Uğur'lar olsun...

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Korkmadan öldük ey halkım, unutma bizi…

Bir gün mezarlarımızda güller açacak ey halkım, unutma bizi…! Bir gün sesimiz, hepinizin kulaklarinda yankılanacak ey halkım, unutma bizi.

Özgürlüge adanmış bir top cicek gibiyiz şimdi, hep birlikteyiz, ey halkım, unutma bizi, unutma bizi, unutma bizi, UNUTMA BİZİ ….

[YT]j_2NNl20TMM[/YT]
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ölümünün 19. yilinda saygi ve sevgiyle aniyoruz.
Bu olayi aydinlatmak, bizim namus ve seref sôzümüzdür diyenlerin namus ve serefinin ne halde oldugunun da 19. yil dönümüdür.
Anma törenlerini televizyonda seyrederken baslari öne egiliyor, utançtan kanal degistiriyorlarmi acaba?:jocolor:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
küresel dalaverelerin gazına kapılıp "şahin takılana" yahut küresel dalaverelerin korkusuyla "etliye sütlüye karışmayana" dokunulmaz.
işin iç yüzünü, kutuplaşmanın ve çatışmanın kaynağını, çıkar ilişkilerini ve çözümü araştıranlara dokunurlar pekala

siyonizmin dünya sahnesindeki yıkım gücünü inkar edip te bu tür mevzulara bakıp ta ağlayan; ya mantık yoksunu yahut ikiyüzlüler yok mu?
vah gidi onlara...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu işte devletin parmağı olmasa failler çoktan bulunurdu diye düşünüyorum....
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Bir pazar sabahıydı
Ankara kar altında
Zemheri ayazıydı
Yaz güneşi koynunda
Ucuz can pazarıydı
Kalemim düştü kana
Zalimler pusudaydı
Bedenim paramparça

Çevirdim anahtarı
Apansız bir ölüme
Şarapnel parçaları
Saplandı ciğerime
Ucuz can pazarıydı
Kan doldu gözlerime
İsimsiz korkuları
Katmadım yüreğime
Bembeyaz doğruları
Yaşadım ölümüne

Uğur'lar olsun Uğur'lar olsun
Hüzünlü bulutlar yoldaşın olsun
Bir keskin kalem, bir kırık gözlük
Yürekli yiğitlere hatıran olsun


FİKİRLERE KURŞUN İŞLEMEZ..
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Ölümünün 19. yilinda saygiyla anıyoruz. Allah rahmet eylesin. Uğurlar olsun
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
292
Yabancı petrol şirketlerine karşı devletimizi savunduk; komünist dediler.
Ülkemiz bağımsız değil dedik; kelepçeyle geldiler üstümüze.
Kurtuluş Savaşı’nda emperyalizme karşı dalgalandırdığımız bayrağımızı daha da dik tutabilmekti bütün çabamız.
Bir kez dinlemediler bizi. Bir kez anlamak istemediler.

Vurulduk ey halkım, unutma bizi...

- Uğur Mumcu (24 Ocak 1993)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bir kaç Uğur Mumcu tarihi değiştirirdi, bir tane vardı onu da katlettiler... Saygıyla anıyorum.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Kaç saattir konuya girip çıkıp yazacak bir şey bulamıyorum... ama 19 yıldır ölümü yakıştıramadıktan sonra yazacak bir şey için birkaç saat de çok fazla gelmiyor... Mutluluklar içinde ol Uğur Mumcu...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kaç saattir konuya girip çıkıp yazacak bir şey bulamıyorum... ama 19 yıldır ölümü yakıştıramadıktan sonra yazacak bir şey için birkaç saat de çok fazla gelmiyor... Mutluluklar içinde ol Uğur Mumcu...
Aslinda yazacak çok sey var da okuyacak adam yok.
Daha bir kaç gün önce baska bir gazetecinin ölümünü konusuyorduk.
Yarin da bir baskasini konusacagiz.
Elimizde bol miktarda öldûrülmüs gazeteci var.:pr:
Hani neredeyse her ay bir anma töreni yapabilecek durumdayiz.:pale:

Hepimiz Ugur Mumcu'yuz diye haykirmakla olmuyor bu isler.
Hepimiz Hrant'iz hepimiz ermeniyiz demekle de olmuyor.

Canini bize emanet etmis insanlarin serefsizce öldürülmelerine engel olamiyoruz.
neyse fazla detaya girmeyelim.
Kisaca sunu söyler bu gönül.
Aslinda söylemez, haykirir.

Hepiniz, Mumcu olun.
Hepiniz ermeni olun.
Hepiniz yahudi olun.
Hepiniz gevur olun.

Ama asla;
asla ama asla;
silahsiz bir adami sirtindan vuracak,
bombayla patlatacak,
kadar serefsiz ve kalles olmayin.

Bunlari yapanlara eskiden etek giy denirdi.
Simdilerde bayrak önünde poz verdiriliyor.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Eskiden katlediyorlardı, şimdi de hapislerde süründürmece, yalandan ithamlarla itibarsızlaştırma var. Mumcu bir 20 yıl sonra gelmiş olsaydı dünyaya, malum davadan içerde olacaktı bugün. Veya bugün içerde olanlar 20 yıl önce doğsalardı, bir bombanın veya kalleş bir kurşunun hedefi olacaklardı; tıpkı Mumcu, Kışlalı, Hablemitoğlu ve niceleri gibi. Üzülüyorum onlara çünkü bu halk onları çabuk unuttu, katillerini de baştacı etti.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Hatırlayalım ,hatırlayalım da..... off offfff
Sayın Uğur Mumcu anısına burada bi park vardı.. Adı Uğur Mumcu Parkı.. 2 Sene önce o parkı bile yıkıp başka şeyler oldu..Heykeli falan vardı..
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.. Mekanı cennet olsun
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Korkmadan öldük ey halkım, unutma bizi…

Bir gün mezarlarımızda güller açacak ey halkım, unutma bizi…! Bir gün sesimiz, hepinizin kulaklarinda yankılanacak ey halkım, unutma bizi.

Özgürlüge adanmış bir top cicek gibiyiz şimdi, hep birlikteyiz, ey halkım, unutma bizi, unutma bizi, unutma bizi, UNUTMA BİZİ ….

[YT]j_2NNl20TMM[/YT]

Allah rahmet eylesin.....Yazılarını çok yakından takip ederdim ve bir benzeri maalesef yok....
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
küresel dalaverelerin gazına kapılıp "şahin takılana" yahut küresel dalaverelerin korkusuyla "etliye sütlüye karışmayana" dokunulmaz.
işin iç yüzünü, kutuplaşmanın ve çatışmanın kaynağını, çıkar ilişkilerini ve çözümü araştıranlara dokunurlar pekala

siyonizmin dünya sahnesindeki yıkım gücünü inkar edip te bu tür mevzulara bakıp ta ağlayan; ya mantık yoksunu yahut ikiyüzlüler yok mu?
vah gidi onlara...

Çok doğru bir tespit, aynı fikirdeyim. Siyonizmin ne derece de tehlike olduğunu araştırıp öğrenmek gerek.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
İdealist gazeteci Bilimadamı mühendis Asker Politikacı kim varsa ya öldürülüyor yada kirli oyunlarla vatan haini ilan ediliyor.

Allahım nasıl bir Dünya düzeni bu? Sen bizleri koru...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst