Honda'nın 2012 Bombası 125 CC 2 haftaya geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
o halde sport city 1 hayirli olsun diyelim mi :)

CITY+SPORT+ONE+(+CS1+)+Black+Color.jpg

Honda%2BCity%2BSport.JPG

Honda%2BCity%2BSport%2B3.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=iKYFUUmDjyQ
http://www.youtube.com/watch?v=oNCbEm1TTlo&feature=related

gelir mi? bence gelmez :)p wave de gelmez gelemez :) ben bulamiyorum cunku :queen:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
gelmeyeceklerden gelebilecegi bulmaya calisiyoruz :) bakiyoruz bize fazla iyi bu :) o zaman gelmez :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Gelicek olan model ne zaman gelicek belirli bir tarih varmı bu 1
Bu bilgiyi nereden aldınız yeni model geliceği kesinmi 2
Bu honda sporty modelini yapacağına fabrikalarını yaksın bu 3
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
on arka disk, su sogutmali 125cc sporty ve fiyati 4000tl altinda, yakilacak cinliler bu degil :) buldun da :queen: gerci sen absli cin istersin :cherry:

avatarinda benim resmim var bu da 4 :)
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
:mrgreen: yahu su soğutmalı olmasının pek bir artısı olmaz ki bu motorda değişik bir scooter tarzı olmuş işte.klasik scooter tasarım olarak bundan daha iyi.xr gelsin.bu arada turan mete abi konunun başında bilgiyi nereden öğrendiğini ne zaman geleceğini filan yazmıştı.okursan!:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Almayacağıııııım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
neyse agam seninle sidik yarıştırmam ben imzamı atıyorum makul fiyata cbf125 gelecek. yunanistanını nüfüsu istanbul kadar. 70 milyonluk türkiye honda için iyi pazar helede bu sınıf için.

z.

aynen mete abi
özellikle daizlermiydi neydi o fena değil

Mete abi bildiğim kadarı ile hindistanda üretilen motosikletler orta sınıf ve ucuz ama kaliteli ürünler,
Tvs de apache malı daş gibi hele 180 lik bi serisi var abs li türkiyede yok ama bi ton tasarım ödülü almışş
akkk hindistan malları türkiyeye gelse hem piyasa düşerr hemde sağlam motorlara bineriz :S

şöyle ömürlük bi motor getirse honda titan 150 fan gibi. Brezilyada ve başka ülkelerde satışı var

yahu ne zaman açıklanacak,cross tarzı getirirlerse diye bir umut beklemedeyim.mete abi daha kesin bir bilgi bekliyoruz.

o halde sport city 1 hayirli olsun diyelim mi :)

ure=related[/url]

gelir mi? bence gelmez :)p wave de gelmez gelemez :) ben bulamiyorum cunku :queen:

Gelicek olan model ne zaman gelicek belirli bir tarih varmı bu 1
Bu bilgiyi nereden aldınız yeni model geliceği kesinmi 2
Bu honda sporty modelini yapacağına fabrikalarını yaksın bu 3

Almayacağıııııım

Arkadaşlar bugün Honda Fabrikayı yine aradım...orada yetkili bir abimize merhaba dedim...konuyu nerden öğrendiğimi merak etti...:p sen nerden biliyon len dedi...abi yapma dedim benden kaçmaz...

halbuki bilgiyi veren diğer bir mesai arkadaşı...:p sendne duymayı beklerdim diye sitem ettim...neyse bu sefer farklı birinden net bilgi alayım dedim...

bana dediği şu...fuar öncesi bayilere göndericez...çoğu bayinin daha haberi bile yok...

lansmanı (tanıtımı)bayilerde yapıcaz...fuarda sipariş alacağız...arz talep durumuna bakacağız...


bu iş bizim yatak odamız gibi özelimiz kusura bakma SIR ...söyleyemem...

ben kros dimi abi dedim...

yok dedi COMMUTER...:p

bir ipucu daha aldım :p


zaten 2 haftaya geleceğini biliyorum az bekleyin gayrı...


kürşat kardeşin modeli gelirsede şaşırmam...


sezerimin dediği cbf 125 de olabilir...artık KROS gelmeyeceğini öğrendim en azından...


ulan bana büyük bir hayalkırıklığı yaşayacaz gibi geliyor...Asyalı tipi kayık bişey gelirse resmen .ıçtık...hayaller başka bahara...
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
yahu off hayallerim suya düştü.yine xl arayışına başlayacağım anlaşılan.taktılar şu commuter sevdasına sanki cbf satmıyordu.neyse mete abi bilgilendirdin hem heyecan yaşattın hem hayal kırıklığı:salut: teşekkür ederiz.

edit:temiz xl 200 satan varsa irtibata geçsin.:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yahu off hayallerim suya düştü.yine xl arayışına başlayacağım anlaşılan.taktılar şu commuter sevdasına sanki cbf satmıyordu.neyse mete abi bilgilendirdin hem heyecan yaşattın hem hayal kırıklığı:salut: teşekkür ederiz.

edit:temiz xl 200 satan varsa irtibata geçsin.:cherry:

yahu en azından fuarda hep birlikte farklı ağızlardan bu talepleri iletebiliriz...fuara geldiğinde fuarda bu markaların yöneticilerine söyleyelim..beklentilerimiz şunlar vs diye...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
cbf125 gelir se ama avrupadaki versiyonu bide çancinconu var :D sundiro hondada motoru hemen verip cbf125 alırım
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hali hazır bugün 0 km 2. ybr'me ilk kez binmişken bunu okumak acı verici :) cbf125 gelirse mıçtık :mrgreen:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
buldum :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

hevesiniz kacmasin diye yazmiyorum ama gercekten cinlilerden ucuz :)
cinli alacaklar mujde :) cinliler de indirim vakti yakin :)
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
125 cc 15 hp yada 250 cc 30 hp supermoto getiren her kim olursa, uygun fiyata satarsa, satış rekorları kırar. Ahanda buraya yazıyorum.
Supermoto açığı var alooo eey yetkililer, yeter commuter commuter nereye kadar.

Aynen benim kanaatimde bu yönde :)


Yalnız XR125 o fiyata gelirse çok süper olur :queen:, şu anda çin işlerini satıyorlar o fiyatlara zaten, ama zor gibi gözüküyor bu model inşallah gelir.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Honda ace cb125 ve cb125-d modelleri afrika pazarindan sonra bize iyi gider :) 4.sinif ulke muamelesi olacak ama :)
nijeryada satis fiyati 100.000naira ( 1100tl oluyor ) gerci 627dolar kuruna gore fiyati :) eger bizde yuksek olursa ne yerine kondugumuz ortaya cikar :)
nijeryada her yil 4000kisi ( motosiklet kazasi ) oldugu icin kask zorunlulugu gelmis, devlet onlarin kafasini dusunmus, onlarda protesto
Watermelon-helmet.jpg

bizdeki ayna sevmezler protesto etse nasil olur resim ? :)
cbf beklerken f sini elimizden almasinlar :queen:

04.jpg

03.jpg

02.jpg

01.jpg
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Hadi yaaa XR gelmiyor mu şimdi? :pale:

Honda dan iş yok demek bu sene?
O zaman yamahaya bakıcaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
bu modeller bomba değil, hatta torpil bile olamaz. babaanne, dede modeli bunlar. honda halt etmiş bence.

bomba böyle olur.
http://www.youtube.com/watch?v=KSOz7z3D_V4

bu da tr de satılan 150lik modeli 3.900TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-rks-motor-titanic-150-68230667/detay

hondanın o pide modeli storm da, asya motorda hero adı altında belki 6-7 aydır satılıyo buyrun onun da linki bu. 2900TL grisi hondanın o modelinden daha da güzel
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tor-hero-125-yepyeni-viteslisi-70702164/detay
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Honda ace cb125 ve cb125-d modelleri afrika pazarindan sonra bize iyi gider :) 4.sinif ulke muamelesi olacak ama :)
nijeryada satis fiyati 100.000naira ( 1100tl oluyor ) gerci 627dolar kuruna gore fiyati :) eger bizde yuksek olursa ne yerine kondugumuz ortaya cikar :)
nijeryada her yil 4000kisi ( motosiklet kazasi ) oldugu icin kask zorunlulugu gelmis, devlet onlarin kafasini dusunmus, onlarda protesto
http://photos.imageevent.com/motorbiker/newspics3/Watermelon-helmet.jpg
bizdeki ayna sevmezler protesto etse nasil olur resim ? :)
cbf beklerken f sini elimizden almasinlar :queen:

http://world.honda.com/news/2011/c110929Small-sized-Motorcycle-Models-Nigeria/photo/images/04.jpg
http://world.honda.com/news/2011/c110929Small-sized-Motorcycle-Models-Nigeria/photo/images/03.jpg
http://world.honda.com/news/2011/c110929Small-sized-Motorcycle-Models-Nigeria/photo/images/02.jpg
http://world.honda.com/news/2011/c110929Small-sized-Motorcycle-Models-Nigeria/photo/images/01.jpg

Wallahi Aslında bende cb modelinin geleceğini okumuştum 1 2 yerde ama dedim bi ihtimal bu xr gelir oda gelmeyince heralde büyük ihtimal bu cb gelir
Ki inş da gelir fiyatı 1.500.____2000 gibi olursa bütün çinliler beleş fiyatına iner bizde Honda cb mi çin mi diye daha rahat karar veririz
Ama şuda bir gerçekki Honda Saolsun ön arka kampana ve motor tipi çok gıcık olmasına rağmen bu motosikleti 3.000 den aşşağı vermez diye düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
3000 derlerse boyaniriz siyaha deriz nijeryadan geldik turk degiliz, bu fiyati biz yemeyiz :)
yersek ve satarlarsa o zaman gercekten bit turk 4 nijere bedel :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

cb gelirse is mete_han da biter :)
arar gene, abi cb gelecekmis- nerden duydun? nijeryadan :queen: fiyatta 1100 olacakmis, forum 4 goz bekliyor :)
yok metecim biz az karla 3500 demez heral :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ürün berbat olsa bile satışları 2.200 tl ye kadar iyi olur ama onun üstüne çıkarsa Honda Monda Hayat onda değil bunda der
kimse almaz bunu tipe baksana bii 4.cü sınıf insan için üretilmişş Zaten 3.cü sınıf insan muamelesi görüyoruz dünyada bu motorları çok paraya alacak kadar da küçülmüyelim dimi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst