- Katılım
- 20 Eki 2011
- Mesajlar
- 82
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar böyle bir soğuk daha önce yaşamadım bu nedir ya -10nun altında bir hava var Ankarada.Benim motor garajda yatmasına rağmen çalıştıramıyorum gaz yemiyor acep ne etmeliyim. :silent:
Soğuk Erzurumludur fakat Ankara'da oturur.
İnanır mısınız -6 sıcaklıkta bile kasksız gezmekte inatçı insanlar var![]()
Soğuk Erzurumludur fakat Ankara'da oturur.
İnanır mısınız -6 sıcaklıkta bile kasksız gezmekte inatçı insanlar var![]()
Ankara lı olmama rağmen şair ne demiş ?
Ankara'nın en güzel tarafı İstanbul'a dönüş yoludur
Eskiye gitmeye gerek yok, haftasonu beşiktaş pazarına gelmiş bi pazarcının akşam giderken dodge 250 kamyonetini çalıştırmak için motorunun üzerinde ateş yaktığına şahit oldum.Eskiden kamyonlara yaptıkları gibi altında odun yak kendine gelir :thumleft:
Eskiye gitmeye gerek yok, haftasonu beşiktaş pazarına gelmiş bi pazarcının akşam giderken dodge 250 kamyonetini çalıştırmak için motorunun üzerinde ateş yaktığına şahit oldum.