[Denizli - MT]

Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Yaz gelmeden pek bi atak yapamayız hem baskanında okulu bıtırıp gelmesı bnmde okulu bıtırıp motoru almam lazım :D
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Dostlar motosiklet önemli değil yani sürüş eğitimlerimiz için tabi önemli ama buluşmalara bari bi gün gelim yaw etmeyin
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Yaz gelmeden pek bi atak yapamayız hem baskanında okulu bıtırıp gelmesı bnmde okulu bıtırıp motoru almam lazım :D

artiss gelsene bura
http://www.facebook.com/groups/110978535644617/

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

Yaz gelmeden pek bi atak yapamayız hem baskanında okulu bıtırıp gelmesı bnmde okulu bıtırıp motoru almam lazım :D

le sen okaysız nere gidiyon acep söylemi


kardesim kulübümüze
bir söz bulalım
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Sözü siz bulun ben yarın bi shop çalışması yapıyım sayfaya

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

Motor ve horozlu bi çalışma yapmayı planlıyorum logo olark :D
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Sözü siz bulun ben yarın bi shop çalışması yapıyım sayfaya

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

Motor ve horozlu bi çalışma yapmayı planlıyorum logo olark :D
hadi bakalım güzel bişeyler hazırla murat kardeşim.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Sözü siz bulun ben yarın bi shop çalışması yapıyım sayfaya

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

Motor ve horozlu bi çalışma yapmayı planlıyorum logo olark :D

senin numaran yok bende gönder bakalım ayrı ayrı söyletmeyim alalal

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------

Sözü siz bulun ben yarın bi shop çalışması yapıyım sayfaya

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

Motor ve horozlu bi çalışma yapmayı planlıyorum logo olark :D

olur bak bende bügün arkadasa yaptırıyordun sen güzel yap seninkini bastıram
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
oda doğru ya:DHilmi kardeşim yakın zamanda bi buluşma ayarlayalım dicem ama katılım nasıl olur bilemiyorum en iyisi beklemek heralde sen ne diyosun?
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
evet bencede beklemek ben diger denizli motosiklet grublarıyla iletisime geciyorum olmazsa ortaklasa birseyler yaparız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst