- Katılım
- 5 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,784
- Konu Yazar
- #1
Korkmadan öldük ey halkım, unutma bizi
Bir gün mezarlarımızda güller açacak ey halkım, unutma bizi ! Bir gün sesimiz, hepinizin kulaklarinda yankılanacak ey halkım, unutma bizi.
Özgürlüge adanmış bir top cicek gibiyiz şimdi, hep birlikteyiz, ey halkım, unutma bizi, unutma bizi, unutma bizi, UNUTMA BİZİ .
[YT]j_2NNl20TMM[/YT]
Bir gün mezarlarımızda güller açacak ey halkım, unutma bizi ! Bir gün sesimiz, hepinizin kulaklarinda yankılanacak ey halkım, unutma bizi.
Özgürlüge adanmış bir top cicek gibiyiz şimdi, hep birlikteyiz, ey halkım, unutma bizi, unutma bizi, unutma bizi, UNUTMA BİZİ .
[YT]j_2NNl20TMM[/YT]