En Fazla Kaç Kmlik Uzun Yola Çıktın ?

En Fazla Kaç Km lik Uzun yola çıktınız.


  • Kullanılan toplam oy
    738
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Motorumla en son geçen yıl Denizli - Kuşadası ve 5-6 sahil köylerine gittim geldim toplamda 560 kmydi.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
ben zaten aynı gün içinde 1084km yaptım...
39 derece ateş, 4 haftadır inmeyen bir boğaz, 1 haftadır yemek yiyemeyen bir adam ve 3 günde toplam 4-5 saatlik uykudan sonra ( boğazımın ağrısından uyuyamıyordum. meğerse ses tellerim ödem yapmış. berbattı ) çıktım o yola...
son 3-4 saatini hiç ama hiç hatırlamıyorum.
eve vardıktan sonra 3 gün yataktan çıkamamıştım.
bademck, faranjit, yorgunluk...

ama çok şey öğrendim bu işten.
en çok da yanıma yedekte bolca yakıt almak....
düşünsenize, gebzeden sonra boluya kadar sadece 1 tek opet var.
opet şart mı diyenlere de şu anımı anlatırım.

opet şart değil, kaliteli marka olsun yeter ama bir petrol firması sahibi istanbuldan mersine kadar bir honda accord alıp gelmiş.
işyerine gidip kendi petrolünden doldurtmuş ve araba çalışmıyor diye bize getirdi ( honda servis ) ve depoyu komple söküp boşalttık, o kadar berbattı ki... temizlenip takılan depoya tekrar petrolünden benzin getirtip doldurttu, yine aynı şeyi yaşadık, tekrar sökülüp temizlendi.ve bilindik bir şirketten yakıt aldık ve gitti...

gerisini siz anlayın artık... yolda o yakıtlardan birine denk gelmek istemem doğrusu...
ama şunu yaşadım

gebzede 1 opet
bolu tüneli girinde 1 opet
tuz gölünün sonundan 25-30km sonra 2 adet shell karşı karşıya
aksaraydan açılan otobanda o dönemde yol çalışması olduğundan yakıt satışı yoktu
pozantı çıkışında 1 shell
tarsusta 2 opet karşı karşıya

Babam uzun zamandır Küçükkuyu'da yaşıyor , yazın eşimle aklıma düştüğünde günü birlik el öpmeye gittiğimiz olur.
Tekirdağ üzerinden gidersek Bursa'dan , Bursa'dan gidersek Tekirdağ'dan dönüş yaparız.
Tam Marmara turu yaklaşık 950 km. yapıyor , artık bizim için sıradan bir hal almaya başladı :)

Uzun yol gitmeyeceksem motorada binmiyorum , şöyle Şile Ağva yapalım desek , soluğu Kerpe , İzmit , Adapazarı'nda alıyoruz , minimum tur 300 km. gibi oluyor. :)

Benzin olayına sonuna kadar katılıyorum. Birçok farklı markaya ait benzin istasyonları olan bir arkadaşım var ve ondan duyduklarıma inanamazsınız.

Shell - Opet - PO içlerinden en elle tutulur olanları ancak yöresel olarak bariz değişiklik göstermekte ;)
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
250 cc regal raptorla 6 günde 2400 km manisa-zonguldak -karabük-kastamonu sonra aynı güzergah dönüş
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Babam uzun zamandır Küçükkuyu'da yaşıyor , yazın eşimle aklıma düştüğünde günü birlik el öpmeye gittiğimiz olur.
Tekirdağ üzerinden gidersek Bursa'dan , Bursa'dan gidersek Tekirdağ'dan dönüş yaparız.
Tam Marmara turu yaklaşık 950 km. yapıyor , artık bizim için sıradan bir hal almaya başladı :)

Uzun yol gitmeyeceksem motorada binmiyorum , şöyle Şile Ağva yapalım desek , soluğu Kerpe , İzmit , Adapazarı'nda alıyoruz , minimum tur 300 km. gibi oluyor. :)

Benzin olayına sonuna kadar katılıyorum. Birçok farklı markaya ait benzin istasyonları olan bir arkadaşım var ve ondan duyduklarıma inanamazsınız.

Shell - Opet - PO içlerinden en elle tutulur olanları ancak yöresel olarak bariz değişiklik göstermekte ;)

Kuzuluk'a gittim geçen yıl,şile ağva kandıra güzergahından,tadı damağımda kaldı yooların ve manzaranın.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Kuzuluk'a gittim geçen yıl,şile ağva kandıra güzergahından,tadı damağımda kaldı yooların ve manzaranın.

Şehir içerisinde boş boş dolaşmaktan hiç hoşlanmıyorum , İstanbul civarında çok güzel güzergahlar var aslında bilinmeyen göller ve dereler nefis manzaralı yollar , buralarda sürüş yapmak daha çekici geliyor ,

motosikletini caddede yada kalabalık bir yerde cafe önüne çekip seyredenlerden ne kadar hoşlanmıyorsam , ıssız kimsenin olmadığı yollarda sürmekten o kadar haz alıyorum , içimde bir enduro ruhu var sanki 4 silindirli bir enduro yaparlarsa her an niyetlenebilirim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bodrum datça.300 kusur km vardı. Kafaya bak feribotla 1 buçuk saatte gideceğimize motorla bodrum milas muğla marmaris ve datça okadar uzak olduğunu bilmiyodum. Hele marmaris datça arası 90 km civarı yollar genellikle tek şerit ya rampa, yada rampa aşa hep virajlı. Tıtanla başka bi titan almaya gitmiştik iki kişi.
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
70
cbf ile balıkesir bartin 650 km gidis 650 km geliş
balıkesir bursa var onları saymıyorum....
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
en fazla dağlık bir yola girmiştim.30 km gittim geldim.çinli ile olduğun için bozulacak diye her anımı hatırlıyorum gezimin sanki 2 gün sürdü :) neyse geldim, bir gün sonra markete gitmek için evden çıktığımda kayış kopardım daha 100 metre gitmeme ragmen..insan motorundan anlıyor ya hissediyor gercenden..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
taksi ile 1300 otobüs ile 1750 kamyon ile tır ile 6000 km yaptığım oldu tek seferde sadece uyumak için durarak..ama hiç uyumadan kamyonla adanaya gidip geldiğim günüde biliyorum... motorlada en uzak erzincana gittik tek günde tek seferde....
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
taksi ile 1300 otobüs ile 1750 kamyon ile tır ile 6000 km yaptığım oldu tek seferde sadece uyumak için durarak..ama hiç uyumadan kamyonla adanaya gidip geldiğim günüde biliyorum... motorlada en uzak erzincana gittik tek günde tek seferde....

oof be topram sende az gitmemeişin haa :)
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
iş icabı kamyonla 250 km lik yol yaptım bi günde eve geldiğimde kamyonun sesi(tırtırtırtır)kulağımda çınlıyordu
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
oof be topram sende az gitmemeişin haa :)


ben ekmeğimi yollardan kazandım abi.. en son sedat 57 yi götüreceğim konya yolculuğuna sedat uykusuz dönemzsin diye gelmemişti.... gece 24 00 da çıktığım yolculuğu ertesi gün 1600 da bitirdim.. 800 *2 yani 1600 km uykusuzdu..kamyon otobüs tır şöförü olmak çok zor... şunuda belirteyim kendimi uykusuz araba kullanamayacak hissettiğim an kontağı kapatır yatarım...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
ben ekmeğimi yollardan kazandım abi.. en son sedat 57 yi götüreceğim konya yolculuğuna sedat uykusuz dönemzsin diye gelmemişti.... gece 24 00 da çıktığım yolculuğu ertesi gün 1600 da bitirdim.. 800 *2 yani 1600 km uykusuzdu..kamyon otobüs tır şöförü olmak çok zor... şunuda belirteyim kendimi uykusuz araba kullanamayacak hissettiğim an kontağı kapatır yatarım...

Allah sabır versin.hangi iş kolay ki ? sizin sıkıntınız da uykusuzluk işte..bu arada benim ismimde Ramazan.. :)
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
Uzunyol tamamıyla altınızdaki motorla ilgili bir konu. ilk motorum olan Asya 150 T ile değil uzunyola, yola çıkmaya bile korkuyordum, derken bir gün okuldan eve bile gelemedim. Dediğiniz gibi insan hissediyor bazen başına neler gelebileceğini :)

Honda CG 125 ile değişik bir tecrübem oldu bundan bir kaç sene önce. Yaz tatiline girmiştik, biraz fazla kalmışım Taksim'de. Sabahın ilk ışığıyla Yenikapı'ya gittim. İlk Mudanya feribotuyla, Bursa merkezde kısa bir ziyaret sonrası Gemlik üzerinden Armutlu'ya kadar gittim. Sahillerde orta sehpaya alıp, gömleğimi yastık yapıp motorun üstünde uyuduğumu bile hatırlıyorum, çok keyifliydi.

O dönem bölgede kaçak yakıttan dolayı bir çok istasyon kapatılmış, bidonla biryerlere gidip gelen insanlar vardı heryerde. Rica etmiştim bir çocuktan, 1-2 litre verdi sağolsun yolda kalmaktan kurtuldum. Dönüşüm ise tam bir faciaydı. Saat ilerlemiş farkında olmadan, 23:00 sularında eve geldim ama Topçular feribotundan sonrasını hatırlamıyorum. Sebebi de üzerimde sadece kısa kollu gömlek olması. :bounce:

Bu başlık altında tecrübe olması açısından aktarabileceğim en önemli şey de lastik. 5-6 kere yolda kalmışımdır lastik yüzünden. Gerçekten anlayan birisine danışmadan lastik almayınız. Benden önceki sahibi orjinal lastiği çıkartıp, şamrel üstüne tubeless lastik almış. Lastikçiler bile zor söküyordu. Tamiri de dışarıdan hiç bir şekilde mümkün olmuyordu tabi.

Şimdi Honda PCX aldım, tubeless lastikler, su soğutmalı motor vs. İlk hedefim tek yönde minimum 500-600 km. ile Ayvalık tarafları. :wiinkk:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
izmit istanbul arası birgün içinde 220 km
mayıs ayında 700 km'lik bir yol bekliyor ins
cbr 125
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
izmir antalya gidip geldim yaklaşık 600*2 1200km
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst