ÖyLesine Bir Pazar Turlaması [RİZE MT]

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yooo , ben her zaman söylüyorum Yamaha Düşmanı olduğumu :)
Ama bu denk geldi, biz de aldık kullandık, memnun kaldık :bounce:
Denemeden yaptığım yorumlar, denedikten sonra değişebiliyor , biz objektif adamız :bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ikinize de teşekkürler,biz burada 3 haftadır hafta sonları sağanak yağmurdan gözümüzü açamıyoruz.ADANA'dan selam olsun.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Buralarda her zaman yağıyor fakat son yıllarda eskisi kadar yağıs olmadığı aşikar :)
Şu sıralar yine yağıs yok :p Güneş ile içiçeyiz :flower:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
kanka alalım 2 ufak cross makinee yahu :)

yazın şart olacak bence, şimdiden araştıralım derim :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Arastırmalardayım kanka :) Bulursam alıcam plakasız mlakasız bişi ; sırf dağa bayıra cıkmak için :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst