- Katılım
- 7 Eyl 2009
- Mesajlar
- 515
- Motosikleti
- Aprilia Caponord 1200 add
verniğin altına atmışalar barkayı ben sökmeyi denedim önce ama altta harflerin izi kalıyo sadece yazının olduğu yere vernik atılmaz dedi usta bende boyattım açıkcası çokda umrumda değil. ben boya takıntılısı değilim motorda km ninde benim için bir önemi yoktur.











