ÖyLesine Bir Pazar Turlaması [RİZE MT]

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Havanın bir anda açması ile kendimizi yollara salmamızın fotoğrafları :p

img0188h.jpg

fotoraf0049l.jpg

fotoraf0052i.jpg


fotoraf0055x.jpg


fotoraf0059m.jpg


fotoraf0065y.jpg


fotoraf0067z.jpg


img0100oo.jpg


img0101csy.jpg


img0105ra.jpg


img0106qd.jpg


img0107ht.jpg


img0108yj.jpg


img0110fs.jpg


img0112nv.jpg


img0114qi.jpg


img0116mn.jpg


img0117f.jpg


img0119ad.jpg


img0121wb.jpg


img0122e.jpg


img0123if.jpg


img0124zf.jpg


img0125vg.jpg


img0130hx.jpg


img0133np.jpg


img0137e.jpg


img0139sv.jpg


img0142c.jpg


img0144yqk.jpg


img0146o.jpg


img0147ov.jpg


img0148db.jpg


img0149mk.jpg


img0150gx.jpg


img0152ta.jpg


img0153cq.jpg


img0154ba.jpg


img0157h.jpg


img0159d.jpg


img0161rk.jpg


img0162jye.jpg


img0163ag.jpg


img0164wx.jpg


img0165ox.jpg


img0166dz.jpg


img0167eo.jpg


img0168kc.jpg


img0169osd.jpg


img0170ub.jpg


img0171c.jpg


img0172ytt.jpg


img0173yn.jpg


img0174jx.jpg


img0183ut.jpg


img0184ka.jpg


img0185zi.jpg

 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Güzel gezi olmuş arkadaşlar tebrik ederim. Yalnız cakalaz arkadaşım her gezisinde böyle neşeli midir?:cherry: Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
123
Bir insan bukadarmı neşeli, bukadar mı hayat dolu olabilir:) Yüzünden tebessüm, altından motor eksik olmasın abim :) Yaşam sevincine hayran kaldım! :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
dil burna yetişmiyosa laz sayılmazsın öyle derler
img0185zi.jpg


bu foto güzel bide kadrajı daha sağa doğru alsaymış ELINT suzuki çıkmasaymış 10numaraydı
img0173yn.jpg
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
güzel turlamışınız tekerinize sağlık bizim buradaki yolları 10 yıldır yapamadılar.
Oradaki daha güzel böyle olunca gezmeye ne var :p
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
cakalaz iyi geziyorusun maaşallah kazasız belasız bu arada bir soruda sıkıştırıveryim sizin oralar soğuktur eldiven olarak ne önerirsin kışın uzun yol yaptığımdan uzun süre zarfında soğuk almayan.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kış için cok eldiven arastırdım fakat en ideali yine de budur sanıyorum...

http://www.hudsonderi.com/?urun-137-1226-HLE-KISLIK-DERi-ELDiVEN-motosiklet-motorsiklet.html

içi polarlı, derisi kalın ve gizli cebinde yağmurluğu var kendinden :)

Yalnız her ne kadar sıcak tutsa da belli bir yerden sonra yine soguk geciriyor. Piyasa da hiç soguk gecirmeyen bir motosiklet eldiveni olduğunu düşünmüyorum...

Elint'te de bende de bu eldivenlerden var. hiç yoktan belli bir yol boyunca soguk işlemiyor. veya hava hafif kırık olduğu zaman pek soguk almıyor diyelim :)

Buralarda hava sıcaklığı , kışın 0 derece ile 10 derece arasında değişiyor yalnız nem fazla olduğundan 5 derecelik bir dereceyi -10 derece gibi hissediyorsun :p
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
teşekkür ederim yanıta
perşembe günü 300km yoldan memlekete geldim yazlık scyco eldivenimin üzerine kışlık kar eldivenleri vardı (motosiklet eldiveni değil) içi polarlı dışı kumaş ,hiç bukadar üşümemiştim havada çok soğuktu gerçi normalde üşümezdim bu kadar,tavsiye edermisin? fiyatı normal alınabilir :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben şahsen kullanıyorum. Ama soguk gecirmiyor diyemeyeceğm. Yalnız diğer eldivenlerden cok daha iyi...
Bu fiyata alıp denenebilir tabiki :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
fotolar güzel, gezi muhabbet hoş..tekerinize sağlık..
ama işerken çekilmiş fotoyu koymasan iyimiş..
sitede malum bayan sürücülerde mevcut
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Öylesine bir turlayalım diye yola çıktıgımız 2 günde 400 km civarı yol yaptık.Güzel bir geziydi, ah birde şu soguklar olmasa:). Cumartesi günkü gezide akşam Rize'ye dönerken resmen ayaz vardı ve bunun sonucu olarak gazı tutan parmaklar donma noktasına geldi. Elleri motor bloglarında ısıttık :)

Hee şuda var böylesine soguk havada geziye yine çıkarmısın deseler düşünmem bile hemen motoru garajdan çıkartıp korumaları giymeye başlarım. Her havanın ayrı bir tadı var :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
yine her zamanki gibi güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş. motorun lastik,fren işlerini bi halledeyim inşallah katılacağım sizlere :)

öpüldünüz bebişlerim :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Dün süperdi gercekten... Cok eğlendik , gerci ara ara tansiyonum düştü ama olsun :p
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hamsi yutmuş bizim uşaklar kıpır kıpır maşallah :)

Tekerinize sağlık,muziplik dolu daha nice gezmelere....
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Çok güzel bi gezi olmuş resimlerde öyle elinize kolunuza sağlık.Venom cekette çok güzel gözüküyor almayı düşündüğüm ceketin aynısı artık kararım kesin :D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Venom Montu aldıktan sonra, bir kaç arkadasımız da benim üzerimde beğenip almıstı :)
Bence şık bir tasarım :)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Venom Montu aldıktan sonra, bir kaç arkadasımız da benim üzerimde beğenip almıstı :)
Bence şık bir tasarım :)

bizim hiç birşeyimizi beğenmezsin ama senın aldıgın, yaptıgın her şey güzeldir..herkes senden görüp alırlar..falan filan :D:D:D
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
bizim hiç birşeyimizi beğenmezsin ama senın aldıgın, yaptıgın her şey güzeldir..herkes senden görüp alırlar..falan filan :D:D:D

daha düne kadar yamaha motosiklete demediğini bırakmamıştı. yerden yere vurmuştu garibim yamahayı... ama şimdi..... ooooooooooovvvvv.... ar1 :) canawar motosiklet.... öyle böyle değil.... :queen: :bounce: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst