timur ben şunun şurasında 6 aya kadar takoz bir telefon kullanıyordum nokianın 61 00 mı desem 51 00 mı desem hatırlamıyorum

daha sonrasında LG optımus black ile tanıştım ,ayfon diye tabir ettiğimiz telefonları kullanan arkadaşlarımın ilgisini çekiyor diyebilirim
şarj olayı hepsinde olduğu gibi tapa gaz basarsan km de oldukça fazla yakmakta ve bir günde yedeğe düşmekte ama onun dışında eski telefonuma nazaran uzay teknolojisi diyebilirim
performansta artı ve eksileri olabilir ayfonlarla lakin fiyat aralığına gelince kesinlikle önerilebilecek bir telefon olduğunu düşünmekteyim memnunum fiyatıda diğerlerine nazaran çok uygun ,
tabi zevk senindir
öte yandan arkadaşlar neden birbirinizi yiyorsunuz sürekli , atraksiyon halindesiniz, yapmayın gözünüzü seveyim yahu bize mt ye yakışırmı böyle sürtüşmeler
