Ankara Donuyorrrrrrrr....rrr.rrrr.rr.r......

Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
Arkadaşlar böyle bir soğuk daha önce yaşamadım bu nedir ya -10nun altında bir hava var Ankarada.Benim motor garajda yatmasına rağmen çalıştıramıyorum gaz yemiyor acep ne etmeliyim. :silent:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
428809_10150520588745994_615525993_9086507_1245980309_n.jpg
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Eskiden kamyonlara yaptıkları gibi altında odun yak kendine gelir :thumleft:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Abooo -17 nedir gardaş öyle İzmirli biri olarak 5 derece bile yetiyor bize Allah düşürmesin :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Bence makineyi hiç elleme en kötü aki şarj eder çalıştırırsın inşallah sıvıları tamdır...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Soğuk Erzurumludur fakat Ankara'da oturur.

İnanır mısınız -6 sıcaklıkta bile kasksız gezmekte inatçı insanlar var :)
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Soğuk Erzurumludur fakat Ankara'da oturur.

İnanır mısınız -6 sıcaklıkta bile kasksız gezmekte inatçı insanlar var :)

-6 derecede kasksız gezmek mi Allah göstermesin :)

Birkez mecburen kasksız + eldivensiz 18km yol gitmek zorunda kalmıstım sisli hava ve max. 2-3 derece sıcaklık ortolama 80 km hızla gitmiştim eve gittiğimde kontağı kapatamıyordum ve çenem tamamen tutulmuştu benim için kötü bir anı olarak kaldı:mrgreen:
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Ankara lı olmama rağmen şair ne demiş ?

Ankara'nın en güzel tarafı İstanbul'a dönüş yoludur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankara Ankara güzel Angara.Allah evi barkı olmayanların yardımcısı olsun.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
Yav akümü boşaldı acep marş basıyor far ve diğer aksamalarda sorunsuz yanıyor fakat gaz yemiiiiiii offf offf
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
bu gün Girne de hava birazcık soğudu :queen::p
yarın buraya geleli 1 ay olacak:flower:
yoksa ben de angara da bi taraflarım dona dona motora biniyor olacaktım:thumleft:

 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Eskiden kamyonlara yaptıkları gibi altında odun yak kendine gelir :thumleft:
Eskiye gitmeye gerek yok, haftasonu beşiktaş pazarına gelmiş bi pazarcının akşam giderken dodge 250 kamyonetini çalıştırmak için motorunun üzerinde ateş yaktığına şahit oldum.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
Eskiye gitmeye gerek yok, haftasonu beşiktaş pazarına gelmiş bi pazarcının akşam giderken dodge 250 kamyonetini çalıştırmak için motorunun üzerinde ateş yaktığına şahit oldum.

hocam kusuruma bakmayında ben okadar pisikopat değilim en azından canımı ve motorumu seviyorum :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
''Küresel ısınma var'' diyenleri tişört,şort ve terlik üçlüsü eşliğinde sokaklarda gezdirmek lazım.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Motoru boşverin de bizim ev ısınmıyo ya...enüst kat...alttaki teyze evde değil 2 aydır...370 tl doğal gaz geldi bu ay ....şuan 3 kat giyindim battaniyeye sarıldımhalatitriyorum yaa :(:(:(:(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst