Benzin Zamlarına Hayır Mitingi Düşünüyorum(z)

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Herkez varım der. Yanlız miting yaparsın.:mrgreen:

Tüm yorumlari okumadim ama en güzel yorum bu...:queen:

_______________________________________________________

Sanirim 2 sene önce Osbourne de ayni seyi planlamisti..
Forumda destek veren verene idi...
Yürü abi arkandayiz falan okadar cok yazilan vardiki.. :cherry:

Bizim mavi gözlü Engin (Osbourne) baya gaza gelmisti.
Arkam saglam yürüyücez yapicaz protesto edicez abi diye düsünmüstü.. :)

Yanlis hatirlamiyorsam bir Pazar sabahiydi...
Engin o "yürü abi" diyen kislerle bulusma noktasina geldiginde yapayanlizdi... :bounce:

Kicina baka baka evine dönmüstü..

Umarim sen daha iyisini becerirsin dostum..
Fazla (Hic) ümidim yokya... :p

O Engin in topigini bulabilecek bir arkadas varmi yahu???? :queen:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
hocam medya konusunda düşüncelerinize katılıyorum. google da bile benzin zammı diye arattığımda 2011 in haberleri çıkıyor. yani son zamlara o kadar az değinilmiş ki google da bile çıkmıyor. şovmen artist arkadaşlar bence olmalı ses getirmesi açısından. yurdum insanı gücü seviyor. küçük motoru olanlar da gitsek aynı salak zihniyet " la bunlar zaten ne yakıyor ki isyan ediyorlar " diyecek.


ayrı şehirlerde eşzamanlı yapılması da mantıklı geldi . bu şekilde daha fazla olabiliriz.

O da bir bakış açısı ancak sonuçta slogan kuryeler bile koyacak benzin alamıyor gibi birşey olursa millet ss enduro falan ne alaka diyecek. Daha öncedende dediğim gibi medya ya prim vermiş olacağız

Asıl vurgulamak istediğimiz zaten '' az benzin yakan motosiklete binmek bile bu benzin fiyatlarıyla çok pahalı'' demekse işte ozaman bir işe yarar

Düşünsenize eylemde muhabir bir ss kullanıcısının yanına gidiyor ve diyor ki kaç litre yakıyor bu? atıyorum 100km de 10 litre olsun. Bu kez haberlerde aynen şu çıkar

İşte bir araba 4,5-5 litre yakarken bu motosiklet 1000km de 10 litre yakıyor üstüne benzin pahalı diyor. Hadi diyelim benzin pahalı o makinayı nasıl aldın gibisinden kıvırmalı sorular haberler mutlaka meydana gelecektir
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Tüm yorumlari okumadim ama en güzel yorum bu...:queen:

_______________________________________________________

Sanirim 2 sene önce Osbourne de ayni seyi planlamisti..
Forumda destek veren verene idi...
Yürü abi arkandayiz falan okadar cok yazilan vardiki.. :cherry:

Bizim mavi gözlü Engin (Osbourne) baya gaza gelmisti.
Arkam saglam yürüyücez yapicaz protesto edicez abi diye düsünmüstü.. :)

Yanlis hatirlamiyorsam bir Pazar sabahiydi...
Engin o "yürü abi" diyen kislerle bulusma noktasina geldiginde yapayanlizdi... :bounce:

Kicina baka baka evine dönmüstü..

Umarim sen daha iyisini becerirsin dostum..
Fazla (Hic) ümidim yokya... :p

O Engin in topigini bulabilecek bir arkadas varmi yahu???? :queen:

bu herhalde
http://www.motosiklet.net/forum/etk...ne-benzin-zamlari-protestosuna-gidiyoruz.html
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
konuyu okudum
masallah diyim
herkes lafta var
laf harici kimseden ses çıkmıyor
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ben bu filim i daha önce gördüm.
nasrettin hoca fıkrası gibi.
bir gün nasrettin hocanın köyüne o günün padişahı bir fill emanet etmiş.padişahtan da herkes çok korkarmış . kimse sesini çıkarmamış bu fil o kadar yemek tüketiyormuş ki. köylü hakkından gelemeyince bir çare düşünelim diye hocanın kapısını çalmışlar. hoca hep beraber toplanalım padişaha çıkalım durumu anlatalım demiş. hep bir çıkmışlar yola padişahın huzuruna varana kadar arkadaki kalabalık gitgide azalmış. tam huzura varacakları zaman arkasında 2 kişi kalmış. huzura varınca arkasında kimsenin olmadığını gören nasrettin hoca, padişahım bize vermiş olduğunuz fili biz çok sevdik .siz bize bunun bir eşini daha verin demiş.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
devletin pohunun üstüne poh olurmu laaa :mrgreen:

Ben konuyla ilgili olarak her türlü organizasyon ve faaliyete hazırım.
Profil bilgilerimde telefon numaram mevcut.
Şu gün şu saatte şöyle bi plan yapmamız lazım, pankart hazırlamamız lazım, broşür dağıtmamız lazım vs. diye her türlü konuda ulaşabilirsiniz.
Başkaldırı iyidir, isyan candır. :)

Ha unutmadan yapacağımız faaliyetlerin legal olmasına gerek yok. İllegal işler içinde hazırım :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
faceden bı grup kurcam ıns bu aksam tek tek katılır guncel yorumları cekırdek kadro ıle ordan yaparız bakalım hayırlısı
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
NEDİR bu Nasrettin Hoca Hikayesinin arkasına sığınmak istediği.....Hepimiz bilir ve (affınıza sığınarak) küfür ederiz bahse konu hikayede yarı yolda bırakanları...Hikayenin anafikride bu tarz insan görünümlü kişilere dikkat çekmektir... Ama davasına ve başkasının davasına inanlar yani NASRETTİN HOCALAR unutulmazlar... Bu forumdaki her insan buraya fikir alışverişi yapmak için geliyor inancını taşıyorum, en azından burada bulunan motosiklet camiası üyeleri arasında bulunan NASRETTİN HOCA sayısının, hikayedeki bahse konu yalaka ve kaypak takipçi sayısından fazla olduğu inancındayım... :queen::queen::queen:
Ne zaman memleketim insanı ayaklanacak, sivilleşme yolunda adım atacak olsa hep bir vazgeçirme sevdası nedir ya anlamadım gitti???.. :pl::pl:

Bir aksilik olmaz ve BEN FUARA gelme şansım olursa, üzerimde BENZİN ZAMMINA HAYIR vs.. yazan bir tişörtle gelecem...fotoyu çekip ahanda bu siteye göndereceğim...:queen::queen::queen:

Aslında Fotoyu direk ilgililere mi göndersem, bendeki tipsizliği görüp zammı geri alırlar belki...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bende trafik sigortası olsa aslında, motora pankart veya o tarzda bişey bağlamayı düşünüyorum.
Ama polis anında çevireceği için, e bendede maddi durumlar yüzünden trafik sigortasına ödeyecek para olmadığı için, motor bağlanmasın diye yapamıyorum !
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Herkesin müdahil olacağı bir konu lakin kimse totoşu kaldırıp iştirak etmez ayrı konu.Motosiklete yakıt ucuz, köprü bedava olacak ki motosiklet kullanımına insanlar teşvik edilsin.Burdan yazmak ne kadar kolay uzun zamandır yapılan onca haksızlığa rağmen hiç birşeyi protesto etmedim kitlesel anlamda.Bazen hiç bi sebep yokken meeee liyorum neden acaba :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
en güzeli yirmi motorcu toplanın boğaz köprüsünden ağır ağır bir geçiş yapın elinizde pankart ve bayraklarla
böyle bierşey olursa ben de varım :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
konuyu okudum
masallah diyim
herkes lafta var
laf harici kimseden ses çıkmıyor


yanlıs anlama kardeş bu ülkede o kadar şeyler için yürüyüşler mitingler yapıldı ama ne değişti ....yanlış hatırlamıyorsam malum süleyman demirelin sözü misali idarecilerimizde aynısını düşünüyor yürümekle yollar aşınmaz...bir şey değiştireceğini yada birilerinin sizi bizi ve yürüyen itiraz eden hiç kimseyi ciddie aldığı yada taktığı yok.onlar yine bildiğini yapmaya devam edeceklerdir..............
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
yanlıs anlama kardeş bu ülkede o kadar şeyler için yürüyüşler mitingler yapıldı ama ne değişti ....yanlış hatırlamıyorsam malum süleyman demirelin sözü misali idarecilerimizde aynısını düşünüyor yürümekle yollar aşınmaz...bir şey değiştireceğini yada birilerinin sizi bizi ve yürüyen itiraz eden hiç kimseyi ciddie aldığı yada taktığı yok.onlar yine bildiğini yapmaya devam edeceklerdir..............

Değişiyor abi değişiyor. Kararlı ve azimliysen oluyor.
Bkz : 1 Mayıs. Taksim alındı. Artık olaysız, kansız yürüyüş yapıp, slogan atıp, pankart açıp, halay çekebiliyoruz :)
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
Bizim ülkede genelde şöyle oluyor.. Bu tarz girişimler çok ses getirmeyince girişimin içinde olanlar hayal kırıklığına uğrayınca bu inançlarından ve bireysel güçlerinden vazgeçiyorlar... Mesela bu başlığı açan arkadaşın girişiminde 15 motosikletçi pankartla geçse bile ÇOK ÇOK BÜYÜK başarıdır bence...Çünkü planlama için çok kısa süre var ve arkadaşın girişimi sadece ''motosiklet fuarına insanlar gelecek, bu geleceklerden bir kısmı MT üyesi, bunların bir kısmı bu yazıyı okuyacak, bu yazıyı okuyanların bir kısmı buna katılacak'' üzerine ve bu durumu tamamen destekliyorum....ARKADAŞ insanların geleceği bir ortamı DEĞERLENDİRME VE SESİNİ DUYURMA gayretiyle şansını deneyerek bu durumu fırsata çevirmek istiyor ve ALKIŞI hakediyor... Bir ülkenin bireylerinde bu RUH ve ANLAYIŞ biterse, o millet TARİHTEN silinir.... Bu başlıktaki amacınıza benim açımdan ulaştınızarkadaşım, ben motosiklet alınca üzerine mutlaka BENZİN konusunda bir sticker yapıştıracam ve hep kalacak bu .... Beni bilinçlendirdiğiniz için size teşekkür ederim....
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Değişiyor abi değişiyor. Kararlı ve azimliysen oluyor.
Bkz : 1 Mayıs. Taksim alındı. Artık olaysız, kansız yürüyüş yapıp, slogan atıp, pankart açıp, halay çekebiliyoruz :)
konuyu uzatmıycam cunku amacını aşar siz taksimin yürüyüş sayesindemi açıldığını sanıyorsunz buna sadece gülerim eğer yürüyüşle protestoyla olsaydı neden bu zaman kadar yapılmadı....sadece sizin örneğe açıklama amacıyla yazdım konu uzamasın.konunun detayı sıyasete girerki burası hangi görüş olursa olsun tartışma platformu değil ne diyelim umarım bunların faydası olur.yıllarca yürümüeyle 1 mayıs tatıl olduysa ozaman 20-25 yıl üst üste yürürsek benzine yapılan son zam geri alınır
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
güzel bir slogan ve resim bulup bunu tüm araçlarımıza bayrak şeklinde takabiliriz.
ama yaratıcı ve dikkat çekici birşeyler olmalı. " dünyanın en pahalı benzini bu motorda" demek yerine aynınısı daha yaratıcı etkili bir şekilde söylemek lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst