- Katılım
- 14 Mar 2009
- Mesajlar
- 241
- Konu Yazar
- #1
Hay aklınla bin yaşa,gerçekten doğru söylüyorsun,gezilerde çok daha rahat ederimSana bi cross sart abi, onceki gezilerde hep dag bayirdi sanki![]()
Teşekkür ederim,gerçekten Cross düşünmeye başladım,sanırım bu tarz gezileri seviyorum..Hayranınım Abi karda buzda bi cupla gezi yapmak cesaret işi ama Cross şart olmuş sana... tekerin düz bassın....
Sayın Mehmet Tufan kendimi tehlikeye sokacak kadar yükseğe çıkmadım,baktım ki kar yoğunlaşmaya başladı geri döndüm,Haliyle insan emekli olunca kendisini avutacak az da olsa manyaklıklar yapar,bu da normal sayılır:cat:kesinlikle alınma abicim
ama
manyak mısın ?
nasıl bir cesarettir sendeki
maşallah aman nazar değmesin![]()