Öylesine bir turlayalım diye yola çıktıgımız 2 günde 400 km civarı yol yaptık.Güzel bir geziydi, ah birde şu soguklar olmasa

. Cumartesi günkü gezide akşam Rize'ye dönerken resmen ayaz vardı ve bunun sonucu olarak gazı tutan parmaklar donma noktasına geldi. Elleri motor bloglarında ısıttık
Hee şuda var böylesine soguk havada geziye yine çıkarmısın deseler düşünmem bile hemen motoru garajdan çıkartıp korumaları giymeye başlarım. Her havanın ayrı bir tadı var
