İzmir Armutlu-Bayramlı köy yolu,Karlı havada tek başına kısa bir gezi

Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
İzmir Armutlu-Bayramlı yolunda karlı havada tek başına kısa bir gezi,maksat stres atmak:))

Bugün İzmir Armutlu Bayramlı köy yolundaydım,yükseldikçe kar yağışı yoğunlaştı,daha fazla çıkamadan geri döndüm...



 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sana bi cross sart abi, onceki gezilerde hep dag bayirdi sanki :)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Hayranınım Abi karda buzda bi cupla gezi yapmak cesaret işi ama Cross şart olmuş sana... tekerin düz bassın....
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
kısa ve güzel bir gezi olmuş abi. hafta sonu sizin otaraflaramı gelsek, çok istiyorum karlı köy yollarında motor kullanmayı
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
kesinlikle alınma abicim
ama
manyak mısın ?
:) nasıl bir cesarettir sendeki :)
maşallah aman nazar değmesin :)
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
kesinlikle alınma abicim
ama
manyak mısın ?
:) nasıl bir cesarettir sendeki :)
maşallah aman nazar değmesin :)
Sayın Mehmet Tufan kendimi tehlikeye sokacak kadar yükseğe çıkmadım,baktım ki kar yoğunlaşmaya başladı geri döndüm,Haliyle insan emekli olunca kendisini avutacak az da olsa manyaklıklar yapar,bu da normal sayılır:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst