[Denizli - MT]

Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
bayram kardeşim ben de aynı durumdayım motorun hiçbir eksiği yok hepsini hallettim ama bi a2 ehliyetim kaldı ben de mart ayı içinde elime alıcam :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bayram kardeşim ben de aynı durumdayım motorun hiçbir eksiği yok hepsini hallettim ama bi a2 ehliyetim kaldı ben de mart ayı içinde elime alıcam :)
Savagate kardeş geziyomuyuz o zaman martta:cherry:kop kop:cherry:Benim ahtım var kampüs te kesiciye sokmazsam motoru varyaaa.......:flower: Yalnız sizin motorunuzu da çok seviyorum ben. geçen adalet parkının orda bir tane beyaz gördüm. Baya güzel.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
ayrıca bu muğla olayı çok güzel olur aslında çok heyecan verici :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

ayıp ediyosun şu zaman geçse bi daha neler yapıcaz :queen: sen gel bizim okula beraber sokalım :D bizim motoru sürdün mü hiç geldiğimde vereyim denersin ben çok memnunum
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
ayrıca bu muğla olayı çok güzel olur aslında çok heyecan verici :flower:
Usta sen tam benim kafadan çıktın inşallah tanışmak ta nasip olur. Denizli MT olarak hep beraber gideriz. Ev var ,motor var, balık avı var , daha nolsun yaw. İnşallah yaza tekneyi de hazır etcez. Biraz bakımı var. :cat:

---------- Post added at 02:13 ---------- Previous post was at 02:10 ----------

ayrıca bu muğla olayı çok güzel olur aslında çok heyecan verici :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

ayıp ediyosun şu zaman geçse bi daha neler yapıcaz :queen: sen gel bizim okula beraber sokalım :D bizim motoru sürdün mü hiç geldiğimde vereyim denersin ben çok memnunum
Usta hiç sürmedim sadece görüntü olarak hoşuma gitti. performansını da forumdan takip ettim memnun herkes o motordan. İnşallah sende herhangi bir sorun yaşamadan kullanırsın motorunu. Test ederiz ya hep beraber. Fikir alışverişi yaparız. Bunlar güzel şeyler şahsen çok memnun olurum.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Hobaaa o zaman yaza muğlaya akıyoruz bana motoruda heb beraber inceleyerek alıyoruz nihahahah bak bu çok iyi olur :D
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
inşallah tanışcaz daha çok vakit geçircez hep beraber şu hava muhalefeti bi bitse :) muğla'dan başlarız sahilleri geziriz tabii bu benim isteğim önemli olan hepimizin ortak karar olması bana kalırsa ben hergün gezicem :cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Hobaaa o zaman yaza muğlaya akıyoruz bana motoruda heb beraber inceleyerek alıyoruz nihahahah bak bu çok iyi olur :D
Dostum bencede bizde sana destek oluruz. Marmariste eniştem de var. Usta falanda ayarlarız.

---------- Post added at 03:53 ---------- Previous post was at 03:50 ----------

inşallah tanışcaz daha çok vakit geçircez hep beraber şu hava muhalefeti bi bitse :) muğla'dan başlarız sahilleri geziriz tabii bu benim isteğim önemli olan hepimizin ortak karar olması bana kalırsa ben hergün gezicem :cherry:
Hayaller güzeldir kardeşim. Üstelik bizim hayaller gerçekleşmeyecek bir şey de değil. Zaten ben Muğla dan Fethiye'ye kadar 50 tane koy gösteririm size.:cherry: Fethiye de her yerde tanıdıklar var Allah'a şükür. Güzel kendin pişir kendin ye yerleri var. Kamp yerleri gani gani zaten. Denizli MT olarak hep beraber karar vermemiz yeterli. Bütün arkadaşların gönlünün olması önemli. Sonuçta bireysel değil topluca bir şeyler yapmayı planlamamız gerek.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Bu muğlada çok rus var diyolar doğrumudurki :D eğer doğruysa bizde motorlarla böle karizma falan neyse sakinim :D
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
geldi geldi gördüm:thumleft:

---------- Post added at 05:55 ---------- Previous post was at 05:39 ----------

Gelmıyomı yazdıgım ozelden :D
Kardeşim bak sana ybr bakıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bakmazsan-uzulursun-69948899/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tertemiz-ybr-70940884/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tan-2007-model-gri-yamaha-ybr-71181701/detay#
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-cok-temiz-zenon-lu-ybr-45256183/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ade-farksiz-7-12-taksit-imkani-71534021/detay kardeşim bunu kaçırma derim. Ben bu motoru kendi gözlerimle görüdm. yerini biliyorum. Gözüm kalmıştı motorda.

---------- Post added at 06:36 ---------- Previous post was at 05:55 ----------

gençlik valla e bay da benim motorun parçalarını buldum acayip sevindim yaw. Bişey olsa hiç olmazsa burdan temin edebilirim. Çok şükür...
http://www.ebay.co.uk/sch/Other-Mot...cycle_Parts&_trksid=p3286.c0.m14.l1513&_pgn=1
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Sağolasın hacı bende bunları takip ettim http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tan-2007-model-gri-yamaha-ybr-71181701/detay# şu ilan çok uygun geldi ancak şu an para pul yok olsa zaten kaçırılmıycak fırsatlar :/ ama en erken haziranda alabilirim o zamana kadar tabi gene takip ederiz... ancak birde bunlara benim vites göstergesi bulmam lazım :D

---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

Çılgın İmam tarık balkıya motorlar inceletildi... BENZİN İÇİNE TİNER KONULARAK YARIŞ YAPILAN APAÇİ YBRLERİ OLDUĞU TESBİT EDİLDİ YANİ ALMIYORUZ :mrgreen:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Sağolasın hacı bende bunları takip ettim http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tan-2007-model-gri-yamaha-ybr-71181701/detay# şu ilan çok uygun geldi ancak şu an para pul yok olsa zaten kaçırılmıycak fırsatlar :/ ama en erken haziranda alabilirim o zamana kadar tabi gene takip ederiz... ancak birde bunlara benim vites göstergesi bulmam lazım :D

---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

Çılgın İmam tarık balkıya motorlar inceletildi... BENZİN İÇİNE TİNER KONULARAK YARIŞ YAPILAN APAÇİ YBRLERİ OLDUĞU TESBİT EDİLDİ YANİ ALMIYORUZ :mrgreen:
Yapma ya zaten senin takip ettiğin motorda yağ yakıyomuş alınmaz. Ama bak kardeşim denizli de ki motor inşallah satılmaz. Çünkü gerçekten tertemiz motordu. Hayırlısı olsun...

---------- Post added at 16:01 ---------- Previous post was at 15:34 ----------

yesewi kardeşim bak denizlideki motorun fiyatı dün 2750 yiydi. Şimdi 2.500 e indirmişler. pazarlıkta yaparsın. 2400 e alınır o motor. ah be benim motoru satabilsem bi alırım da anında. Yalnız paran olsa yanında kaçmaz bu motor yaw tüh gidecek motor. Ahanda söylüyorum 1 haftaya satılır bu motor.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Sağlık olsun ne diyelim sanırım bana böyle arkasında çantası olan ve yaşlı amcalardan bir ybr bulmamız lazım maksimum 2500 e
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Sağlık olsun ne diyelim sanırım bana böyle arkasında çantası olan ve yaşlı amcalardan bir ybr bulmamız lazım maksimum 2500 e
arkada çanta olunca yaşlı amca motorumu oluyo:queen:Boşver bak ben motorda alırken çanta yoktu şimdi 70 Tl ye almam gerekcek. Bunda hazır çanta da var ne güzel işte. Neyse sana yaza güzel bi tane denk getiririz artık
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Işık motordan aldım kardeşim. Orda bi kaç çeşit hava filtresi var. ama benimkinden kaldıysa ona bak istersen. çünkü etrafı kapalı. Toz çamur alma ihtimali daha az.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
26
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zongoku kardeş teşekür ederim ilgin için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst