Arabayı Sattım Motor Almayı Düşünüyorum. Tavsiyenize ihtiyacım var.

Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki istediğiniz motoru aldınız diyelim.allah korusun bi anlık hata yapsanız ve sakat kalsanız motor hevesinizin yanı sıra yaşam sevginizi de kaybedersiniz.onun için siz siz olun önce A2 ehliyetinizi akabinde kask mont eldiven pantolon ve botunuzu alıp düşük cc bir motorla başlayın ustalaştıkça trafiği okumayı iyice öğrendikten sonra kademeli bir şekilde istediğiniz motoru alırsınız
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
250 likler yavaş yavaş seni kesmeye başladı gibi bende Honda CBR250 yi seçenek olarak sunuyorum araştır hoş ve kaliteli bi motor
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
Arkadaşlar dayımda Mondial 125 KT vardı onu kullandım. Arkadaşımdada Yamaha YBR 125 vardı onuda kullandım ve ikiside bana motoru güzel tuttuğumu. Motora hükmedebildiğimi ve dönüşlerde güzel yatabildiğimi falan söylediler. Motor kullanırken korkmuyorum. Güvenim tam. Tabi bukurallarını göz ardı ediyorum demek değil. O yüzden sormak istedim. 600 bir motor alsam alışabilir miyim diye...
arkadaşım eğer buradakileri dost olarak görüyorsan maksimum 250 lik ile başla. 1-2 yıl sonra alırsın 600 luk bır motoru. eğer sadece pıstte kullanacaksan 600 ıle baslayabılırsın. ama trafık dedığımız olay canlı her sanıye değişen bır olay. 250 lık makınede yapacağın hatayı telafı etme şansın daha yuksek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiçbir yorumu okumadan yazıyorum,
Gidin arabayı sattığınız adama 2-3 000 lira kar verin ve derhal arabanızı geri alın
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Hiçbir yorumu okumadan yazıyorum,
Gidin arabayı sattığınız adama 2-3 000 lira kar verin ve derhal arabanızı geri alın

Yazdık kardeşim bunu , kopya çekip bide yorumları okumadım diye numara yapma cezalısın git 1000 kere ovarak motorunun egsozlarını parlat... :) :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazdık kardeşim bunu , kopya çekip bide yorumları okumadım diye numara yapma cezalısın git 1000 kere ovarak motorunun egsozlarını parlat... :) :) :)


HÖYTTTT oğlum o benim dost CaBBaR ım değil ovarak yalarım bile valla
emirde büyük yerden hiç gocunmam
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
47
Arkadaşlar önce montonu kaskını botunu vs ekipmanları al diyorsunuz ama ben motoru kırmızı siyah düşünüyorum. Aldığım tüm mont pantolon kask eldiven botta kırmızı siyah olacak. motorla bütünleşik görünmek istiyorum. Bu yüzden merak etmeyin motoru alıcam ama üzerine binmeden ekipmanları düzücem. Tavsiyelere uyarakta en fazla 250 cc lik bir motorla başlayacağım. Şuan aklımda Kawasaki Ninja 250R var. Hoş bir motor. Biraz daha araştıracağım tabi... Teşekkürler.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
Arkadaşlar önce montonu kaskını botunu vs ekipmanları al diyorsunuz ama ben motoru kırmızı siyah düşünüyorum. Aldığım tüm mont pantolon kask eldiven botta kırmızı siyah olacak. motorla bütünleşik görünmek istiyorum. Bu yüzden merak etmeyin motoru alıcam ama üzerine binmeden ekipmanları düzücem. Tavsiyelere uyarakta en fazla 250 cc lik bir motorla başlayacağım. Şuan aklımda Kawasaki Ninja 250R var. Hoş bir motor. Biraz daha araştıracağım tabi... Teşekkürler.

Alican öncelikle hoşgeldin. az çok tecrüben olduğunu yazmışsın öyleyse ben de 250cc öneririm ama daha büyüğünü tecrübenle doğru orantılı almalısın. benim favorim cbr 250r tabi kawa ninja 250r nin de hakkını yiyemem ikisi de güzel motosiklet. ekipman konusunda da bilinçli olman iyi bir şey. en kısa sürede motoruna kavuşman dileğiyle...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Küçük cc hacimli vitesli bi motorla minimum 10-20 bin km kadar deneyim yapmadan 600 r alınırsa büyük hata yapılmış olunur. Önemli olan bi tur atılarak değil, yol yapılarak deneyim yapılmasıdır. En az bi sezon ufak hacimli bi vitesli motosiklet kullan. Bi çok model var. 2. sezon bu isteğin mantılı olabilir.
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
47
Küçük cc hacimli vitesli bi motorla minimum 10-20 bin km kadar deneyim yapmadan 600 r alınırsa büyük hata yapılmış olunur. Önemli olan bi tur atılarak değil, yol yapılarak deneyim yapılmasıdır. En az bi sezon ufak hacimli bi vitesli motosiklet kullan. Bi çok model var. 2. sezon bu isteğin mantılı olabilir.

Dendiği gibi motorun sezonu var mı arkadaşlar? Uygun ekipmanla kışında binilemez mi?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Dendiği gibi motorun sezonu var mı arkadaşlar? Uygun ekipmanla kışında binilemez mi?

İstanbul'da sezon tatlısu motorcusu için mayıs ortası - eylül ortasıdır.

Soğuğa uygun ekipmanı olanların sezonu (örneğin ben) mart başı - aralık sonu arasındadır. Şahsen ocak-şubat aylarında motora binmemeyi tercih ediyorum, fazla soğuk oluyor.

Aşırı doz motorcular sezon tanımaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst