ADANA'YA kar gelmedi,biz kara gittik.

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzel eğlenmişsiniz, ben de poşetle kaymayı çok özledim. aydere çıkıp acil kaymam lazım.bu arada künefeyi okuyunca ağzım sulandı, fotoğrafını görünce de ...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yolu bilsemde gidicemde nerden gidiliyor bilmiyorum :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel eğlenmişsiniz, ben de poşetle kaymayı çok özledim. aydere çıkıp acil kaymam lazım.bu arada künefeyi okuyunca ağzım sulandı, fotoğrafını görünce de ...:queen:
gel misafirim ol yusuf kardeş,seni de gezdireyim,adana kebabı,şalgam,bol fıstıklı künefe ısmarlayayım.karadenize gelince de sen beni aydere götürür gezdirirsin.

teşekkürler arkadaşlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bizde seni çok seviyoruz sencerim.sağlıcakla kal.ADANA'dan selam olsun.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
gel misafirim ol yusuf kardeş,seni de gezdireyim,adana kebabı,şalgam,bol fıstıklı künefe ısmarlayayım.karadenize gelince de sen beni aydere götürür gezdirirsin.

abi çok sağolun,Allah razı olsun. o taraflara gelmeyi aslında çok istiyorum ama uygulamaya geçirmem çok zor. niyetiniz yeter abi. siz buraya gelirseniz ben de burada olursam burada çok güzel yerlere götürebilirim sizi. saygılar abi
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bora başkanım on numara gezi,dostlar,mekan,gezi,yenilenler,içilenler...hepsi çok güzel ortam mükemmel.yusuf ziya abimin de dediği gibi Adana'nın kıymetini bilmek gerek çok güzel özetlemiş kendileri.(muzaffer1968) muzaffer abi yi göremedim haa birde unutmadan demirgürsel abi nerelerde yavv :) onu göremiyorum gezilerde motosikletini sattımı ne yaptı :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst