Rusların Trafik Kavgaları (Adamlar Bizden İyi)

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Nedense içimin yağları eridi o kadar adamın tek adamdan dayak yediğini görünce :)

Rusların ki daha çok üstünlük sağlama çabası gibi geldi.Zarar vermekten çok karşıdakini korkutma amaçlı.
Yarama değil daha çok dikkatini dağıtma, kafasını karıştırma, dengesini bozma amaçlı hareketler yapıyolar, adamın montunu çekiştirmekten ne olacak, 2. videoda sadece itiş kakış var, ufak çizikler kızarıklıklar biraz kalır ama 1-2 saat sonra ikisinde de ağrı sızı kalmaz.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Şu 5 senede öğrendiğim birşey varsa , bu adamlara dalınmayacağıdır. Özellikle taksicilere... Biz yine birkaç çatlakla atlattık ::huuuh:: Çok Türk genç mundar oldu buralarda.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Kabullenin beyler bizim eski kuvvetli yapılı neslimiz kalmadı pek.Yok öyle 240kg lık mermiyi sırtına koyan adamlar.
Rusların yapıları daha iyi, domuz etini bolmu yiyolar nedir :queen:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Et yiyemiyorki vatandaş,fiyatı malum:( Et yiyen ile ot yiyen arasındaki farkında örneği doğada mevcut.Bknz:Aslan&Antilop

Kabullenin beyler bizim eski kuvvetli yapılı neslimiz kalmadı pek.Yok öyle 240kg lık mermiyi sırtına koyan adamlar.
Rusların yapıları daha iyi, domuz etini bolmu yiyolar nedir :queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yol vermedin diye silah ile ates edip adam olduren sanirim tek ulkeyiz. Yolu bile namus meselesi yapacak kadar geri kafaliyiz malesef.

İlk iki video da da adamlar bize göre çok kontrollu. Yaşlı adamı dövene diğeri sert ve bir kere vurup gidip arabasını dağıttı. istese sopayla 2-3 kere daha giydiridi. işi piskopatlığa vurmadı. Adam kontrollu sadece dersini verdi

İkinci videoda da kısa bir süre sonra biz napıyoruz moduna girdiler. Anlık stersi boşalttılar bi nebze Bizde olsa kavgada üstünlük kurcağını hisseden adam karşındakine suyunu çıkarana kadar vurur.

İki tane örnek var benim hatırladığım daha niceleri vardı bizde ama.

biri E5 merter üzerinde 99 da falandı sıkışık trafikte tartışanlardan biri aracından inip jeep sürücüsünün direk kafasına sıktı( ulan bacağına sık bari beyinsiz) adam tek kursunla gitti.

İkincisi Bogazda bi araba dolusu maganda tartıştıkları aracın sürücüsünü araçtan indirip karısı ve çocuklarının önünde denize attı ve adam boğularak öldü..

Sorun tamamen eğitimsizlik ve cahalet kaynaklı..Kimin nasıl çıkacağı belli değil bizde:)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
en azından iki kişi kavga ederken 20 tane mahoni toplanıp bir adama dalmıyor :cat:
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
"1. video da dinsizin hakkından imansız gelir sözü" hayata geçirilmiş resmen. (O yaşlıyı arabada kıstırıp tekmeleyen adama acıdım desem yalan olur):cat:
2. videoda ben böyle usturuplu kavga görmedim. İttiler kaktılar bindiler gittiler.:flower:
3. videoyu çözemedim kadın sürücünün derdi neydi acaba? merak ettim doğrusu.:sunny:

Ama şu bir gerçekki canım ülkem kavgada bile ölümüne giren insanların ülkesi :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu yüzden motosiklet'i seviyorum.şuan otomobil kullanıyorum ve nerdeyse hergün onlarca öküzle uğraşıyorum.size başımdan geçen bir olayı anlatayım hatta;2 hafta önce kadar karşıya arkadaşımızı ziyarete gittik eşimle.tali yoldan anayola giricem bir korna sesi da dadadaadad dattt.dedim noluyor?bi baktım arkada taksi hala kornaya basıyor.elimle gösterdim;bak aptal herif bir sürü araba geçiyor sanki bilerek bekliyoruz...baktım devam ediyor yol boşaldı bu seferde ben bilerek bekledim inadına.en az 2-3 dk. öyle bekledim.hani bir tabir vardırya tabakaneye..... bizim milletde o misal....
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olm o değilde adamlarda belirli bi kültür var,kavgada nerde durması gerektiini biliyor,bizde ya ölücem ya öldürücem başka çaresi yok
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
:mrgreen: Türkler bizi orada iyi temsil edemiyor mu?

Adamlar çocukluktan spor yapmaya başlarlar. Heryer park , her parkta spor aletleri. Spor aletleri dediysem de öyle janti şeyler değil. 2 boru kaynatmışlar olmuş spor aleti. Çıkarlar -15 derecede barfiks çekerler. 30m2 alanda maç yaparlar.
Biz de anca karı kız içki şavurma kebap. Adamlar boşuna olimpiyata yığınla atlet çıkarmıyor.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Adamlar çocukluktan spor yapmaya başlarlar. Heryer park , her parkta spor aletleri. Spor aletleri dediysem de öyle janti şeyler değil. 2 boru kaynatmışlar olmuş spor aleti. Çıkarlar -15 derecede barfiks çekerler. 30m2 alanda maç yaparlar.
Biz de anca karı kız içki şavurma kebap. Adamlar boşuna olimpiyata yığınla atlet çıkarmıyor.

Hak vermemek elde değil.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bizde milletin spor diyince aklına futboldan başka bişey gelmiyor ki, ana haberden sonra spor haberleri olur, çoğu TV'de onun adı futbol haberleri olsa daha mantıklı olur. İmkanlar vs. diye ağlamayalım, parklar spor aleti doldu, kim kullanıyor ?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Kabullenin beyler bizim eski kuvvetli yapılı neslimiz kalmadı pek.Yok öyle 240kg lık mermiyi sırtına koyan adamlar.
Rusların yapıları daha iyi, domuz etini bolmu yiyolar nedir :queen:
tamam adamlar iri olabilir ama 2.videoda hayvan gibi adam daldı zayıf herife baktı kolay değil döndü gitti gözünüz korkmasın koçlarım aslanlarım benim döveriz rusları falan filan :D:D:D:D ali olm rusyada motor tehlikeli lan gerçi türkiyedeki minibüsçiler va taksicilerde çete gibiler ama olsun :D 240kg da savaşta ne gazla kaldırmıştır seyit on başı türk dünde türk bugünde fakat alışkanlıklar farklı :D
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
aranızdaki sorunu yetişkin gibi çözün dediler...
bütün yetişkinliğimizle birbirimize girdik ne mutlu bize :queen::queen:

ben değil haa başka bi motorcu arkadaşım yazmış...
ha benim de bir adet taksici indirmişliğim var... :pl:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
aranızdaki sorunu yetişkin gibi çözün dediler...
bütün yetişkinliğimizle birbirimize girdik ne mutlu bize :queen::queen:

ben değil haa başka bi motorcu arkadaşım yazmış...
ha benim de bir adet taksici indirmişliğim var... :pl:

iyiki taksicinin biriyle ağız dalaşı yapmışın sende hee yok söle dövdüm böle tokatladım ayıp ayıp...:farao:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
valla yazacak yorum bulamadım ne desem onuda bulamadım :) önemli olan kalıp değil yürek diyelim. dayak yemekde var atmakda :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
iyiki taksicinin biriyle ağız dalaşı yapmışın sende hee yok söle dövdüm böle tokatladım ayıp ayıp...:farao:

kuryelik yaparken her ağız dalaşı yaptığımla dövüşseydim ya hapisde yada mezardaydım....
eee benim de bi sabrım var kardeşim ee taksici de dişime göre olunca 1hatır 2 hatır3 ye vur yatır...
hem ben dövmedimde tokatlamadımda...bi kerecik kaskımla vurdum başladı ve bitti :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst