hah hah hay çatlasın düşmanlar benimde artık bir bws em varr :)

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hayırlı olsun kardeşim....
bu motoru nedense çok yakından tanıyorum:)
kazasız belasız kullanman dileğiyle...
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
kardes hayirli olsun tekerin duz bassin fakat o basligi degistir istersen ..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
mutluluğunuz, mutluluklarla çoğalsın inşaallah :)
kazasız, belasız sürüşler dilerim...

darısı gezi ve seyahat raporlarını okumak kısmet olur inşallah :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hayırlıuğurlu olsun kardeşim ): bws ler inatçı keçi gibi motorlar ve çokta dayanıklılar doğru bir seçim yapmışsın güle güle kullan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst