Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Ünal ım,proye ortaya çıkana kadar elim yanıyor,kaynaktan yüzüm yanıyor,tam tamam derken bir detayı unutmuş oluyorum sil baştan falan filan sinir gerginlik yapıyor
hah işte o resim tam o anlarımı anlatıyor,şimdi iş ortaya çıkıyorya gevşedim,eski resme döndüm,dur daha bu iş bitiminde sis lambaları var yine gelir o resim buraya
heleki çantaları yapmaya başlayayım sanırım ozaman recep ivedik bile yetmez profil resmime

Sen baya iyisin bu ara o zaman...Bu resmin tepetaklak hallerinide biliyoruz...

---------- Post added at 14:07 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

Eğer iridyumlu buji taktıysa fiyat normal. NGK'da iridyumlu bujilerin tanesi 32.5 TL civarında. Eğer iridyumlu buji değil de standart buji ise 6.5 TL. Belki işçilik vs. de ekliyordur ustanız.

Bu arada yeri gelmişken sorayım, arkadaşlar iridyumlu buji tavsiye etti diye aldım taktım. Sizler de iridyumlu mu kullanıyorsunuz? bi faydası var mıdır? zaman içinde düşündükçe cruiser gibi düşük devirli motorlarda çok da gerek olmadığını düşünmeye başladım valla. Ne dersiniz?

Kendi adıma iridyum bujiye gerek olmadığını düşünüyorum..İridyum buji normal bujilere göre yüksek ateşleme yapar..Yani yanma odasındaki benzin hava karışımının daha şiddetli patlamasını sağlar..Yalnız bu ateşlemeyi sağlamak için normal bobinler yani bizimkiler bu ateşleme için gerekli akımı sağlamaz..hali hazırda bu bobinler performans kiti olarak piyasada zaten..Eğer öyle kullanıldığında makinede büyük ölçüde performans sağlayacaktır..Burda bizim için söyle bir kötü yanı var..Dediğin gibi bizim yüksek performansa pek ihtiyacımız yok..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buda artçı yolcu basamaklarımız ve pegi




 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
yoğun bilgi akışı var burada, paylaşım yerinde. keşke havalarda yerinde olsa keyiflerde...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
O zaman senden de bilgi alalım :)
Bu sene festival var mı oralarda ?

---------- Post added at 12:17 ---------- Previous post was at 12:09 ----------

Varmıs..:D
29 Haziranda ERDEK'te...
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Festival Olmaz mı hiç?

Festival olmaz mı arkadaşlar, bekliyoruz mutlaka...


428290_3080171970780_1458212840_32909147_968438037_n.jpg
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Ayıp ayıp....bizim üste vermemiz lazım!!!!

He heh Volkan alırım komisyonu bak,
İşin şakası bir yana depoları dolu tutun,İstanbul olarak bütün choperları oraya yıkmamamız gerekiyor.:queen:

Özer abi kaç çeşit höşmerim varsa hepsinden getireyim sana ya da istersen hemen göndereyim kargo ile hazır havalar da soğuk iken. Abim bu defa güzel bir plan yapalım, spontane gelişmesin olaylar, muhabbetin tadını çıkaralım.

---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:41 ----------

yanii scooteri olanda gelebilir demekmi bu!

Uğur abim müsait olursan seninle de tanışmayı çok isterim, sen gel de ne ile gelirsen gel abim.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Bu sene Allah nasip ederse yine oralardayız görüşmek dileğiyle Allaha emanet olun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Basamak ve yaslanmalar bitti arkadaşlar
yine boş kaldım sis lamba işim var sırada ama el oyalamaz o 1 saatlik iş
Debriyaj için topuk kolu yapayım diyorum,ne dersiniz değermi?
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Değer valla abi, onu yapmayı ben de planlıyorum da bi türlü sıra bulamayacağım gibi o işe :) Yap derim ben. Herhalde büyük rahatlık. Uzun ömürlü ayakkabılar :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Gürol abi bencede kesinlikle değer..
Benim eski çinlide vardı..Büyük rahatlık diyorum..:D

Elin boş kaldıysa benim sana bi kaç önerim var...:D:D
1-Uzun yol ayaklık...
2-Far kaşı..
3-Ebübe korna..:D
4-Bayrak direkleri..
5-Ön arka çamurluk koruma demiri...

Bu liste uzar gider...Sen iş iste..:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi bencede kesinlikle değer..
Benim eski çinlide vardı..Büyük rahatlık diyorum..:D

Elin boş kaldıysa benim sana bi kaç önerim var...:D:D
1-Uzun yol ayaklık...
2-Far kaşı..
3-Ebübe korna..:D
4-Bayrak direkleri..
5-Ön arka çamurluk koruma demiri...

Bu liste uzar gider...Sen iş iste..:D


Haydaaa uzun yol ayaklık ne yahu
yaptıkya işte sanada artçınada ne doymaz adamsın be ünalım
vallahi billahi anlamadım meraK içindeyim nedir bu uzun yol ayaklığı yoksa bizim yaptığımızın 58 numara ayağa göre olanı falanmı

bayrak direği yapacağım merak etme deee sen bana demiyormuydun apaçi olmaktan korkuyorum herbiryan krom istemiyorum diye
taktıkça hoşlanıyorsun tabi)))

---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:13 ----------

Değer valla abi, onu yapmayı ben de planlıyorum da bi türlü sıra bulamayacağım gibi o işe :) Yap derim ben. Herhalde büyük rahatlık. Uzun ömürlü ayakkabılar :)

ben kararı vereyim yapmaya kalkayımda yine yazarım yapıyorum diye
ozaman istersen sanada yaparız kardeş dert etme
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Gürol kardeş eline sağlık,İrfan la buluşma zamanın geliyor yavaş yavaş
Can sıkıntısı iyidir iyi,bak neler yapıyorsun.
Ünal uzun yol ayaklığı dediği şey,Koruma demirine bağlanabilen ve ayağını daha ileri uzatarak dinlendirdiğin bir peg cinsi,
Bu arada eğer seni yormayacaksa ön-arka peg lerden benim motor içinde rica edebilirmiyim.

Buda nacizane bulduğum pegle ilgili video

[YT]zf-hU_X0uOU[/YT]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol kardeş eline sağlık,İrfan la buluşma zamanın geliyor yavaş yavaş
Can sıkıntısı iyidir iyi,bak neler yapıyorsun.
Ünal uzun yol ayaklığı dediği şey,Koruma demirine bağlanabilen ve ayağını daha ileri uzatarak dinlendirdiğin bir peg cinsi,
Bu arada eğer seni yormayacaksa ön-arka peg lerden benim motor içinde rica edebilirmiyim.

Buda nacizane bulduğum pegle ilgili video

[YT]zf-hU_X0uOU[/YT]

Ustad yorulsak ne yorulmasak ne bir abimiz bizden birşey rica etmiş o bize emir olur yaparızda amudada kalkarız iş sen beğen yeter
heleki yaptıklarımız bir ortaya çıksın gör halada beğeniyorum dersen başımızla beraber zahmette olsa tutarız kendimizinkini veririz ne demek
işe başlarken yazdığım fiyatı biraz aşacak gibi polisajda bitsin onunda ödemesini yapayım istersen yaparız
ha yapma pahalı olmuş dersende
bila ücret benimkileri sana hediye ederim lafı olmaz
ammaaaaaaaa herkes peglere tavda bence yaslanma daha güzel oluyor ha )

arka pegler için eğer çanta varsa bir foto gerekiyor,ve yaparken arka peglerin sökülüp bana kargo edilmesi lazım

Ben videoyu göremedim??
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst