sis farı uygulaması ( CBF 150)

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
yavvv faruk abi bu kasa işi sıkıntı harbiden yavvv arkadaş şunun hazırını bi vatandaşta seriye döküp yapıp satmıyormu ? sonuçta bu malzeme var bi taraflarda emme bizmi bulamıyoz faruk abi ,

kasayı bende çok aradım..sonra dank etti.ben tabelacıyım neden
plexiden yapmıyorum diye :pr: kes biç ısıt her şekle sok..dışını
istediğin desende folye kapla,
koy içine 3er watlık ledleri pcb sini alüminyum soğutucusunu
akım sabitleyicisini al sana far.hatırlarsın dikdörtgen olanı yapmıştım
1 er watlık ledlerden o bile süper. gece giderken ledleri kapatıyorum
resmen birşey göremiyorum far tasıda kararmış, her yer karanlık
şarkısını söylüyorum.ledleri açıyorum oh be dünya varmış diyorum.
yukardaki yön tabelaları bile aydınlık.


http://www.motosiklet.net/forum/mt-...li-on-far-ohh-be-dunya-varmis.html?highlight=
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yavvv faruk abi bu kasa işi sıkıntı harbiden yavvv arkadaş şunun hazırını bi vatandaşta seriye döküp yapıp satmıyormu ? sonuçta bu malzeme var bi taraflarda emme bizmi bulamıyoz faruk abi ,

kasayı bende çok aradım..sonra dank etti.ben tabelacıyım neden
plexiden yapmıyorum diye :pr: kes biç ısıt her şekle sok..dışını
istediğin desende folye kapla,
koy içine 3er watlık ledleri pcb sini alüminyum soğutucusunu
akım sabitleyicisini al sana far.hatırlarsın dikdörtgen olanı yapmıştım
1 er watlık ledlerden o bile süper. gece giderken ledleri kapatıyorum
resmen birşey göremiyorum far tasıda kararmış, her yer karanlık
şarkısını söylüyorum.ledleri açıyorum oh be dünya varmış diyorum.
yukardaki yön tabelaları bile aydınlık.

valla faruk abi artık bu işe bi dur demenin el atmanın zamanı gelmedimi ? şu işleri bi düzene koyayım olmadı ciddi ciddi görüşelim abi yavvvv :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sen karar ver ben malzemeleri alayım yapıp sana kargoyla
yollarım.

olmadıki şimdi :) bana balık veriyorsun yiyecem bitecek sora gene balıkmı isteyecem senden olmazzzzz:cherry: balık tutmasını öğretirsen hiç balıksız kalmam kimseyede muhtaç kalmam , sağolasın faruk abim ,

ama gelip 2 lafın belini kırırarak istişare edip danışıp konuşmak varken kusurra bakma bu dediğini kabul edemem yoksa çok ama çok teşekkür ederim abimsin biliyorsun öperim ellerinden...:rendeer:

not: az biraz şu havalar düzelsin abi 2 adım yer basıp gelicem zaten ...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134


üstteki rolantide cbf nin far aydınlatması neredeyse görüş (0) sıfır...:(



buda sadece sağ sis lambası kendi orjinal farı kapalı hali , cep telefonuyla çekilmiştir...




üstten 2 resim sadece sağ ve sol her iki far birden yanıyor...




buda orjinal farı ve sağ sol lambalar...
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
olm fatih aylardır diline bi eşme şarkısı doladın kandırıyon bizi her seferinde eşmeyle kandırıyon :cherry: ulen bi gün korayında dediği gibi şaırda düş bizim buralara gel irfan amcan sana patika göstersin gezilecek güzergah göstersin :cherry:

çivi gibi çaktın kaldık eşmede muhabbete balığa yemeğe sözüm yokta bıktık be bilader göle baka baka :cherry::p:queen:

---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:52 ----------



günaydın şekerim hoşgelmişsin... fatihe laf yetiştiriyorum ne yapacam :queen:
abi orası bizim aşk yuvamız:p
ya sizi değişik yerlere götürürüm ama hava soğuk üşümeyin diye size iyilik te yaramıyor sizi ben bi taraklıya çıkarayımda toto nuz donsun eşme yi mumla ararsınız:p
2 niz bir olup bana saldırmayın alırım anahtarınız haberiniz olsun...

---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

pühh sana yağcı koray....
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
abi orası bizim aşk yuvamız:p
ya sizi değişik yerlere götürürüm ama hava soğuk üşümeyin diye size iyilik te yaramıyor sizi ben bi taraklıya çıkarayımda toto nuz donsun eşme yi mumla ararsınız:p
2 niz bir olup bana saldırmayın alırım anahtarınız haberiniz olsun...

---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

pühh sana yağcı koray....

sen bırak bu işleri de http://www.motosiklet.net/forum/etk...aeli-mt-sekapark-bulusmasi-8.html#post2549052 buraya gel bak tatlı su motorcusu.. :cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
1sw7y.jpg


malzeme şunun aynısı ve 12 voltla çalışanı

http://www.sahibinden.com/ilan/alis...unler-3x1-power-led-spot-ampul-68214850/detay

bunlar hazır power led spotlar. tanesi 12 tl. direk parklara paralel şekilde bağlayıp 1 keçepçeyle kafa grenajındaki herhangi bir vida yerine monte ediyorsunuz. burada ön çamurluğun vidalarına bağlamıştım. alttaki 2 spotu ön farın altındaki 2 vidaya bağlayınca daha iyi gösterir oldu. toplam güç 12w.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi orası bizim aşk yuvamız:p
ya sizi değişik yerlere götürürüm ama hava soğuk üşümeyin diye size iyilik te yaramıyor sizi ben bi taraklıya çıkarayımda toto nuz donsun eşme yi mumla ararsınız:p
2 niz bir olup bana saldırmayın alırım anahtarınız haberiniz olsun...

---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

pühh sana yağcı koray....

ne yaptın looo çalışınmı gece arayacaktım seni emme dedim şimdi uyukluyordur işte bırak uyandırmayayım dedim , yani kendimden bahsediyorum :cherry::queen:

---------- Post added at 09:00 ---------- Previous post was at 08:57 ----------

http://e1201.hizliresim.com/t/f/1sw7y.jpg

malzeme şunun aynısı ve 12 voltla çalışanı

http://www.sahibinden.com/ilan/alis...unler-3x1-power-led-spot-ampul-68214850/detay

bunlar hazır power led spotlar. tanesi 12 tl. direk parklara paralel şekilde bağlayıp 1 keçepçeyle kafa grenajındaki herhangi bir vida yerine monte ediyorsunuz. burada ön çamurluğun vidalarına bağlamıştım. alttaki 2 spotu ön farın altındaki 2 vidaya bağlayınca daha iyi gösterir oldu. toplam güç 12w.

bunlarda güzel burada bulamadım fakat onlardan almak için sanırım istanbula geçmem gerekecek ama sırf onlar içinde şu an gidemem, ama oldukça güzel görünüyorlar,

zaten şu holojen lamba işi yaptım ama kafamda hep led var... teşekkürler...:rendeer:

---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 09:00 ----------

mucit irfan abi ellerine sağlık


sağolasın abdurrrahmanım nasılsın gözüm ?nasıl gidiyor hayat yaramazlık yok demi ? :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
303 ağa... :cherry: bitermi deme bitecek yok başka yolu....

biter len biter dert etme şekerim :) biterde bi bakmışın askerden geleli 10-15 sene geçmiş pehhhhhh breh breh breh...:cherry: 1999 da geldim askerden vay anasını beeee senin gibi bitecekmi diyordum ... şafak sayıyordum :cherry::queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
biter len biter dert etme şekerim :) biterde bi bakmışın askerden geleli 10-15 sene geçmiş pehhhhhh breh breh breh...:cherry: 1999 da geldim askerden vay anasını beeee senin gibi bitecekmi diyordum ... şafak sayıyordum :cherry::queen:


paşa şmdi diyorum keşke yaşımda gelseydim.... kurt kocayınca k.peğin maskarası oluyor askeriyede....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst