşallah. Arka lastiğinin markası,ebatı ve fiyatı nedir ? Birde farın orjinal farmı yoksa değiştirdinmi? Biraz farklı geldi gözümede foto dan kaynaklı da olabilir normalde arı fara ısınamadım.Egosozlarda çok sport duruyor nereye yaptırdın ? Kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Chronix topic biraz geri gitmiş olacak ama senin motor çok iyi duruyor maşallah. Arka lastiğinin markası,ebatı ve fiyatı nedir ? Birde farın orjinal farmı yoksa değiştirdinmi? Biraz farklı geldi gözümede foto dan kaynaklı da olabilir normalde arı fara ısınamadım.Egosozlarda çok sport duruyor nereye yaptırdın ? Kazasız belasız sürüşler...

yok hocam o kadar iyi değil , baya hor kullanıyorum ben motoru, yok çizilirmiş şu olurmuş bu olurmuş demeden binerim üzerine . çift egzost resmi photoshop ama 2. egzostumu aldım sadece egzostçuya gidip taktırmak kaldı,far da mondial 150 mc farı üzerinde birde alçak universal gidon var, far ve gidon zaten motoru baya spor gösteriyor..lastik metzeller tourance 150-70-17 , sadece diğer lastiklere göre dişli olduğu için kalın görünüyor..

bu arada beyler, amortisörü ile sorun yaşayan kaç arkadaşımız var 2010 da aldım 65000 de şu an 3. arka amortisörümü taktım .hatta baktım 250liklerin amortisörleri böyle gittim 650 amortisörü taktırdım orta kademe de bile oldukça sert o yüzden kademesini düşürdüm şu an iyi ve umarım bu motorun ömrü bitene kadar sorun çıkarmaz
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
bu motorun alındığı ilk gün çekilmiş fotoğrafları bence. gittiğinde daha farklı şeylerle karşılaşabilirsin. dikkat et.

Uyarı için teşekkürler.
Satıcıdan yeni fotoları isteyelim o zaman.Yeni fotoları alabilirsem sizlerede gösterir, ona göre hareket ederim.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
slm arkadaşlar şu motorla benim motoru takas etmek istedim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kutahyada-tekk-71995957/detay/

ancak sahibi şunu yazmış ;

"evrakları tam yalnız motor vites 2 de tırtıklama yapıyor yürümesine engel değil motorun fiyatı ondan aşşada en fazla 500 tl yapar masrafı sol ayna kırık sapı var ayna yok sol ön çamurluk granajı çatlak baska yanlarda ufak çizikler var bu kadar saygılar"

vites dişlisini değiştirmek 500 tl rutarmı abilerim :silent:

bak sana bir örenek vereyim honda 929rr 2. vitesten boşa atıyordu bana çıkartılan masraf: 2 vites dişlisi ana hilal dişli, burç sekmanlar motor indirmie bindirme toplam 2.000 tl ama bu 4 silindirli race makina fiyatı buna göre yfak tefek bir kıyaslama yap işte.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yapılacak işemleri kafamda canlandırdım da bana normal geldi.. sadece varsayım yapıyorum onun değişmesi için motorun komple inmesi lazım diye düşünüyorum. sadece silindir bölümlerinin sökümü 300 tl tutar ..

abi silindir bölümünün söümü bile neden bu kadar tutuyor abi anlamadım sonuçda parça değiştirimiyor ki sadece sökecek zaten hep yüzden büyük motor almayı hiç düşünmüyorum bakımı çok para bir ağır bakımında dediğiniz gibi ise yandık demektir en iyisi 125 e devam etmek galiba :)

bak sana bir örenek vereyim honda 929rr 2. vitesten boşa atıyordu bana çıkartılan masraf: 2 vites dişlisi ana hilal dişli, burç sekmanlar motor indirmie bindirme toplam 2.000 tl ama bu 4 silindirli race makina fiyatı buna göre yfak tefek bir kıyaslama yap işte.

anladım abi büyük motorların motoru dağıldımı 125-150 cc lik bir motor parası vereceğin belli oldu gt250 nin motoruda aynı büyük motor gibi zaten normal o zaman 500 tl buda aşar beni neyse bakacaz artık

cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hyosung XT250 pardon GT250:cherry:
hyosung-gt250-dualsport.jpg
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Adam GT'yi cross yapmış :)

onursakin, biz gruba üye olduk senin neden açılmıyor anlamadım. Tekrar dene istersen.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
buralar baya bi ilerlemiş ben bakmayalı. bi gezi muhabbeti dönmüş. güzergah da güzel. olursa ben de varım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------



bu arada grup açılmıyo ya

Tekrar denermisin ?

Videomu izlemedinizmi kimse yorum yapmamış Çok alındım kırıldım Darıldım :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Hepsini izleyemesemde (işyerindeyim) baktım bira. Daha sakin kullanmanı tavsiye ederim Güray hocam :) Güzel güzel yolların tadını çıkar

Sevmiyorum işin açıkcası öyle mıy mıy kullanmayı. Ama olması gereken de öyle sakin kullanmak. Bazen başarıyorum bazen :) azıyorum.

Arada şart ama Stres atıyorum. Kimse örnek almasın ben kötü bir sürücüyüm kabul ediyorum. :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Güray herhalde ben Cruiser ve Enduro sevdiğimden de olabilir. Gerçi otomobilde de öyle sakinimdir agresif kullanmam pek. Agresif kullanımda etrafı gözlemlemek daha zor oluyor sürekli pür dikkat motosiklete konsantre olmak lazım. Gerçi her halükarda tam konsantre kullanmak lazım ama senin geçtiğin orman yollarında tın tın gidip etrafı da izlemek bana daha keyif veriyor açıkcası :) Tarz meselesi elbette, ama Comet'in devirli kullanımına alışmam lazım sanırım. Alt devirlerde biraz titreşim oluyor özellikle 5500-6500 devir arasında.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Güray herhalde ben Cruiser ve Enduro sevdiğimden de olabilir. Gerçi otomobilde de öyle sakinimdir agresif kullanmam pek. Agresif kullanımda etrafı gözlemlemek daha zor oluyor sürekli pür dikkat motosiklete konsantre olmak lazım. Gerçi her halükarda tam konsantre kullanmak lazım ama senin geçtiğin orman yollarında tın tın gidip etrafı da izlemek bana daha keyif veriyor açıkcası :) Tarz meselesi elbette, ama Comet'in devirli kullanımına alışmam lazım sanırım. Alt devirlerde biraz titreşim oluyor özellikle 5500-6500 devir arasında.

Ağabey sana farklı geliyor şimdi cözüldü mevzu :) ben o orman yolunda 20 yıldır gidip geliyorum bi cazibesi olmadıgından süratli gitmek daha zevk verici oluyor :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
ya arkadaş zincir alayım dedim kanuninin zincir fiyatı 190 TL ohaa be:pr:. orjinali alıyorsun taş çatlasa 20 bin kullanırsın geçen sene 150 tl japon xring aldım 40 bin km gittim..Karaköy de bulunan zincir dükkanların da yaptırabilirmiyim acaba:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst