- Katılım
- 13 Şub 2011
- Mesajlar
- 5,987
http://www.tcma.org.tr/images/file/nicin_beton_yol_low.pdf
http://www.imo.org.tr/resimler/dosya_ekler/194b8c787037256_ek.pdf?dergi=168
http://www.thbb.org/Content.aspx?ID=15
http://www.as-beton.com/pdf/beton_yollar.pdf
bunları okuyup sonra eleştirelim beton yolları.
burada oocan emette ne zaman çalıştın. ben 2003 de orada atıksu barajında çalıştım. şimdi açtılarmı fabrikayı
hiç beton yolda araç kullandınız mı? bize bu yazılar lazım değil ki.. yol ıslanınca paten yapmak için müsait oluyor.. lastik yolu tutmuyor ki.. karamürseldeki kazaların çoğu bundan sebep...başka beton yol olan yer yok izmitte.. ve kazalar hep burada.. yani buradaki yazıların bi anlamı yok