önemli bir konu değil yunanistan hakkında

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
şimdi yaza cbf 150 alacağım bi terslik olmazsa ve bu olmayan motorumla daha şimdiden gezi planları yapıyorum türkiye'den yunanistana vapur ile motosikletim ile gitmem mümkünmü denizliden yunanistan atine şehri 1200 km civarı ekstrabi konu vize olayı şimdi benim pasaportum öğrenciyimde nasıl gidilir ne yapılır ne kdar kalınabilir :flower::flower: haydi pamuk parmaklar klaveyeye :D
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Sen bırak şimdi yunanistanı falan da okulunu bitirmeye bak :queen: Şu Cbf konusunu konuşuruz gelem de bi
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Sen bırak şimdi yunanistanı falan da okulunu bitirmeye bak :queen: Şu Cbf konusunu konuşuruz gelem de bi

walla okul bitsin sizi özledim karışık kavramlar arasındayım bu gün yine kar yağıyo :D motorumu özledim bilmiyorum :D her neyse şafak kaç müdür
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Eğer yeşil pasaportun ve paran varsa çok rahat bir şekilde gider gelirsin. Motorada yeşil sigorta yaptırırsın. Ama pasaport lacivertse işin biraz zor. Referans olmadan vericekleri vize tek giriş çıkış. Gerçi yeter mi yeter yinede zaten girdin mi bir daha zor çıkarsın yunanistan'dan.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
walla benimkinin rengi bordomsu gibi dediğin renklerden değil :S yurt dışında geçerliliği olan sigorta olayı var bende şöyle 3-4 günlük bi gezi düşünüyorumda
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hiç bulaşma derim.Geçen yaz bir hevesle pasaport çıkartıp şöyle bir adaları gezeyim dedim,senmisin diyen :)
bir yığın döküman istediler vize için ve verecekleri vizede 3 günlük oluyormuş,ilk seferinde.Ayrıca otel rezervasyonu gemi bileti gibi şeylerde istiyorlar.Yani yok öyle kafana göre gidip gezmek.Heleki senin kuzey Kıbrıs la alakan var,hayat boyu olmaz.:cyclopsan
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Hiç bulaşma derim.Geçen yaz bir hevesle pasaport çıkartıp şöyle bir adaları gezeyim dedim,senmisin diyen :)
bir yığın döküman istediler vize için ve verecekleri vizede 3 günlük oluyormuş,ilk seferinde.Ayrıca otel rezervasyonu gemi bileti gibi şeylerde istiyorlar.Yani yok öyle kafana göre gidip gezmek.Heleki senin kuzey Kıbrıs la alakan var,hayat boyu olmaz.:cyclopsan

hocam şimdi ben kıbrısta okuyorum fakat yani bi vatandaşlık la bi alakam yok sizden istenen belgeler vs yani abi hala kafanda hala varsa yaza ben ne zorluk çıkarsalarda gitmeyi düşünüyorum ya
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Boşver atinayı yunanistanı oralarda yok bişeyler.. Olanları da Egede bıraktılar mecburen. zaten ekonomik krizdeler sana sıkıntı çıkartırlar. Bence İrana git. hem giriş çıkış daha kolay hem görülecek çok yer var. hem türkçe biliyorlar hem benzin sudan ucuz vs. vs. vti. gti.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Boşver atinayı yunanistanı oralarda yok bişeyler.. Olanları da Egede bıraktılar mecburen. zaten ekonomik krizdeler sana sıkıntı çıkartırlar. Bence İrana git. hem giriş çıkış daha kolay hem görülecek çok yer var. hem türkçe biliyorlar hem benzin sudan ucuz vs. vs. vti. gti.
Baba yokmu orada bir sakatlık.Hele şu aralar ortalık toz duman oralarda.Yada bizemi öyle geliyor:silent:
Ama kimden duysam, İran şah zamanındaydı diyor.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
kıbrısa giriş yapan vatandaşlara yunanistan vize vermiyor
niye ki sebep ne acaba :s ben yinede bi başvuruyum bakalım ne cevap vercekler
Boşver atinayı yunanistanı oralarda yok bişeyler.. Olanları da Egede bıraktılar mecburen. zaten ekonomik krizdeler sana sıkıntı çıkartırlar. Bence İrana git. hem giriş çıkış daha kolay hem görülecek çok yer var. hem türkçe biliyorlar hem benzin sudan ucuz vs. vs. vti. gti.

irana gitceğime mutfağa gider bu gezi rotasının üstüne bi soğuk su içierim benzin ucuzda gittiğimiz motorları alıp altımıza pejo stra vermesinler :D
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
yunanistan kuzey kıbrısa uyguladığı ambargo nedeni ile pasaportunda kuzey kıbrıs mührü basılmış yani buraya giriş çıkış yapmış kişileri ülkesine sokmuyor
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
yunanistan kuzey kıbrısa uyguladığı ambargo nedeni ile pasaportunda kuzey kıbrıs mührü basılmış yani buraya giriş çıkış yapmış kişileri ülkesine sokmuyor

yeni pasaport alırım bende :D nasıl olsa bana 80 liramı ne :D sorun olmaz demi o zaman
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Yunanistan elinden gelse Türkiye'ye gelecek. Kriz, iflas, huzursuzluk vs. O zamana ne olur bilmem ama böyle giderse Yunanistan yaşanmaz bir ülke haline gelecek...
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Yunanistan elinden gelse Türkiye'ye gelecek. Kriz, iflas, huzursuzluk vs. O zamana ne olur bilmem ama böyle giderse Yunanistan yaşanmaz bir ülke haline gelecek...

ya öylede hocam walla fena motorla yurt dışına çıkasım var gerçi şuandada motorumla yurtdışında sayılırız ama :D işte bi avrupa birlği de görmüşlüğü olsun dedim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst