hah hah hay çatlasın düşmanlar benimde artık bir bws em varr :)

Katılım
16 Ara 2011
Mesajlar
6
Merhaba abilerim,arkadaşlarım.. Çook uzuun bir süredir sitenizi takip ediyordum,sayenizde onlarca şey öğrendim..Geçenlerde artık bende paylaşım yapmalıyım diye üye oldum..O motor senin bu motor benim bakına bakına en sonunda bütçeme uygun bir karar kılıp,çinli ile uğraşmaktansa biraz yaşlı amma diri bir bws buldum. Hayırlısıyla satışını üzerimize aldık ve bir motor sahibi olduk.. :). Motosikleti pendikten, bir güvenlik görevlisinden 1500 tl ye satın aldım.2 şey eksik kaldı birincisi ehliyet(sınavlardan geçtim dosyam hazır 2-3 güne alıyorum) ikincisi ise sigorta.. Onlarıda hallettikten sonra artık bende ilk adımımı atmış olacağım. Motorsikleti aldıktan sonra nasıl bir hevestir ki kar kış kıyamet demeden ehliyet sigorta gözetmeden birazcık gezdim..Elimden geldiğince trafiğe çıkmamaya çalıştım..Kask-mont işinide hallettim,zamanla geri kalan korumalarıda tamamlayacağım..Herneyse uzun lafın kısası artık bende bir motosiklet sahibiyim ve aranızda olmaktan onur duyuyorum..

Bu arada bws nin birkaç yenilenmesi gereken parçası var,bursada ikamet ediyorum,tanıdık ustası olan yardımcı olabilecek abilerimden akranlarımdan yardım rica ediyorum..Maddi olarak birşey kastedmiyorum sadece güler yüzlü ve hırsız olmayan bir tamirciye ihtiyacım var..
Bu arada motorsikleti almaya giderken daha hiç yüzünü bile görmemiş hiç konuşmamış olduğum irfan abiyi arayıp kafasını ütülediğim için kendisinden özür diliyorum :D.
İşte fotoğraflar:


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Maltepede kar.. :)



Uploaded with ImageShack.us

Buda ben :D



Uploaded with ImageShack.us


Okuduğunuz için teşekkür ederim...
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
En güzel motor kendi motorundur. :)

Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
314
Hayırlı uğurlu olsun ÇİNLİLER YİNE EZİLDİ KADERE BAK Yinede hoş geldin aramıza...
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım güle güle kullan Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
16 Ara 2011
Mesajlar
6
Hayırlı uğurlu olsun ÇİNLİLER YİNE EZİLDİ KADERE BAK Yinede hoş geldin aramıza...

Estafurullah öyle birşey kastedmedim.Emin olki sahibindendeki bütün çinli scooterlara en az 1 kere bakmışımdır.Çinliyi ezmekle alakası yok,sadece 2011 çinli almaktansa 2000 yamaha tercih ettim.Belki doğru belki yanlış zamanla göreceğim :D..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Öncelikle hayırlı ve uğurlu olsun. Bende tam anlamıyla ilk motosiklet serüvenime bir bws 100 ile başlamıştım ki hala kullanıyorum uzun yılların verdiği bws tecrübesiyle aklına takılabilecek bütün sorularına cevap verebilirim.

İyi sürüşler bwsdaşım :)
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
314
Estafurullah öyle birşey kastedmedim.Emin olki sahibindendeki bütün çinli scooterlara en az 1 kere bakmışımdır.Çinliyi ezmekle alakası yok,sadece 2011 çinli almaktansa 2000 yamaha tercih ettim.Belki doğru belki yanlış zamanla göreceğim :D..

En iyisini yapmışsın boşver benimde bi zamanlar yamaha neos'um vardı :salut: babam araba sevdasına sattı birde yamaha 115'im vardı kaza kurşununa gitti yani yamahalar kaliteli araçlardır mutlu olursun nazar değmesin maşallah :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Öncelikle hayırlı ugurlu olsun kazasoz belasız bin inşallah:) bakımlarını kesinlikle aksatma sakın... Sanarsam da ilk göz ağrın Allah tadını aldırsın ve zamanı gelince daha iyilerini nasip etsin:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayirli olsun bws cok saglam motordur pisman etmez ama uzun yola gitmez cok yorar ayrica yag yakar dag bayir deseniz benzin yetistiremezsiniz cünkü benzin canavaridir 2 zamanli oldugu icin ama ben evden ise isten eve amacli birde hafta sonlari icin aldim diyorsaniz dogru bir karar :)
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
80
Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler... BW'scileri aramızda görmek güzelll :cherry:
 
Katılım
16 Ara 2011
Mesajlar
6
Öncelikle hayırlı ugurlu olsun kazasoz belasız bin inşallah:) bakımlarını kesinlikle aksatma sakın... Sanarsam da ilk göz ağrın Allah tadını aldırsın ve zamanı gelince daha iyilerini nasip etsin:)

Vallahi aynen ilk göz ağrım.. Teşekkür ederim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------

Valla motorsikleti yormayayımda ben yorulsamda önemli değil :). Benzin sarfiyatı normalde yüksek ama benimkinde dahada bir yüksek..Sonuçta 12 yaşında motorsiklet bir bakımdan geçmesi lazım nasipse yakın zaman içerisinde güzelce bir bakım yapacağım motosikletime..Zaten altımda gidişinden hissettiğim kadarıyla birkaç parçasının değişme zamanı gelmiş :)..
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Hayırlı uğurlu olsun heyecanınız benim 2 buçuk ay önceki halim:cherry: Sizin kadar olmaz tabi ama çok mutlu oldum okuyunca. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
ilk motorun sevinci... hem de bvs gibi efsane bir scooter ile başlamak. mutluluğunu tahmin edebiliyorum. hayırlı uğurlu olsun.
bol mavi dumanlı nice yolculuklara.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst