- Katılım
- 14 Ağu 2010
- Mesajlar
- 2,051
öyle değil de çok daha hırçınız kavgalarda
for example
http://www.youtube.com/watch?v=M4jqnrrrd7E&feature=related
Nedense içimin yağları eridi o kadar adamın tek adamdan dayak yediğini görünce
Rusların ki daha çok üstünlük sağlama çabası gibi geldi.Zarar vermekten çok karşıdakini korkutma amaçlı.