Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
verniğin altına atmışalar barkayı ben sökmeyi denedim önce ama altta harflerin izi kalıyo sadece yazının olduğu yere vernik atılmaz dedi usta bende boyattım açıkcası çokda umrumda değil. ben boya takıntılısı değilim motorda km ninde benim için bir önemi yoktur.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Merhaba Arkadaşlar,

Haftaiçi aldığım motorumun fotolarını ancak bugün çekebildim. O yüzden anca şimdi sizler ile paylaşabiliyorum. Motorum 2007 model 14.750 km.de. Benim bu motorda istediğim tüm aksesuarlar mevcut. Dün üzerindeki 5 yıllık ve özelliğini yitirmiş lastiklerini Michelin ile değiştirdim. Bundan sonra ilk fırsatta bakımını yaptıracağım. Eski sahibi 1.500 km sonra yapabilirsin demişti ama benim içim rahat etsin diye yaptıracağım ilk fırsatta. Birde senkron ayarını yaptıracağım bakım zamanı.

Motorun ekstralarına gelince;
Ön cam, zenon far, orta sehpa, arka çanta demiri, motor koruma demiri ve CBF 150 gidonu.


Neyse gelelim fotolara;






















Motosikletimin kusurları ise deponun solundaki ufak bir göçük ve çizik birde arka kuyruktaki çizik. Sahibi garajdan girerken kapıya çarptığını söyledi ama ben çizik yada boya takıntılısı birisi olmadığımdan önemsemedim. Kazasız olduktan sonra çizik boya önemli değil benim için.



 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
ne kadar daha vermiştin cbf150nin üstüne.yani ortalama ne kadara mal oldu sana?bende düşünüyorum enjeksiyonlu olanından...
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Gerçekten güzel maşşallah :cat: Hayırlı olsun :rendeer:

Nakit olmayınca bende alamadım işte :pale: Ama demokraside çağreler tükenmez :cherry: Şimdi kartla cbf aldım :mrgreen: İkinci motor olacak inşallah ilerde.

Bu arada çantandan memnun musun ? Bende aynından almayı düşünüyorum cbfye.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Orko_ye Hayırlı olsun kazasız belasız sıkıntısız güle güle kullan Maşallah... :) Bir tane daha kırmızı HyoGt250Comettimiz oldu :) Yaşasın :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------


Ellerine sağlık güzel Çalışma ve güzel anlatım. Yalnız resimleri Yoruma açarsan sormak istediğimiz küçük ayrıntılar olabilir.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Coşkun abinin problem yaşayıp sattığı motor değil mi o... siyaha boyanmış şase, cbf 150 gidonu, 2007 model...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Ellerine sağlık güzel Çalışma ve güzel anlatım. Yalnız resimleri Yoruma açarsan sormak istediğimiz küçük ayrıntılar olabilir.

Eyvallah hocam sağolasın, ancak sanırım gruba üye olmayan kişiye yorum yapma hakkı vermiyor galiba. ayarları da kontrol ettim ama üye dışında yorum yapmaya izin verecek bir seçenek bulamadım..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Coşkun abinin problem yaşayıp sattığı motor değil mi o... siyaha boyanmış şase, cbf 150 gidonu, 2007 model...

değil....benim sattığım benden sonra 5 defa el değişti..ve plaka 34 ez 0059 hala kocaeli izmit tarafında el değiştirip duruyor.takip ediyorum sürekli
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
ne kadar daha vermiştin cbf150nin üstüne.yani ortalama ne kadara mal oldu sana?bende düşünüyorum enjeksiyonlu olanından...

Benim CBF'in üzerine 1.250 TL daha verdim. Biraz daha beklesem 1000 TL üzerine bulabilirdim belki ama bu motor aksesuar olarak tam istediğim gibi olduğu için ve takas kabul ettiği için kaçırmak istemedim.

Teşekkür ederim Guray hocam :) hep birlikte inşallah kazasız belasız... Bir ara bir buluşma ayarlayalım diyordun hocam ne oldu var mı bir gelişme :mrgreen:

Fatih arkadaşım ben Coocase'ten çok memnunum. Zaten CBF'te de kullanıyordum çantayı ondan söküp buna taktım. Kesinlikle tavsiye ederim fiyat/performans olarak bence çok güzel bir çanta.

değil....benim sattığım benden sonra 5 defa el değişti..ve plaka 34 ez 0059 hala kocaeli izmit tarafında el değiştirip duruyor.takip ediyorum sürekli

Aman hocam korktum bir an okurken yazılanları :silent: Neyse bahsi geçen motor olmamasına sevindim :)
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
kazasız sürüşler gerçekten çok iyi duruyor motor hoşuma gitti bende mondial mc x imi satıp ya 250 comet alacağım yada gv 250 bakalım araştırıyorum böle temiz bişe bulsam kaçırmazdm. tekrar hayırlı olsun
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
kazasız sürüşler gerçekten çok iyi duruyor motor hoşuma gitti bende mondial mc x imi satıp ya 250 comet alacağım yada gv 250 bakalım araştırıyorum böle temiz bişe bulsam kaçırmazdm. tekrar hayırlı olsun

Teşekkür ederim. Pişman olmazsın almak istediğin 2 motoru da kullandım gerçekten iyi bir tercih olur temizini bulursan.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Benim CBF'in üzerine 1.250 TL daha verdim. Biraz daha beklesem 1000 TL üzerine bulabilirdim belki ama bu motor aksesuar olarak tam istediğim gibi olduğu için ve takas kabul ettiği için kaçırmak istemedim.

Teşekkür ederim Guray hocam :) hep birlikte inşallah kazasız belasız... Bir ara bir buluşma ayarlayalım diyordun hocam ne oldu var mı bir gelişme :mrgreen:

Fatih arkadaşım ben Coocase'ten çok memnunum. Zaten CBF'te de kullanıyordum çantayı ondan söküp buna taktım. Kesinlikle tavsiye ederim fiyat/performans olarak bence çok güzel bir çanta.



Aman hocam korktum bir an okurken yazılanları :silent: Neyse bahsi geçen motor olmamasına sevindim :)

Bende bu aralar enjeksiyonlu gt250ye takılmış durumdayım.ama 6500den aşağı yok.2010model bulsam 15bin km geçmeyen,5500ü sayacam.ama ne zamandır takip etmeme rağmen bulamıyorum :( arkadaşlar varmı tanıdığınız enjeksiyonlu ve uygun, gt250 ?
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Orko hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah.Yalnız birşey sorucam cbf 150 gidonu cometlerde aranan bir + mı ki ? Yani sürüş konforunda çok farkı var mı ?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Orko hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah.Yalnız birşey sorucam cbf 150 gidonu cometlerde aranan bir + mı ki ? Yani sürüş konforunda çok farkı var mı ?

Gidon daha yüksek olduğu için daha dik bir oturma pozisyonu sağlıyor ve kollarınızda ki yükü hafifletiyor , tabi görüntü açısından biraz kötü oluyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst