- Katılım
- 31 Ocak 2012
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
burası güney köy...
Neresi ben göremedim?burası güney köy...
güneyde o yüzden görememişssindir :queen:Neresi ben göremedim?



tavuğu yerken göremedik![]()
abi beklerim, sevindim seninle karşılaştığıma...selam musa seni burda görmek güzel sende de motor oldugunu bilmiyordummm . fotolar üzel hava biraz güzellessinn bende geleyim bir hafta sonu yanınıza