20 km-h ile spin atılmazmıymış (video)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet.net aracılığıyla düzenlediğimiz eymir gölü gezisinde yaşadığım talihsiz bir olay,
Tiger 250, buza girince powerslidemi, spinmi artık ne oldu tam çözemedim ama devirdik motoru..
Yere düşmedim, ayakta atladım motordan, motordada bendede birşey yok..
Amatör çekim ve düşme anı pek belli olmuyor, mazur görün :rendeer:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=3470995813135
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
videoyu herkes görebilecek şekilde gizlilik ayarlarından düzenelrsen. görünmüyor çünkü
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düzeltildi..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ne powerslied ne spin bunun adı kaşıntı :cherry: o karda cruiser ile gayet normal bir olay geçmiş olsun :)
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
435
Bu deneyimi Ankara'da yaşamak gayet normal. Lastikler kar buz görmeye dursun hemen kayıyor. Hemen hemen aynısını bende yaşadım :)

Geçmiş olsun bu arada
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
gördüğüm kadarıyla düşmeden hemen önce karlı bir alana girmiş motosikletin ve ön tekerin bi güzel kaymış :) ve motor yerde yapabileceğin pek birşey yokmuş yavaş gitmekten başka buda sana ders olmuş..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
gördüğüm kadarıyla düşmeden hemen önce karlı bir alana girmiş motosikletin ve ön tekerin bi güzel kaymış :) ve motor yerde yapabileceğin pek birşey yokmuş yavaş gitmekten başka buda sana ders olmuş..
BAZI ARKADAŞLARDA KARLI HAVADA DURAN MOTORU DÜŞÜRÜYORLAR DİMİ YUNUS:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çocukca...:farao:
harbi neresi çocukca pek anlamadım?
5-6 yıllık motorcuyum bende, saçma sapan bir düşüş olduğu için paylaştım zaten..

---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:14 ----------

gördüğüm kadarıyla düşmeden hemen önce karlı bir alana girmiş motosikletin ve ön tekerin bi güzel kaymış :) ve motor yerde yapabileceğin pek birşey yokmuş yavaş gitmekten başka buda sana ders olmuş..
yok abi ön teker kaymadı, anlamadıgım yer orası zaten, ön frene dokunmadım bile.. direk tank slapper gibi birşey oldu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu deneyimi Ankara'da yaşamak gayet normal. Lastikler kar buz görmeye dursun hemen kayıyor. Hemen hemen aynısını bende yaşadım :)

Geçmiş olsun bu arada

lastiklerinde hakkı varda, genel kanı buz ya şimdi daha iyi anlıyorum.. biçok kaza yaptım motosikletle buzunda tecrübesini almış olduk :) cruiserle o yolda ne işim var oda ayrı bir konu..

---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

yok efendim power slide, yok efendim tank slapper.
buzda kaymış düşmüşün kardeşim, geçmiş olsun :)

kesinlikle :cat:
geçmiş olsun dilekleri için teşekkür ederim, kazadan bile sayılmaz, maksat izleyiciye tecrübe olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst