Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #81
tamam abi şimdi çıkardım bu el fenerlerini evet aslında olur elektironikçi bi arkadaşım var bi danışayım ona bakem
yavvv faruk abi bu kasa işi sıkıntı harbiden yavvv arkadaş şunun hazırını bi vatandaşta seriye döküp yapıp satmıyormu ? sonuçta bu malzeme var bi taraflarda emme bizmi bulamıyoz faruk abi ,
kasayı bende çok aradım..sonra dank etti.ben tabelacıyım neden
plexiden yapmıyorum diyer: kes biç ısıt her şekle sok..dışını
istediğin desende folye kapla,
koy içine 3er watlık ledleri pcb sini alüminyum soğutucusunu
akım sabitleyicisini al sana far.hatırlarsın dikdörtgen olanı yapmıştım
1 er watlık ledlerden o bile süper. gece giderken ledleri kapatıyorum
resmen birşey göremiyorum far tasıda kararmış, her yer karanlık
şarkısını söylüyorum.ledleri açıyorum oh be dünya varmış diyorum.
yukardaki yön tabelaları bile aydınlık.
sen karar ver ben malzemeleri alayım yapıp sana kargoyla
yollarım.
abi orası bizim aşk yuvamızolm fatih aylardır diline bi eşme şarkısı doladın kandırıyon bizi her seferinde eşmeyle kandırıyon :cherry: ulen bi gün korayında dediği gibi şaırda düş bizim buralara gel irfan amcan sana patika göstersin gezilecek güzergah göstersin :cherry:
çivi gibi çaktın kaldık eşmede muhabbete balığa yemeğe sözüm yokta bıktık be bilader göle baka baka :cherry::queen:
---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:52 ----------
günaydın şekerim hoşgelmişsin... fatihe laf yetiştiriyorum ne yapacam :queen:
pühh sana yağcı koray....good... :cat:
abi orası bizim aşk yuvamız
ya sizi değişik yerlere götürürüm ama hava soğuk üşümeyin diye size iyilik te yaramıyor sizi ben bi taraklıya çıkarayımda toto nuz donsun eşme yi mumla ararsınız
2 niz bir olup bana saldırmayın alırım anahtarınız haberiniz olsun...
---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:18 ----------
pühh sana yağcı koray....
abi orası bizim aşk yuvamız
ya sizi değişik yerlere götürürüm ama hava soğuk üşümeyin diye size iyilik te yaramıyor sizi ben bi taraklıya çıkarayımda toto nuz donsun eşme yi mumla ararsınız
2 niz bir olup bana saldırmayın alırım anahtarınız haberiniz olsun...
---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:18 ----------
pühh sana yağcı koray....
http://e1201.hizliresim.com/t/f/1sw7y.jpg
malzeme şunun aynısı ve 12 voltla çalışanı
http://www.sahibinden.com/ilan/alis...unler-3x1-power-led-spot-ampul-68214850/detay
bunlar hazır power led spotlar. tanesi 12 tl. direk parklara paralel şekilde bağlayıp 1 keçepçeyle kafa grenajındaki herhangi bir vida yerine monte ediyorsunuz. burada ön çamurluğun vidalarına bağlamıştım. alttaki 2 spotu ön farın altındaki 2 vidaya bağlayınca daha iyi gösterir oldu. toplam güç 12w.
mucit irfan abi ellerine sağlık
ahanda bizim askerde burdaymış ramazanım günaydın kardeşim nasılsın şafak kaç şafakkgüzel bir çalışma... yakışır dostuma.....
ahanda bizim askerde burdaymış ramazanım günaydın kardeşim nasılsın şafak kaç şafakk![]()
303 ağa... :cherry: bitermi deme bitecek yok başka yolu....
biter len biter dert etme şekerimbiterde bi bakmışın askerden geleli 10-15 sene geçmiş pehhhhhh breh breh breh...:cherry: 1999 da geldim askerden vay anasını beeee senin gibi bitecekmi diyordum ... şafak sayıyordum :cherry::queen: