sakarya mt dereağzı çıkarması:)))

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Gittin motoru evin bahçesine çektin orada semaveri yaktın sonra da gezdik diyorsun..
Ayıp be kandırma beni :queen:
benim motor hayatta yatmaz, üstünden inmedik ki geldiğinden beri :bounce:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sen öyle san,yaz gelsin kaybolurlar..Benim gibi:p:p

abi sen kayboluyon kara batak gibi bir batıyorsun ahaa bi bakıyoruz özer abi adanadan kafayı çıkarmış bize bakıyor denşiz kuşları gibis,in nerden batıp nerden çıkacağın belli değül senin onun için sağın solun belli olmaz :):queen::cherry::p:rendeer:

---------- Post added at 11:45 ---------- Previous post was at 11:43 ----------

abi herkez zaten tek kelimeye bakıyor hadi bi yerlere kaçalım dedik mi herkez dünden hazır önümüzdeki yaz çok daha renkli olacak geziler:cat:

ulen fatih ybr ne başlarım senin ula atma şekerim din kardeliyiz :cherry::queen: herkez tek kelimeye bakıyormuş sen o cümleyi bide koraya kullan bakam ne deycek sene :cherry::queen:

---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:45 ----------

abi bi ara senin yanına da kaçacağız haberin olsun yaptırmak istediğimiz küçük işler çoğalıyor da:p

işin olmasa gelmeyecen mi yani namıssız :cherry::p gelde bi ayar çekem kör edeyim senin pis ybr ni ::pokey::::xblink:::cherry::queen::p

---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:47 ----------

Haklısın aslında herkes biri haber verse de bir yerlere çıkalım diye bekliyor

valla serdar abi sen bakma diğer arkadaşları bilmemde şu bizim fatih yokmu pek sağı solu belli olmaz sağlam ayakkabı değül laf aramızda :cherry::queen: sakın fatihe söleme abi aramızda ama :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkamdan konuş konuş yok sağlam ayakkabı değilmişim falan sen bilirsin sadece işim olduğunda mı geliyorum yani baksana yanına hiç geldim mi ne iş için nede gezmek için...
sen beni handikap korayla karıştırıyorsun galiba ben toplasan karamürsele 2 defa geldim oda geziye katılmak için koray kaç defa geldi ne için geldi seni görmeye mi geldi sanki....
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benden kocaman aferinnn:)
Bizi örnek alınki arada bir ufkunuz açılsın.
Fatih milleti götüre götüre evinin bahçesinemi götürdün laaa uşak,ula sen varya temele papuçunu ters giydirirsin,Mr Kılavuz Karga hhuahaha :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Benden kocaman aferinnn:)
Bizi örnek alınki arada bir ufkunuz açılsın.
Fatih milleti götüre götüre evinin bahçesinemi götürdün laaa uşak,ula sen varya temele papuçunu ters giydirirsin,Mr Kılavuz Karga hhuahaha :queen:

ahmet fatihin yeni lakabını duydunmu gittiği motorcu ustası takmış (kılçık) ne kadarda yerinde ve kararında bir lakap olmış değilmi , yani bi adama bi lakap bu kadar cuk olur :cherry::queen::p

---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:17 ----------

arkamdan konuş konuş yok sağlam ayakkabı değilmişim falan sen bilirsin sadece işim olduğunda mı geliyorum yani baksana yanına hiç geldim mi ne iş için nede gezmek için...
sen beni handikap korayla karıştırıyorsun galiba ben toplasan karamürsele 2 defa geldim oda geziye katılmak için koray kaç defa geldi ne için geldi seni görmeye mi geldi sanki....

şekerim nazımın geçtiğini bildiğim için takılıyorum sana :cherry: geleceksin tabi işin içinde geleceksin ne demek fatihim sana canım feda , insan sevdiğine takılır olm kızıyorsan sesetmem daha sorun yok fatihim komserim...:cherry:

sen sölediğin günden beri ha geldi ha gelecek diye yolunu gözlerim ulem alçak küfte:) takılamadınmı korayın peşine bi derdin varda dermanı başkasında ararsan ve benim elimden geliyorsa ben o zaman kızarım kardeşim kusura kalma ...
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ahmet fatihin yeni lakabını duydunmu gittiği motorcu ustası takmış (kılçık) ne kadarda yerinde ve kararında bir lakap olmış değilmi , yani bi adama bi lakap bu kadar cuk olur :cherry::queen::p

---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:17 ----------



şekerim nazımın geçtiğini bildiğim için takılıyorum sana :cherry: geleceksin tabi işin içinde geleceksin ne demek fatihim sana canım feda , insan sevdiğine takılır olm kızıyorsan sesetmem daha sorun yok fatihim komserim...:cherry:

sen sölediğin günden beri ha geldi ha gelecek diye yolunu gözlerim ulem alçak küfte:) takılamadınmı korayın peşine bi derdin varda dermanı başkasında ararsan ve benim elimden geliyorsa ben o zaman kızarım kardeşim kusura kalma ...
abi sen takl kafana göre zamanı gelince bende gelirim o tarafa doğru maksat muhabbet olsun yoksda sorun halledilmeyecek bi sorun değil yani sakarya da adam gibi ustam var ama benim oraya gelmemin sebebi hem sohbet hemde uyarsa sadece bi anahtar ama o anahtar olmasa da olur nasıl olsa motorumun tek arızası ampül patlatmak en büyük arıza bu olsun sonuç ta o bir ybr başka japon malları ile karşılaştırılmayacak kadar sorunsuz sağlam:cat:
allah altımızdan motoru eksik etmediği sürece her daim akarım karamürsel e sen sıkıntı yapma havalar bi açsın geliriz ben koray gibi boş adam değilim işimiz gücümüz var bugüne bugün iş adamı sayılırız yani:queen:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Bİ durun bi durun durduğunuz yerde bee:cherry: ne oo fatih bakıyorum artık ansızın kısa mesafe takılıyorsun şekerim anlayalım yani :)

güzel muhabbet olmuşa benziyor ehhhh gelemesekte elinize ayağınıza sağlık demek düşer ne yapalım...:salut:

bi gün kısmet olursa sana da baskına gelecez abi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

tühhh kılıbık seni sen evlendiğin zaman bırak motorla gezmeyi bırak forum a bile giremezsin benden demesi bana artistlik yapıyordun gördün koray efendi

ahahah :DDD Fatih abi fena yakalamış :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

abi bi ara senin yanına da kaçacağız haberin olsun yaptırmak istediğimiz küçük işler çoğalıyor da:p

kesinlikle :D bence bu gidişle gittiğimiz taktirde bir hafta çıkamıycaz gibi karamürselden ^^

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

murat yazın şöyle deniz kenarlarına kaçarız motoseyyah abimiz güzel yerlere götürür bizi gemlik tarafına onun bildiği güzel sahil kasabaları var orada ortalık cıvıl cıvıl:cherry:

şu 1-2 ay geçsin de hele ben şimdiden kendimi hazırladım da işten fırsat buldukça motoru da hazırlıycam cemil ustanın oraya çekicem yakında inşAllah sağına soluna güzelce bi ayar çekeyim kız gibi çıkayım yaza :)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
bu gezide siyah prohel mont ve pantolonlu bir arkadaşımız var...acaba bu ürünlerinden memnun mu?...soğuk,rüzgar ve yağmur performanslarını nasıl?...şimdiden teşekkür ediyorum...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gezide siyah prohel mont ve pantolonlu bir arkadaşımız var...acaba bu ürünlerinden memnun mu?...soğuk,rüzgar ve yağmur performanslarını nasıl?...şimdiden teşekkür ediyorum...
Aynı ürünleri ben kullanıyorum,Soğuk yağmurlu kış günleri için tavsiye etmiyorum,yumuşak geçen kış hava şartları için uygun kalitede malzemeden yapılmış...Mont ve pantolon yağmur geçiriyor,Rüzgar ve soğuk konusunda her hava şartında pantolon çok sıcak tutuyor ama mont için aynı şeyleri söyleyemeceğim,sabahları işe giderken göğüs ve kollardan rüzgarın bedenime temas ettiğini resmen hissediyorum...Bütçeyi 100-200 Tl kadar daha arttırıp daha kaliteli ürünler tercih etmenizi öneririm...


hocaesko[bu mont prohel 3004 değil mi? ben üzerime giydim sadece,zırh giymiş gibi hissettim açıkçası...şimdiki aklım olsaydı şu marka ve şu model birşey alırdım diyebilir misiniz...]
Revit yada venomu tercih edebilirsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
bu mont prohel 3004 değil mi? ben üzerime giydim sadece,zırh giymiş gibi hissettim açıkçası...şimdiki aklım olsaydı şu marka ve şu model birşey alırdım diyebilir misiniz...

---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

ah o revit yok mu? yapıyor mis gibi ürünleri ama fiyatıda koyuyor...500-600 TL çok yahu...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu mont prohel 3004 değil mi? ben üzerime giydim sadece,zırh giymiş gibi hissettim açıkçası...şimdiki aklım olsaydı şu marka ve şu model birşey alırdım diyebilir misiniz...

---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

ah o revit yok mu? yapıyor mis gibi ürünleri ama fiyatıda koyuyor...500-600 TL çok yahu...

mesela venomun bu modelini ben çok beğeniyorum,aynısı hemşerim cakalaz isimli üyede var ona sorabilirsin kalitesini:)...http://www.feyizoglu.com/Tamino-Mevsimlik-Mont_46704.html#0
mesela bu ürün çok sağlam gibi...fiyatıda uygun...http://www.feyizoglu.com/Tourex-Mont_46018.html#0
pantolon olarakta en uygun bunu buldum.ama sağlam bişey..http://www.feyizoglu.com/Gavia-Motosiklet-Pantolonu-S-Beden-_44076.html#0
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
feyizoğlu ile görüştüm dün...bu ürünü al mutlaka,soğuk yağmur rüzgarı unutacaksın kadar iddialı konuştular...

http://www.feyizoglu.com/Protex-Mont_46501.html#0
onada baktım gerçekten harika bir mont,soğuğu ayazlı geçen yer için birebir diyebilirim...sen venom üzerine yoğunlaş,ucuz etin yahnisi misali acele ettim prohelll aldım keşke almasaydım...


ben bu montun tasarımına bayıldım ve çok sağlam termal 2 kat içliği varmış
prohell alacağıma 50-60 lira fazla verirdim bundan alırdım,keşke acele etmeseydim
2m4ng.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilgine teşekkür ediyorum...benim çıkmam lazım...birde şu ürün için yorum yazarsan sevinirim...sabah ilk iş yorumunu okuyacağım...iyi geceler...

http://www.feyizoglu.com/3004-Zeta-3-Katli-Mont_46608.html#0

bu üç kat..giydim zırh gibi birşey...yarın bir tur atıp motorla karar verebileceğimi söyledi satıcı...

Yine acayüp nikli üye eyüp arkadaşımız kullanıyor bu ürünü ona sormak lazım en iyisini o bilir...Bilmediğim bir model hakkında yorum yapmak istemiyorum.Prohelli kafadan elemeni tavsiye ediyorum okadar...venom prohellden bir üst kalite,revitte venomdan bir üst kalite.İyi düşün karar ver sonra pişman olma,birkere alınıyor bu ürünler,iyisini al bir kere al uzun yıllar kullan...Dediğim gibi mont+pantolon için bütçeyi 100 yada 150 TL arttıracaksın okadar...Ben Prohell mont+pantolon aldım memnun değilim açıkçası.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
arkamdan konuş konuş yok sağlam ayakkabı değilmişim falan sen bilirsin sadece işim olduğunda mı geliyorum yani baksana yanına hiç geldim mi ne iş için nede gezmek için...
sen beni handikap korayla karıştırıyorsun galiba ben toplasan karamürsele 2 defa geldim oda geziye katılmak için koray kaç defa geldi ne için geldi seni görmeye mi geldi sanki....

ulem çançinçog fatih..
irfan agaya laf söyletmem.. onun için gidiyorum tabiki ..başka ne için gidicem..vefasız.. :sunny:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ulem çançinçog fatih..
irfan agaya laf söyletmem.. onun için gidiyorum tabiki ..başka ne için gidicem..vefasız.. :sunny:
sen daha iyi bilirsin neden gittiğini zırt pırt motorunun bi yeri bozuluyor ampülü patlıyor sinyalı kırılıyor doğru karamürsele gidiyon bi kere adamı ziyarete mi gittin sanki :p

---------- Post added at 13:52 ---------- Previous post was at 13:50 ----------

bu gezide siyah prohel mont ve pantolonlu bir arkadaşımız var...acaba bu ürünlerinden memnun mu?...soğuk,rüzgar ve yağmur performanslarını nasıl?...şimdiden teşekkür ediyorum...
arkadaş sen prohele hiç bulaşma madem adam gibi motorun var adam gibi marka olan kıyafetlere bak ben proheli tavsiye etmem ama ben her zaman şehir içi kuru havada giyeceğim dersen alabilirsin ama soğuk ve yağoışlı havada kullanılacak ürün değiller
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
sen daha iyi bilirsin neden gittiğini zırt pırt motorunun bi yeri bozuluyor ampülü patlıyor sinyalı kırılıyor doğru karamürsele gidiyon bi kere adamı ziyarete mi gittin sanki :p

---------- Post added at 13:52 ---------- Previous post was at 13:50 ----------

arkadaş sen prohele hiç bulaşma madem adam gibi motorun var adam gibi marka olan kıyafetlere bak ben proheli tavsiye etmem ama ben her zaman şehir içi kuru havada giyeceğim dersen alabilirsin ama soğuk ve yağoışlı havada kullanılacak ürün değiller

5 dakika önce gene feyizoğlu ile görüştüm...bu sefer başkasıydı...prohel 3004 ve 3007 üç katlıdır,venom protex'e göre daha sıcak tutar denildi...aynı dükkan iki farklı sonuç...buyrun bakalım... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst