Yol Gözümü Daglıyor (:

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dışarı çıksam mı diye aşırı bi tereddütteyim hava çok soguk pencereden bakıyorumda agaçlar felan dalgalanıyor rüzgardan ben çıksam akibetim ne olur acaba :sunny::sunny:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
valla imkanın varsa otur, yatma imkanın varsa hiç oturma..napcan bu havada dışarda..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sıkıldım evde faaliyet arıyorum :)
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Dışarı çıksam mı diye aşırı bi tereddütteyim hava çok soguk pencereden bakıyorumda agaçlar felan dalgalanıyor rüzgardan ben çıksam akibetim ne olur acaba :sunny::sunny:

Tabikide Şarkının devamı olur

Hiiç aklındaa yokken bir ışık yanaaaaarrrrr :king:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Elinize bir kitap alın sevdiğiniz bir kitap geçin cam kenarına başlayın okumaya :cherry:
açıkçası bu havada çok güzel kitap okunur..:flower:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
ben dün akşam (istanbul'da) denedim de motor asfaltta zor duruyodu :sunny:
gerçi şu anda dün akşam ki kadar rüzgar yok ama gene de kasmaya gerek yok :wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Benden başka Haykoliklerde varmış Sarkıyı dinleyen herkes aradaki bağı anlayabilir.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Dışarı çıksam mı diye aşırı bi tereddütteyim hava çok soguk pencereden bakıyorumda agaçlar felan dalgalanıyor rüzgardan ben çıksam akibetim ne olur acaba :sunny::sunny:
Biraz geç kaldık ama bence yağmur yoksa kısa bi tura çık yavaş yavaş gezerek sitiresini at. Ben öyle yaptım şimdi rahat rahat ders çalışcam:cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
[YT]p1ySw8Jp4TQ[/YT]
Yol gözümü dagliyor,
böyle oluyorum.
hayko_motosiklet_monte_228527602h.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benden başka Haykoliklerde varmış Sarkıyı dinleyen herkes aradaki bağı anlayabilir.

Aynen dostum :)
dışarı çıkamadım ne yazıkki adanada şuanda yagmur yagıyor o yüzden bugün dışarı çıkma planım iptal oldu ve çok sıkıldım evde ama yarın kimse tutamaz beni :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst