- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #1
yıpranmamış çok temiz duruyor..kanuni racıra 2.500 tl verilmez
bakalım bi pazarlığa daha otururuz..mutlaka indirmeye çalışırım tabi...Bence de 2500 lira çok gibi mezit üstadım.Biraz pazarlık yapmaya çalış istersen.Motosiklet orjinal gibi duruyor.Hayırlısı olsun.![]()
bu sabah uğradım sahibi sat demiş...niyetine girdim..servis sahibide arkadaşım...ülen insan kılıklı bana bi soraydın 2500 e neler var diye bi araştırırdık...dün konuştuk hiç demedin forumdanmı öğrenecez...r: