- Katılım
- 16 Ara 2011
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim,arkadaşlarım.. Çook uzuun bir süredir sitenizi takip ediyordum,sayenizde onlarca şey öğrendim..Geçenlerde artık bende paylaşım yapmalıyım diye üye oldum..O motor senin bu motor benim bakına bakına en sonunda bütçeme uygun bir karar kılıp,çinli ile uğraşmaktansa biraz yaşlı amma diri bir bws buldum. Hayırlısıyla satışını üzerimize aldık ve bir motor sahibi olduk..
. Motosikleti pendikten, bir güvenlik görevlisinden 1500 tl ye satın aldım.2 şey eksik kaldı birincisi ehliyet(sınavlardan geçtim dosyam hazır 2-3 güne alıyorum) ikincisi ise sigorta.. Onlarıda hallettikten sonra artık bende ilk adımımı atmış olacağım. Motorsikleti aldıktan sonra nasıl bir hevestir ki kar kış kıyamet demeden ehliyet sigorta gözetmeden birazcık gezdim..Elimden geldiğince trafiğe çıkmamaya çalıştım..Kask-mont işinide hallettim,zamanla geri kalan korumalarıda tamamlayacağım..Herneyse uzun lafın kısası artık bende bir motosiklet sahibiyim ve aranızda olmaktan onur duyuyorum..
Bu arada bws nin birkaç yenilenmesi gereken parçası var,bursada ikamet ediyorum,tanıdık ustası olan yardımcı olabilecek abilerimden akranlarımdan yardım rica ediyorum..Maddi olarak birşey kastedmiyorum sadece güler yüzlü ve hırsız olmayan bir tamirciye ihtiyacım var..
Bu arada motorsikleti almaya giderken daha hiç yüzünü bile görmemiş hiç konuşmamış olduğum irfan abiyi arayıp kafasını ütülediğim için kendisinden özür diliyorum
.
İşte fotoğraflar:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Maltepede kar..

Uploaded with ImageShack.us
Buda ben

Uploaded with ImageShack.us
Okuduğunuz için teşekkür ederim...
Bu arada bws nin birkaç yenilenmesi gereken parçası var,bursada ikamet ediyorum,tanıdık ustası olan yardımcı olabilecek abilerimden akranlarımdan yardım rica ediyorum..Maddi olarak birşey kastedmiyorum sadece güler yüzlü ve hırsız olmayan bir tamirciye ihtiyacım var..
Bu arada motorsikleti almaya giderken daha hiç yüzünü bile görmemiş hiç konuşmamış olduğum irfan abiyi arayıp kafasını ütülediğim için kendisinden özür diliyorum
İşte fotoğraflar:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Maltepede kar..

Uploaded with ImageShack.us
Buda ben

Uploaded with ImageShack.us
Okuduğunuz için teşekkür ederim...