bagdat caddesi suadiye şaşkınbakkal erenköy caddebostan trafik ekibi ve cezaları !!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
426
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Polisin polis olduğu sadece canı yandığında aklına geliyor çok muzdaribim yarabbi.

Kısa bir süre kargoculuk maceram oldu, gizlice uyuşturucu taşıyan araç önü keser gibi kestiğini bilirim polis arabasının kargo aracımızı ve bu hollywood gerzek polisiye filmlerini aratmayacak aksiyon sahnesinin gerekçesini sorduğumuzda, kendilerine başka bir kargo şirketinin kendilerine indirim! evet indirim yapmadıkları için kargoculara özel bi ilgileri olduğunu iletmişlerdi bize... yani ortalıkta resmi gangasterler gibi gezip, zaten yeterince indirimli olan yaşantılarını daha da beleşe getirmeye cürret edebiliyorlar. çok çok kutsal ve kıymetli bu görevi bu sıfatı bu üniformayı onuruyla, layıkıyla taşıyan çok değerli kardeşlerimiz abilerimiz elbette var... ama samanlıkta iğne misali...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Bu uygulama yaklaşık 2-3 haftadır yapılmakta ve bir hafta içerisinde 3 kere durduruldum evraklarım kontrol edildi teşekkür edip gönderdiler ....

aslına bakarsanız en doğru yerde yapılıyor zira trafik ciddi anlamda bir keşmekeş içerisinde an oluyorki kaldırımlarda yayadan çok motosiklet gördüğüm oluyor :(

Umarım bağzı şeylerin düzelmesinde bir nebze olsun faydası olur...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kurallara uyan ve hıc bır evragı eksik olmayan kimse ceza yemiyor. Olaylar buraya carpitilarak yansitiliyor. Haksiz yere ceza yedigini dusunen her vatandas 15 gun icinde itraz edeblir.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
2011 model motorum var yani full evrak ehliyetim var canıma kast edecek kadar aptal değilim saglam ekipmanım var (kask dizlik vs).
bugun 2 kere cevirdiler 1 cısı şaşkın ısıklarda 2. erenköy garanti bankası önunde ikisindede evraklara bakıp yolladılar
benim burada yazmamdaki amac neden sadece motorsikletler !! benimde calıntı motorum var kayıp ve hiçbir sorunumda yok polisle cevirsinler uygulama güzel ama :
ışıkların önünde taksiciler cift sıra park yapmış polis amcalar ın önunde
dolmuşcular yolcu kapmak ıcın bırbırını kovalıyor
caddete park terörü vs vs vs
yolda bekleyin bir bakın kactane arac sürücüsü emniyet kemeri takmış
herkes %100 uyuyormu kurallra ???
ben bir kasıt var buna dikkat edin diye konu başlıgı actım ama konu yine ve herzaman oldugu gibi sapıttırıldı
neyse bu yazı uzarrrrr gider kalın saglıcakla..

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:00 ----------

polisin her zaman bu şekilde davranması gerekli,
ta ki motosikletin kaldırımda kullanılmaması gerektiğini anlayana kadar.

eğitim şart,

lakin tecrübelerime dayanarak bunun geçici bir durum olacağını,
muhtemelen polisi harekete geçirebilecek kadar çevresi geniş birilerinin eseridir.
yoksa polisin bu konulara çok da eğilmediğini hepimiz biliyoruz.

en basitinden boğaz köprüsünde motosikletler emniyet şeridini kullanıyor,
polisler ses etmiyor,
ta ki birisi emir verene kadar.
bu durumu nasıl analiz etmek gerekir ?
polisler haklı demek ne kadar doğru olur ?

konuyu açan arkadaşı sanırım o bölgede nizami kurallar dışında araç kullanan,
eksikleri olan arkadaşlar takdir edecektir. 300 tl bu işi yapanlar için büyük para.
mesele ceza kesmek değil bilinçlendirmek olmalı. devlet artık bu tür uygulamalardan kaçınmalı.


maalesef hayat kağıt üzerindeki gibi yaşanmıyor.

ben taktir beklemiyorum ve emin ol en az senın kadar bende nizamiyim ben buradaki kasıta dikkat cekmek istedim ve bi önceki mesajımdada acılmayı yaptım ama birgün tüm evrakların eksıksız halde ceza yersen beni hatırlamanı istiyorum saygılar..
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hocam aslında burada yazılan/yazdığım mesajların tamamı size ve açtığınız başlığa cevap niteliği taşımıyor.Zaten konu genel bir konu kişisel bir paylaşım değil.Çoğu kişi zaten yorumlara cvp yazıyor.Genel konu zaten 2 şıkta birleşti.1-Kurallara uyalım.2-Kuralları ben koyarım.
O yüzden takılmayalım yorumlara.Zaten okudumuzu ya hiç anlamayan yada yanlış anlayan bir forumuz:)Paylaşımınız için teşekkürler.
Sonunda anlaşamayacak olsakta fikirlerimiz sunmak tartışmak hiç olmamasından daha iyidir kanımca:cat:

2011 model motorum var yani full evrak ehliyetim var canıma kast edecek kadar aptal değilim saglam ekipmanım var (kask dizlik vs).
bugun 2 kere cevirdiler 1 cısı şaşkın ısıklarda 2. erenköy garanti bankası önunde ikisindede evraklara bakıp yolladılar
benim burada yazmamdaki amac neden sadece motorsikletler !! benimde calıntı motorum var kayıp ve hiçbir sorunumda yok polisle cevirsinler uygulama güzel ama :
ışıkların önünde taksiciler cift sıra park yapmış polis amcalar ın önunde
dolmuşcular yolcu kapmak ıcın bırbırını kovalıyor
caddete park terörü vs vs vs
yolda bekleyin bir bakın kactane arac sürücüsü emniyet kemeri takmış
herkes %100 uyuyormu kurallra ???
ben bir kasıt var buna dikkat edin diye konu başlıgı actım ama konu yine ve herzaman oldugu gibi sapıttırıldı
neyse bu yazı uzarrrrr gider kalın saglıcakla..

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:00 ----------



ben taktir beklemiyorum ve emin ol en az senın kadar bende nizamiyim ben buradaki kasıta dikkat cekmek istedim ve bi önceki mesajımdada acılmayı yaptım ama birgün tüm evrakların eksıksız halde ceza yersen beni hatırlamanı istiyorum saygılar..
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
bahçelievlerdede başladılar yunuslar çeviriyor beni çevirmediler şuana kadar ama kafasında kask olmayanları acımıyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst