VN 800 yada DRAGSTAR 650 Arıyorum.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba. Öncelikle Kawasaki Vn800 ikinci ihtimal olarak Yamaha Dragstar 650 motor arıyorum. Sorunlu kazalı bir motor aramıyorum. İstanbul silivridenim. İstanbul içi olması gerekli malum şu an ehliyetimde yok. Baska sehir sıkıntı yaratır. Elinde motorun fotografını gonderebılecek motoru hakkında tam bılgılerı verebılecek motorunun değeri 10,000-11,000 tl cıvarında olanlar mesaj veya tel. bırakabılır ben kısa zamanda geri dönerim. Teşekkürler.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
1998 model VN800 üm var.42250 km.de.bordo-siyah renklidir.givi turing cam,krom radyatör koruma,3 lü far seti,sürücü sisy bar,yolcu sisybar,48 lt.arka topcase,deri depo kılıfı var.ben adanadayım ama nakliye hiçsorun değil,yardımcı olurum.çiziksiz eline geçer.535 6026808 gündüz telefona cevap veremem,mesajda atabilirsiniz.resimde turing cam ve topcase takılı değil.fiyat için bağlantıya geçiniz.

di-IYIQ.jpg

di-XU49.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlginiz için teşekkurler. Motorsikleti almış bulunuyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim. Kawasaki vn 800 97 model 10.000 maloldu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15-16 yasindaki o motora o parayi verirken sanirim akliniz basinizda degildi.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
hayırlı olsun,güle güle kullan allah kaza bela vermesin.

motordan anlamayanlar lütfen boş laf etmeyin,aynı model 12000 tl yede var, chopperların diğer tarz motorlara göre fiatları yüksektir çünkü uzun yol ve keyif motorudur,60000 km deki motoru 12-13 bin tl ye almak mümkün,5 yaşında ve 3000 km de 15000 tl ye racing bulabilirsin ama chopper asla
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
senin adına sevindim..hayırlı uğurlu olsun....güzel bir duygu olmalı...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
race yada naked mı sandınız bu motorları :) Cruiserlar her zaman ederini ve hakkını verir :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
hayırlı olsun,güle güle kullan allah kaza bela vermesin.

motordan anlamayanlar lütfen boş laf etmeyin,aynı model 12000 tl yede var, chopperların diğer tarz motorlara göre fiatları yüksektir çünkü uzun yol ve keyif motorudur,60000 km deki motoru 12-13 bin tl ye almak mümkün,5 yaşında ve 3000 km de 15000 tl ye racing bulabilirsin ama chopper asla

motordan anlamayanlar derken? Ben ağustosda 2004 full aksesuarlı çook temiz 2004 vn800ü 10400 tlye aldım. Çok memnunum, iyi ki almışım...

Aklım başımdaydı, motoru görünce aklım başımdan gitti.
http://imageshack.us/photo/my-images/62/vn800.jpg/


Bence sen 97 model bir motora ciddi para vermişsin, ederi 8000 civarı birşeydir o motorun...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst