KomutanLogar adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
86
KomutanLogar adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! gnybrky ve KomutanLogar aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
ismimi değiştirmek için müracat ettim ama bir cevap alamadım.gnybrky yi eşim istemediğinden içindeki bilgileri silip kullanmayıp sadece komutanlogar ı kullanacağım.saygılar(ama gnybrky yi değiştirip komutanlogar yaparsanız benim için daha iyi olur çünkü 2008 yılı üyenizim)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst