Arabayı Sattım Motor Almayı Düşünüyorum. Tavsiyenize ihtiyacım var.

Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
47
Arkadaşlar merhaba. Geçenlerde otomobilimi sattım. Motosiklet almayı düşünüyorum. Zaten hep aklımdaydı. Tabi sportif olmasını istediğim için süpersport düşünüyorum. Daha önce motor tecrübem 1 yada 2 defa oldu. Ondada en fazla 5 dakika kullanmışımdır. Ama buna rağmen kendime Honda CBR 600 RR almayı düşünüyorum. Tipi özellikle egzosu çok hoşuma gidiyor. Sizce nasıl arkadaşlar? Bu motoru almalı mıyım? Saygılar...
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
97
İnsanlar artık böyle başlık görmekten gerçekten sıkıldı. Günde hiç yoksa 5 tane böyle başlık açılıyor.. Benim motosiklet tecrübem yok, motosikletim de yok ama bir eşya mobilya vs. alırken bile ne kadar özen gösteriyoruz, ne kadar çok araştırıyoruz değilmi? Keşke başlık açmadan biraz araştırsayıdnız, arama butonunu kullansaydınız.. ss istiyorsanız da 125 yada 250cc liklerle başlayabilirsiniz ama çoğu kişi 125i hatta hiç tecrübeniz yoksa scooteri önerir..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaşlar merhaba. Geçenlerde otomobilimi sattım. Motosiklet almayı düşünüyorum. Zaten hep aklımdaydı. Tabi sportif olmasını istediğim için süpersport düşünüyorum. Daha önce motor tecrübem 1 yada 2 defa oldu. Ondada en fazla 5 dakika kullanmışımdır. Ama buna rağmen kendime Honda CBR 600 RR almayı düşünüyorum. Tipi özellikle egzosu çok hoşuma gidiyor. Sizce nasıl arkadaşlar? Bu motoru almalı mıyım? Saygılar...

Yerli bütçeniz var ise alabilirsiniz tabi. Mesele almaksa sıkıntı yok.
Kullanmak istiyorum derseniz orada işler değişir. Şöyle düşünün araba kullanmayı yeni öğrenmişsiniz. Sportif olsun diye carrera gt ile trafiğin yoğun olduğu yollara giricem diyorsunuz.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
164
hocam sen önce 125 lik ybr yada cbf150 al onu 4 , 5 ay kullan sonra rr istiyorsan geçiş motoru olarak hyosung 250gtr al onuda epeyce bi kullan en son 600rr alırsın direk 600rr alırsan allah korusun sonu pek hayırlı olmaz...
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
47
Arkadaşlar dayımda Mondial 125 KT vardı onu kullandım. Arkadaşımdada Yamaha YBR 125 vardı onuda kullandım ve ikiside bana motoru güzel tuttuğumu. Motora hükmedebildiğimi ve dönüşlerde güzel yatabildiğimi falan söylediler. Motor kullanırken korkmuyorum. Güvenim tam. Tabi bu emniyet kurallarını göz ardı ediyorum demek değil. O yüzden sormak istedim. 600 bir motor alsam alışabilir miyim diye...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
almamalısın...

arkadaşın ve dayın seni yemiş kusura bakma...sürdürdüğün ve istediğin motorların birbirleri ile alakası yok...
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
600cc mi peeeh sana 1300cc lik hayabusa yakışır sportifin kralıdır :queen: 5 dakkalık tecrüben var abi 600 cc hakkaten sana az gelir gel sen hayabusa al.
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
47
Peki arkadaşım teşekkür ediyorum güzel tavsiyelerde bulunuyorsunuz ama başlangıç amaçlı aldığım ybr125 tarzı motorlar beni tatmin etmeyecekki. Bir defa benim için önemli olan hız değil görüntü. 125 motorlar cılız motorlar. Bir diğer istediğim şey ise ses. Şimdi mecburen bu motorları alsam benim motor hevesim başlamadan biticek. :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

600cc mi peeeh sana 1300cc lik hayabusa yakışır sportifin kralıdır :queen: 5 dakkalık tecrüben var abi 600 cc hakkaten sana az gelir gel sen hayabusa al.
Dalga geçilecek bir konu değil arkadaşım saece sorup bilgi edinmeye çalışıyorum. Sırf bu dalgalarınız yüzünden 600 bi motor alsam mutlu mu olucaksınız?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
önce vitesli motosiklet kullanmasını ögren sonra 600rr düşün. mesele sadece dengede tutmakla bitmiyor. trafikte ciddi anlamda zorlanırsın. tavsiyemize uymayıp gidip alabilirsin ama bu işin vebalide var sonuçta. birine çarptıgında sonuçları acı olabilir. hızlanmak kolay durdurmak güçtür.

sürmek başka şeydi kullanmak başka. düz yolda vitese tak ver gazı bırak debrajı uzasın. iyi güzelde bunun virajı var trafigi var var oglu var.

http://www.youtube.com/watch?v=cmHK0XFCPVI

bak burada kelimelerin anlatamayacagı şeyler var.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
hyosung gt250r tavsiye ederim
4.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Peki arkadaşım teşekkür ediyorum güzel tavsiyelerde bulunuyorsunuz ama başlangıç amaçlı aldığım ybr125 tarzı motorlar beni tatmin etmeyecekki. Bir defa benim için önemli olan hız değil görüntü. 125 motorlar cılız motorlar. Bir diğer istediğim şey ise ses. Şimdi mecburen bu motorları alsam benim motor hevesim başlamadan biticek. :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------


Dalga geçilecek bir konu değil arkadaşım saece sorup bilgi edinmeye çalışıyorum. Sırf bu dalgalarınız yüzünden 600 bi motor alsam mutlu mu olucaksınız?

arkadaşım sorunda burda zaten bu motorlar yavaş gitmiyo...yavaş sürülmüyo yani teorik olarak:)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
Peki arkadaşım teşekkür ediyorum güzel tavsiyelerde bulunuyorsunuz ama başlangıç amaçlı aldığım ybr125 tarzı motorlar beni tatmin etmeyecekki. Bir defa benim için önemli olan hız değil görüntü. 125 motorlar cılız motorlar. Bir diğer istediğim şey ise ses. Şimdi mecburen bu motorları alsam benim motor hevesim başlamadan biticek. :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

arkadaşım sen gerçekten motor kullanmaya hevesli isen sana mopet de yeter. sen hava sükse peşindeysen iş başka.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
Hoş bir motormus. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Göz önünde bulunduracağım. Arkadaşlar tavsiyelerinize uyucam söz. Ufak çaplı bir motorla başlayacağım. 600 RR inşallah ilerde. Teşekküler.
arkadaşım mesela paran varsa gidip bir 600 rr al o dursun bi 1-2 ay sen git bi 125 cc çinli veya 2.el cbr125 al sür bir 3000 km 6000km 600rr ise arada bir rölantide çalıştır sesini dinle 6000 km dolana kadar:)
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
47
Evet motor sürmeye meraklıyım. Mesela iş yerinde elektrikli bisiklet var onu sürmek bile zevk veriyor. Ama bi yere kadar. O spor motorun üzerindeki kambur duruş. Motorun kalıbı sesi beni çok cezbediyor. Bu hevesimi nası dindireceğim?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Hoş bir motormus. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Göz önünde bulunduracağım. Arkadaşlar tavsiyelerinize uyucam söz. Ufak çaplı bir motorla başlayacağım. 600 RR inşallah ilerde. Teşekküler.

Çift silindirli ve hava/yağ soğutmalı olduğu için sesi gayet tok. Görüntü olarak yorum yapmıyorum herşey ortada zaten.
Kendime güveniyorum derseniz başlangıç için güzel motor.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkadaşım, sana yönelen yorumlar gibi bir çok yoruma rastlarsın sitede...bu kadar adam boşuna konuşmuyodur..ha olmaz mı olur, yapan da olmuştur...ama hayat senin hayatın...bizimkisi tavsiye..
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sevgil, Kardeşim,

Arabayı geri al RR ı unut.

:)

Şakası bir yana küçük motor alırsam motordan soğuyabilirim yazmışsın ama asıl 600RR seni motordan soğutacaktır. SS ler karakterleri itibarı ile devirsiz dolayısı ile yavaş sürülebilecek makineler değildirler , hem tecrübeli sürücü hemde kendilerine uygun yol isterler . Halbuki 250cc lik bir başlangıç motoru hem kendi sınırlarını hemde motosikleti daha iyi tanımanı sağlayacak ileride geçeceğin daha güçlü motorlar için basamak olacaktır.

Sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst