- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba. Geçenlerde otomobilimi sattım. Motosiklet almayı düşünüyorum. Zaten hep aklımdaydı. Tabi sportif olmasını istediğim için süpersport düşünüyorum. Daha önce motor tecrübem 1 yada 2 defa oldu. Ondada en fazla 5 dakika kullanmışımdır. Ama buna rağmen kendime Honda CBR 600 RR almayı düşünüyorum. Tipi özellikle egzosu çok hoşuma gidiyor. Sizce nasıl arkadaşlar? Bu motoru almalı mıyım? Saygılar...