Honda'nın 2012 Bombası 125 CC 2 haftaya geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Adamlar güvenilir buluyor ki koyuyorlar, bakım maliyeti ve hidrolikle uğraşmaman da artısı. Ayrıca kampana frenin maliyetinin daha fazla olduğunu biliyorum (çinlilerdekinden bahsetmiyorum tabiki :) ).

dostum madem güvenli neden racing motorlarda disk fren kullanılıyor?ayrıca her bakımdan disk frenin artısı var.ufak bir örnek:disk fren balatasını kendin bile kolaylıkla deyiştirebilirsin ama kampana için;lastiği sök,kapağını aç vs...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
dostum madem güvenli neden racing motorlarda disk fren kullanılıyor?ayrıca her bakımdan disk frenin artısı var.ufak bir örnek:disk fren balatasını kendin bile kolaylıkla deyiştirebilirsin ama kampana için;lastiği sök,kapağını aç vs...
Ya aslında Tmm Disk firenin artıları var ama şu yönden bakmanıda tavsiye ederim Ağır ve hızlı olan motorlara Disk takılıyor ama motor hafif se kampana takılıyor bunu hondada yamahada kawasaki de hemde er5 de yapıyor sebebi ise hafif olan motorda disk freni sıktığın anda direk kitler ama kampana tmm dengeler altın elbiseli adam bile diyordu ybr cbf apache tanıtımında kampananın bi kusuru yok ağır olmadığı için Gayett yeterli diyordu dostumm
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
nijeryaliya 1100 bize 2200? sebep? orda mi uretiliyor? 4.sinif nijer biz 3. sinifiz, onlarin matematigi iyi mi :)

Ürün berbat olsa bile satışları 2.200 tl ye kadar iyi olur ama onun üstüne çıkarsa Honda Monda Hayat onda değil bunda der
kimse almaz bunu tipe baksana bii 4.cü sınıf insan için üretilmişş Zaten 3.cü sınıf insan muamelesi görüyoruz dünyada bu motorları çok paraya alacak kadar da küçülmüyelim dimi
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
nijeryaliya 1100 bize 2200? sebep? orda mi uretiliyor? 4.sinif nijer biz 3. sinifiz, onlarin matematigi iyi mi :)
Hacı o şekilde değil ben 2200'ü tahminen yazdım yoksa belki 4 milyayarada satar honda bi tahmin yürüttüm fiyat konusunda
3 cü sınıfı sorarsanda evet biz dünyada 3 .cü sınıf bir ülkeyiz hani biz onlardan daha zengin daha fakir olabiliriz ama Türkiyede gerek vergiler gerek honda yöneticileri tarafından Fiyat Katlanıyorr Hani Fiyat yüksek olursa Oparaya alınmasın Marka cahilliği yaşamayalım anlatabildimmi
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
biliyorum arkadasim, lafim sana degil, foruma takilan honda ve diger marka saticilarina :)


Hacı o şekilde değil ben 2200'ü tahminen yazdım yoksa belki 4 milyayarada satar honda bi tahmin yürüttüm fiyat konusunda
3 cü sınıfı sorarsanda evet biz dünyada 3 .cü sınıf bir ülkeyiz hani biz onlardan daha zengin daha fakir olabiliriz ama Türkiyede gerek vergiler gerek honda yöneticileri tarafından Fiyat Katlanıyorr Hani Fiyat yüksek olursa Oparaya alınmasın Marka cahilliği yaşamayalım anlatabildimmi
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
dostum madem güvenli neden racing motorlarda disk fren kullanılıyor?ayrıca her bakımdan disk frenin artısı var.ufak bir örnek:disk fren balatasını kendin bile kolaylıkla deyiştirebilirsin ama kampana için;lastiği sök,kapağını aç vs...

Ya aslında Tmm Disk firenin artıları var ama şu yönden bakmanıda tavsiye ederim Ağır ve hızlı olan motorlara Disk takılıyor ama motor hafif se kampana takılıyor bunu hondada yamahada kawasaki de yapıyor sebebi ise hafif olan motorda disk freni sıktığın anda direk kitler ama kampana tmm dengeler altın elbiseli adam bile diyordu ybr cbf apache tanıtımında kampananın bi kusuru yok ağır olmadığı için Gayett yeterli diyordu dostumm

disk konusuna ben açıklık getireyim

öncelikle hala kanpana fren koymaları maliyet yüzünden oluyor ancak 600 motora bunu koymuyorlar en fazla 250 cc kadar sebebi ise arka frenin durmadaki rolünün daha az olmasından dolayı ve küçük bir motorun yaptığı hız (azemi ağırlık dikkate alınınca yeterli gözüküyor
zaten cbf150nin bile arka kanpanası 2 kişiyle bile sert basınca kızaklar demekki yeterli lakin kızaklamaması iyidir vede disk frenin biraz eksi yanı daha yumuşakta hemen alır kızaklar kampana ise ince olan lastiği diske oranla daha yumuşakta tutabilir .abs gibi kızaklamadan fren yapmak mesefayi azaltır
tabi en iyisi herzaman için disk frendir ancak disk frenim var diye en iyisi demekte değildir abs side olmalıdır

he son olarak kötü olsa hala arabalar arka frenleri maliyetten kaçmak için kanpana koymazlardı bu devirde en azından iş görüyo:p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Beyler adminin bugün canı sıkkınmış aman diyim :queen:
6712.gif
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
hali hazır bugün 0 km 2. ybr'me ilk kez binmişken bunu okumak acı verici :) cbf125 gelirse mıçtık :mrgreen:
aslında arkadaş konuya noktayı koymuş
honda cbf 125 modelini getirirse yamaha yı küçük cc de (125) ortadan kaldırmak olabilir !!!
burada senaryo cizersek :
buna misillemede yamaha da 150 cc bi makine getirebilir ???
bekleyip görecez
bir deli taş attı kuyuya hepimiz cıkarmaya calışıyoruz :queen::queen:
metehan abimsin :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
almayacaaaammmmmmmmmm
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Honda ace cb125 ve cb125-d modelleri afrika pazarindan sonra bize iyi gider :) 4.sinif ulke muamelesi olacak ama :)
nijeryada satis fiyati 100.000naira ( 1100tl oluyor ) gerci 627dolar kuruna gore fiyati :) eger bizde yuksek olursa ne yerine kondugumuz ortaya cikar :)
nijeryada her yil 4000kisi ( motosiklet kazasi ) oldugu icin kask zorunlulugu gelmis, devlet onlarin kafasini dusunmus, onlarda protesto
http://photos.imageevent.com/motorbiker/newspics3/Watermelon-helmet.jpg
bizdeki ayna sevmezler protesto etse nasil olur resim ? :)
cbf beklerken f sini elimizden almasinlar :queen:

http://world.honda.com/news/2011/c110929Small-sized-Motorcycle-Models-Nigeria/photo/images/04.jpg
http://world.honda.com/news/2011/c110929Small-sized-Motorcycle-Models-Nigeria/photo/images/03.jpg
http://world.honda.com/news/2011/c110929Small-sized-Motorcycle-Models-Nigeria/photo/images/02.jpg
http://world.honda.com/news/2011/c110929Small-sized-Motorcycle-Models-Nigeria/photo/images/01.jpg

arkadaşlar servis çalışanı arkadaşımdan aldıgım bilgiye göre cb 125 gelecekmiş.

ah honda tr ne var sanki cbf125 il getirsende cbf150 fiyatına satsan. kim alır bunu şimdi. kuryeler almaz. gençler almaz. alsa alsa ayagımı yerden kessin diyen sınırlı kullanıcı kitlesine hitap eder.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler bi fikrim var.

Gelen motoru beğenmessek Hondayı değilde 2012 bombası diye başlık açan Metehan'a Bulalım Allah ne verdiyse çullanalım!

Güvenlikçi olduğundan yassah gardeşim giremessiniz dövemessiniz!!! desede en az yedi kişi bir metehana girerse olumlu sonuç alırızı gibime geliyor:cherry:

Nedir bu kardeşim motorda şase bile yok nerdeyse!!! Öfkeli kalabalık bi kurban istiyor :jocolor::pl::jocolor::pl::jocolor:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
siz uğraşmayın, hesabıma 1000 dolar gönderin ben hallederim o işi
mete, yarısı senin lo
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
elleşmeyin meteye adam zaten görünmüyor kaç zamandır , bırakın takılsın yavrucuk kafasına göre , valla cbf 125 i 3750 den fazla parayamı satıyorlarmış benmi yanlış anladım ? :cherry:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
elleşmeyin meteye adam zaten görünmüyor kaç zamandır , bırakın takılsın yavrucuk kafasına göre , :cherry:
Hocam heralde mete abi Bu yazılanlardan sonra mt ye bir daha girmez :mrgreen:
Baksana başlığa bomba demiş ama torpil geliyor :queen::queen::queen::queen:
Hem baksana GP500-1st ne yazmış 7 kişi çullanmacaklarmış öfkeli kalabalık kurban istiyormuş :queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst