- Katılım
- 20 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,475
Estağfurullah kardeş ne demek iyi forumlar.zongoku kardeş teşekür ederim ilgin için
Estağfurullah kardeş ne demek iyi forumlar.zongoku kardeş teşekür ederim ilgin için
bir bakayım sağol kardesimIşık motordan aldım kardeşim. Orda bi kaç çeşit hava filtresi var. ama benimkinden kaldıysa ona bak istersen. çünkü etrafı kapalı. Toz çamur alma ihtimali daha az.
zongoku kardeş teşekür ederim ilgin için
:cat::rendeer: ne demek kardeşim.http://www.motosiklet.net/forum/mt-...ka-tarafina-uydurulabilir-mi-acillllllll.html hava filtresi bu kardeşim. Görüşürüz.bir bakayım sağol kardesim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
bu sayfayı takip et aramıza hos geldin
:cat::rendeer: ne demek kardeşim.http://www.motosiklet.net/forum/mt-...ka-tarafina-uydurulabilir-mi-acillllllll.html hava filtresi bu kardeşim. Görüşürüz.bir bakayım sağol kardesim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
bu sayfayı takip et aramıza hos geldin
Sağolasın. Yalnız ses bekleme ha. Sen yeni motoramı takcan. Performans olarak etki ediyo sanki motorun cigeri biraz rahatlıyo gibi. ama ses yok. Sadece fıs fıs diye gaz verdiğinde hava alma sesi geliyo:cherry:evet cok güzel duruyor
taman ses sorun degil Performans olarak birseyler bekliyorumSağolasın. Yalnız ses bekleme ha. Sen yeni motoramı takcan. Performans olarak etki ediyo sanki motorun cigeri biraz rahatlıyo gibi. ama ses yok. Sadece fıs fıs diye gaz verdiğinde hava alma sesi geliyo:cherry:
Zaten senin motorun egzos sesinden o fıs fıs da duyulmaz. ama performansı farkedersin.[email protected] msn toplanma yerimiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------
taman ses sorun degil Performans olarak birseyler bekliyorum
Kardeşim o iş yaş işte :cherry: çok çok çok zor...EEEY cemaat peki benim vites göstergesini napıcaaaz ? nerden bulucaz o aleti
tamam dır kardeşim o zaman ehliyeti aldım mı akıyoruz martın ortasında alcam işte. ehliyet demeyin bana yaw içim gidiyo:queen:bayram kardesim murat bize balık yedirecekmiş cagırıyor sen ehliyeti alda gidelim ısıklı gölüde merak etmiyor degilim
[email protected] msn toplanma yerimiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------
taman ses sorun degil Performans olarak birseyler bekliyorum
Facebook'ta da Denizli MT olarak bir grup kurmayı öneriyorum arkadaşlar. Grup ve sayfa yöneticiliği konusunda tecrübeliyim. Uygun görürseniz bu göreve talibim.
Facebookta zaten böyle bi grup var kardeşim. İsterseniz onu tekrar canlandırabiliriz. 11 tane de üyesi var.Facebook'ta da Denizli MT olarak bir grup kurmayı öneriyorum arkadaşlar. Grup ve sayfa yöneticiliği konusunda tecrübeliyim. Uygun görürseniz bu göreve talibim.