Yaklaşık 1 saat önce zeytinburnu çırpıcı mahallesinde.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyük geçmiş olsun.
İki teker ile ilgili alışkanlıklarımız böyle demek ki; zamanında bisiklet aldığımızda özen gösterirdik kilitlemeye ilk zamanlar sonraları birkaç dakika kenara bırakmalara alıştık inadına gibi o bırakmalardan birinde çalınırdı.Motosiklette de bu olmuş.

Alınteri ile alınan malın kıymeti bambaşkadır,Allah sabırlar versin.
Gönlünü ferah tutman için dua edeceğim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletin benzin deposunu etkilemeyecek şekilde indikten sonra hafif akımda elektrik verecek bir sistem kursak aküye bağlı ya da taşınabilir farklı bir güç kaynağı kullanarak? Motosikletinden iniyorsun,sistemi açıyorsun ve beş ya da on saniye tutmak isteyenleri etkileyecek bir elektrik akımını aktif hale getiriyorsun.Sistemin kabloları görünmeyecek ama.Oha şimdi aklıma geldi ya naylon eldiven kullanırlarsa çalmak için?
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Geçmiş olsun kardeş, üzüntünü anlıyorum, inşallah bulunur, bu millet hep sapıttı, Allah korkusu filan kalmadı yaa!
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Allah Allah. 03:15sularında gecenin bi yarısı :( keşke kilitleseydin dostum.ama keşkeler fayda etmiyor,sen vazgeçme,sürekli ara.baktın olmuyor,her işte bir hayır vardır diyip geçeceksin kendini yıpratmamak için...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
umarım kısa zamanda bulunur çok üzücü bir durum şahsen başıma gelse 1 ay kendime gelemezdim :S

Hırsıza kilit dayanmaz ama böyle takip cihazı vs bir çip yerleştirilebilirse en azından gprs üzerinden nerede olduğunun takibi yapılır bilmiyorum byle bir sistem varmı çok mu ütopik düşünüyorum fakat kilitle olacak iş değil ki arkadaş direksiyonu dahi kilitlememiş sağlık olsun çalanada Allah bin beterini versin diyeceğim ama o da olmuyor güllük gülistanlık yaşıyor adamlar kötüye zeval gelmiyor maalesef Türkiye şartlarında hep namuslu olan alın teri döken üç kağıt dolandırıcılık vs uzak duran adam darbe yiyor
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
4
arkadaşlar motorum çırpıçı çayırındaki parkta bulundu saolsun parktaki açma poğaca satan vatandaş abimiz geldiğinde motorun yerde yattığını görmüş geçen ekipleri durdurmuş plaka'dan gbt girilmiş motor şuan yediemin de kafa grenajı hasarlı yanda takozlar oldugu için sıkıntı olmamış yalnız kafa grenajı sökülmüş kontak yuvasıyla beraber sökülmüş düşmekten kaynaklanan birşey değil. Elimden gelen tüm imkanları kullanıcağım parmak izi vs alındı masraftan kaçmıyacağım.O aşşalık emek hırsızlarının peşindeyim kamera görüntüsünde yüzü net belli yalnız kafasında kask var esmer biri cok yakın cekim .
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
arkadaşlar motorum çırpıçı çayırındaki parkta bulundu saolsun parktaki açma poğaca satan vatandaş abimiz geldiğinde motorun yerde yattığını görmüş geçen ekipleri durdurmuş plaka'dan gbt girilmiş motor şuan yediemin de kafa grenajı hasarlı yanda takozlar oldugu için sıkıntı olmamış yalnız kafa grenajı sökülmüş kontak yuvasıyla beraber sökülmüş düşmekten kaynaklanan birşey değil. Elimden gelen tüm imkanları kullanıcağım parmak izi vs alındı masraftan kaçmıyacağım.O aşşalık emek hırsızlarının peşindeyim kamera görüntüsünde yüzü net belli yalnız kafasında kask var esmer biri cok yakın cekim .
Dostum çok sevindim ya. Vallahi senin olayına çok üzülmüştüm. İnsan bi an gerçekten şaka olsa diye düşünüyo. Bu saatte de burda sevincini paylaşmışsın. Bundan sonra en azından direksiyon kilidini kullanmayı unutma aman diyim. Çok geçmiş olsun. bundan sonrası onların korkması gereken durum kardeşim. Peşini bırakma...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
arkadaşlar motorum çırpıçı çayırındaki parkta bulundu saolsun parktaki açma poğaca satan vatandaş abimiz geldiğinde motorun yerde yattığını görmüş geçen ekipleri durdurmuş plaka'dan gbt girilmiş motor şuan yediemin de kafa grenajı hasarlı yanda takozlar oldugu için sıkıntı olmamış yalnız kafa grenajı sökülmüş kontak yuvasıyla beraber sökülmüş düşmekten kaynaklanan birşey değil. Elimden gelen tüm imkanları kullanıcağım parmak izi vs alındı masraftan kaçmıyacağım.O aşşalık emek hırsızlarının peşindeyim kamera görüntüsünde yüzü net belli yalnız kafasında kask var esmer biri cok yakın cekim .

Buna da şükür,Allah bidaha yaşatmasın.Geçmiş olsun
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
4
Dostum çok sevindim ya. Vallahi senin olayına çok üzülmüştüm. İnsan bi an gerçekten şaka olsa diye düşünüyo. Bu saatte de burda sevincini paylaşmışsın. Bundan sonra en azından direksiyon kilidini kullanmayı unutma aman diyim. Çok geçmiş olsun. bundan sonrası onların korkması gereken durum kardeşim. Peşini bırakma...
Allah razı olsun kardeşim Bırakmayacağım peşlerini
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
hasarlı olsa da bulunması bence güzel birşey ama motora zarar vemrişle rumarım en kısa sürede yakalanırlar
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
Geçmiş olsun tam yerinde olmuş olay çırpıcı mahallesinde..büyük ihtimal çırpmışlar motoru..ama haikaten üzüldüm..

---------- Post added at 09:04 ---------- Previous post was at 09:02 ----------

Geçmiş olsun tam yerinde olmuş olay çırpıcı mahallesinde..büyük ihtimal çırpmışlar motoru..ama haikaten üzüldüm..
ama bulunmuş...tavsiyem bi sadaka dağıt..ben bakkala bile gitsem benzin alırkan bile hesabı ödemek için ofise gittiğimdebile motosikletimden bi an bile gözümü ayırmıyorum..
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
çok geçmiş olsun
Allah düşmanımın bile başına vermesin bu olayları.
ama direksiyon kilidini kilitlemediğini yazınca forumdan bazı arkadaşlar hatan olduğunu söylemiş bende diyorum ki HIRSIZA KİLİT Mİ DAYANIR?
hele ki direksiyon kilidi!!!
ayrıca bana o böyle bi konuda şaka yapacak arkadaşıma ciddi anlamda yaptırımlar (!) uygularım motorum konusunda böyle şaka kaldıramam arkadaş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim büyük geçmiş olsun,inşallah bir daha yaşamazsın böyle bir olayı.
Bir arkadaşım motosikletim çalındığında bana gülerek motorun çalınmış derse tekrar gözden geçiririm arkadaşlığımızı.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
çok geçmiş olsun
Allah düşmanımın bile başına vermesin bu olayları.
ama direksiyon kilidini kilitlemediğini yazınca forumdan bazı arkadaşlar hatan olduğunu söylemiş bende diyorum ki HIRSIZA KİLİT Mİ DAYANIR?
hele ki direksiyon kilidi!!!
ayrıca bana o böyle bi konuda şaka yapacak arkadaşıma ciddi anlamda yaptırımlar (!) uygularım motorum konusunda böyle şaka kaldıramam arkadaş...

Anahtarı üzerinde bırak o zaman, madem kilit dayanmaz!

Arkadaşım senin hatan var, kilitsiz motor bırakılmaz, bırakılırsa çalınır. Bu kadar basit.

Yine şanslıymışsın, bulunmuş motorun. Geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gözün aydın şanslıymışsın bulunmuş motorun.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
30
Anahtarı üzerinde bırak o zaman, madem kilit dayanmaz!

Arkadaşım senin hatan var, kilitsiz motor bırakılmaz, bırakılırsa çalınır. Bu kadar basit.

Yine şanslıymışsın, bulunmuş motorun. Geçmiş olsun.
Beyler hic lastigi zincirlediginiz taktirde calinmis motor duydunuzmu,yada disk kilidi vs? agaca baglamak?[
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst