[Denizli - MT]

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Işık motordan aldım kardeşim. Orda bi kaç çeşit hava filtresi var. ama benimkinden kaldıysa ona bak istersen. çünkü etrafı kapalı. Toz çamur alma ihtimali daha az.
bir bakayım sağol kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

zongoku kardeş teşekür ederim ilgin için

bu sayfayı takip et aramıza hos geldin
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bir bakayım sağol kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------



bu sayfayı takip et aramıza hos geldin
:cat::rendeer: ne demek kardeşim.http://www.motosiklet.net/forum/mt-...ka-tarafina-uydurulabilir-mi-acillllllll.html hava filtresi bu kardeşim. Görüşürüz.

---------- Post added at 17:05 ---------- Previous post was at 17:03 ----------

bir bakayım sağol kardesim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------



bu sayfayı takip et aramıza hos geldin
:cat::rendeer: ne demek kardeşim.http://www.motosiklet.net/forum/mt-...ka-tarafina-uydurulabilir-mi-acillllllll.html hava filtresi bu kardeşim. Görüşürüz.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
[email protected] msn toplanma yerimiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

Sağolasın. Yalnız ses bekleme ha. Sen yeni motoramı takcan. Performans olarak etki ediyo sanki motorun cigeri biraz rahatlıyo gibi. ama ses yok. Sadece fıs fıs diye gaz verdiğinde hava alma sesi geliyo:cherry:
taman ses sorun degil Performans olarak birseyler bekliyorum
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
bayram kardesim murat bize balık yedirecekmiş cagırıyor sen ehliyeti alda gidelim ısıklı gölüde merak etmiyor degilim
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[email protected] msn toplanma yerimiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------


taman ses sorun degil Performans olarak birseyler bekliyorum

Facebook'ta da Denizli MT olarak bir grup kurmayı öneriyorum arkadaşlar. Grup ve sayfa yöneticiliği konusunda tecrübeliyim. Uygun görürseniz bu göreve talibim.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Facebook'ta da Denizli MT olarak bir grup kurmayı öneriyorum arkadaşlar. Grup ve sayfa yöneticiliği konusunda tecrübeliyim. Uygun görürseniz bu göreve talibim.
Facebookta zaten böyle bi grup var kardeşim. İsterseniz onu tekrar canlandırabiliriz. 11 tane de üyesi var.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Hazır başkan yaza cbf alıcam dıyoken ve cbf nınde oközümsü bi egzozu varken o egzozu söküp yerine kısa kibar bi egzoz takılsa guzel olmazmıki yapan yokmu hiç yahu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst