Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2010
Mesajlar
88
150 MR'a
1- sis lambası
2- çakmak şarjı
3- kırmızı mavi flaşör
yaptırabileceğim bir yer biliyormusunuz? (istanbulda)
elektrik becerim yok denecek kadar az olduğu için ya aldığım yerde montaj yapılmalı yada bu işten iyi anlayan birini bulmalıyım :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
150 MR'a
1- sis lambası
2- çakmak şarjı
3- kırmızı mavi flaşör
yaptırabileceğim bir yer biliyormusunuz? (istanbulda)
elektrik becerim yok denecek kadar az olduğu için ya aldığım yerde montaj yapılmalı yada bu işten iyi anlayan birini bulmalıyım :)
sis farı bulmak çok zor hele motorun ürettigi güçte bi sis farı bulmak çok zor..
http://www.msttech.biz/ bu linktekileri bi incele istersen..senin işine yarayacak olan 3 lü olandır oda 150 liramı neydi.
ama karaköyde elektreiçilede 3x1 pavır led ler var lensili onlarinda tanesi 10 lira kadar onlardAN 2 tane alıp kendinde yapabilirsin size kalmış bişey..son yazdıgımda çok verimlidir
hatta b arkadas ybr sine 4 adet takmisti gayet iyi aybınlatıyo..dur linlini yazam resimlerine bak.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...elf]/98284-motorlar-arasi-lamba-degisimi.html
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
73
selam arkadaslar bu kask kilidini asıl kullanıyorsunuz kullaan bilen varsa bi tarif edebilirmi? bide bezin filtresinin ardında cikle gibi bişe var o nasıl kullanılır ne işe yarar tarif edermisiiz tekeriniz düz basssınn...
 
Katılım
22 Mar 2012
Mesajlar
16
çok araştırdım bu motoru çok da beğendim..tamam biraz fazla yakıyormuş ama beygirine göre fena değil..benim anlamadığım bu motoru sahibinden de falan az kullanarak çok satan var..400 km den 3000 km ye kadar bir sürü motor var..niye millet satıyo bu kadar erken onu anlamıyorum..zaten çin malı olarak alıyolar..memnun da gibiler..bi çelişki var!!!!
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben 8.500 km'ye kadar kullanıp sattım. İhtiyaçlarımı karşılıyor olsaydı şu anda 30.000'e gelmiş olabilirdim.
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
31
merhaba,

sorum uzun kullanıcalara boyum 1.91, motor üzerinde sürüşlerde sıkıntı yaşarmıyım onu danışacaktım. daha önce ramzey 250 chopper kullanıyordum ona bile zor sıgıyordum. yardımcı olursanız sevinirim. motor üstünde kambur durup extra yorulmak istemiyorum.

herkese iyi sürüşler.
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
27
Sanırım alçak gelecektir. Daha önce başka bir konuda da yazmıştım. Özellikle yolcu taşırken sıkıntı oluyor boy meselesi. Çoğu zaman kambur otururken yakalıyorum kendimi.
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
31
Sanırım alçak gelecektir. Daha önce başka bir konuda da yazmıştım. Özellikle yolcu taşırken sıkıntı oluyor boy meselesi. Çoğu zaman kambur otururken yakalıyorum kendimi.

cevap için teşekkürler. bana da alçak gelecek gibi geliyor bayide bakmak lazım geçen gittim ama modelden yoktu.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çok alçak motor, benim mondial mobiletim bile bundan daha yüksek.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
7900 km ye geldim. Ev-iş arası için kullanıyorum. benzin bitmesi hariç yolda kalmadım. Arka stop lambasının ledlerinden %30 una yakını çalışmıyor. gösterge panelindeki KM sıfırlama ufak çubuğu düşmüş. Zincir, vites geçişlerinde ses yapar hale geldi, kışın soğuk günlerde kullanmıştım biraz soğuk gördü deforme oldu diyerekten olabilir ama kesin sebebini 8000 bakımda sorar, yazarım buraya ;)

aslında 250 MR satın aldım. sevdim güzel alet ama ailevi sebeblerden dolayı 250 mr yi tekrar satacağım :(
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150 MR de 100 KM yakıt denemesi sonucu:

Agresif kullanım 100 km »»» 3 Litre !

düzgün kullanım ile 2.5 e kadar indirilebileceğini düşünüyorum :)
 
Katılım
22 Mar 2012
Mesajlar
16
millet çok yakıyo diyodu ben de hep 3.5 yakar diye düşünüyodum..agresif kullanımda 3 iyiymiş..almaya çok yakınım bu motoru artık alıp yakıt sarfiyatını kendim de sınayacağım:D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çamur atacak yer arayanlar çok. 8000 bakımına verdim ben motoru, bu sene binip, seneye yükseltmeyi planlıyorum.
satana kadar rahat 13 - 14 bin km civarına gelir sanırım.

belki de satmam, 150 mr yi şehir içinde kullanırım. birde 650 cc lik bi motor alır, uzun yol yaparım diye düşünüyorum...
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
108
slm arkadaslar bende mr 150 modelini aldım cumartesi günü 120 km yol aldıktan sonra ön sispansiyonun yag kacırdıgını gordum servise gittiğimde ön takımın gittiğini söledi daya sıfır oldugu icin belki garantiye girer diyor bu nasıl iştir ayrıca dün gazdan elimi cektiğimde debriyaja basılı durumda motor sıcak oldugu halde duruyor bu arada rolantı 1600 lerde bugun sabah tan motoru calıstırmayı denedim calısmadı motor sıfır olmasına ragmen bukadar sıkıntı cekiyorum bu konularda bilgisi olan varmı ne yapmam gerekiyor?? bu arada benim boyum 172 ve motor benim boyuma kucuk gelıyor kambur duroyorum motorun izerinde farketmeden. daha önce kullandıgım motor 86 model java 350 likti :)
 
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
13
Almayı düşündüğüm motor 150 Vulture için bu sayfa da okuduklarım
uzun boylulara uygun olmaması ve yeni alan arkaşımızın talihsizlikleri beni yine düşünmeye sevk etti.
 
Katılım
22 Mar 2012
Mesajlar
16
slm arkadaslar bende mr 150 modelini aldım cumartesi günü 120 km yol aldıktan sonra ön sispansiyonun yag kacırdıgını gordum servise gittiğimde ön takımın gittiğini söledi daya sıfır oldugu icin belki garantiye girer diyor bu nasıl iştir ayrıca dün gazdan elimi cektiğimde debriyaja basılı durumda motor sıcak oldugu halde duruyor bu arada rolantı 1600 lerde bugun sabah tan motoru calıstırmayı denedim calısmadı motor sıfır olmasına ragmen bukadar sıkıntı cekiyorum bu konularda bilgisi olan varmı ne yapmam gerekiyor?? bu arada benim boyum 172 ve motor benim boyuma kucuk gelıyor kambur duroyorum motorun izerinde farketmeden. daha önce kullandıgım motor 86 model java 350 likti :)

garantiden değişir herhalde merak ettim sonucunu bilgilendirirsen seviniriz..geçmiş olsun bu arada:D
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
31
Almayı düşündüğüm motor 150 Vulture için bu sayfa da okuduklarım
uzun boylulara uygun olmaması ve yeni alan arkaşımızın talihsizlikleri beni yine düşünmeye sevk etti.

bende vazgeçtim, boyum 1.91 sığamayacagımı düşündüm.

oysa tipi inanılmaz güzel bence..keşke kısa olsaydım :) boyun bir yararını görmedim zaten sırf problem :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 1.70 im. boyu bana göre iyi ama @kill_bill i anca MCX kurtarır gibime geliyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst