Orjinal Olmayan Xenon farlara yasak geldi.

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben öyle yasa dışı işlere bulaşmam abisi:jocolor:
sen rahat ol bana zenon gerekmez benim motorun farı gösteriyor:cat:
sen evde takılırsın zenon la elektrik işini hiç sorma sana en yakın pirize takarsın o yanar:queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ben öyle yasa dışı işlere bulaşmam abisi:jocolor:
sen rahat ol bana zenon gerekmez benim motorun farı gösteriyor:cat:
sen evde takılırsın zenon la elektrik işini hiç sorma sana en yakın pirize takarsın o yanar:queen:

neden beni kıskanıyorsun :queen:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Super olmus.baskalarinin hayatini tehlikeye atıyor bu far sahipleri.Karsidan gelen neredeyse tum xenon farlilara saydiriyorum. Adam deniz feneri gibi sokuyo farini gozume.simdiye kadar sadece 2 arac gordum goz almadan super aydinlatma yapan. Onlarda cok luks aracti
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah bu kağıt üstünde kalmaz orjinal olmayan yada merceksiz gezen tüm xenonların trafikten men edilmesi tek dileğim.
bu işe ne zaman el atacaklar diye bekliyordum. merceksiz yada orjinal olmayan farların biri anya biri konyayı gösteren tüm araçları kullanan sürücüler trafiği riske attıkları yetmiyormuş gibi birde marifet sanıyorlar o tarz aydınlatmalrı.
Kendi rahatı için karşı yönden gelen sürücünün yol hakimiyetinin kaybetmesine neden oluyorlar. hepsi birer trafik canavarı gözümde.
hala bunları bilipte merceksiz yada sonradan uydurma xenon aydınlatmalarla gezenlerin a.b. versin. başka bişey demiyorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Zaten vardi bu yasak 2010 yilindan beri hatta ceza bile yemistim 80 kusur lira sonra o arabayi satip gidip orjinal xenonlu bir araba almistim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

inşallah bu kağıt üstünde kalmaz orjinal olmayan yada merceksiz gezen tüm xenonların trafikten men edilmesi tek dileğim.
bu işe ne zaman el atacaklar diye bekliyordum. merceksiz yada orjinal olmayan farların biri anya biri konyayı gösteren tüm araçları kullanan sürücüler trafiği riske attıkları yetmiyormuş gibi birde marifet sanıyorlar o tarz aydınlatmalrı.
Kendi rahatı için karşı yönden gelen sürücünün yol hakimiyetinin kaybetmesine neden oluyorlar. hepsi birer trafik canavarı gözümde.
hala bunları bilipte merceksiz yada sonradan uydurma xenon aydınlatmalarla gezenlerin a.b. versin. başka bişey demiyorum.

O is birazda ayarla ilgilide oluyor merceksiz fabrika cikisi xenonlu honda civiclerde var halojenle farki xenonda far yikama var halojende yok onun disinda herseyi ayniymis servisteki elemanlarin yalancisiyim
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Harika haber. Hergün ayarsız parlak farlarıyla gezen, insanın gözünü kör eden araçlara illet oluyorum. Daha geçen hafta arkadaşlara yasaklanması lazım diyordum, süper olmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst