[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
kardesim ben genelde internetden siparis veriyorum burda pek fazla yok ama bir hacılar camisi var onun altında bir motorcu var ora bak derim

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

burda güzel ürünler var bende alacam burdan

www.motobakkal.com
dsğolsdın kardeşim motobakkal ı biliyorum. Çoğu şeyi burdan temin ediyorum zaten. Ama güzel denizlimiz de sağlam bi motor yedek parça, aksesuar satan yer olmaması üzücü ya neyse çok sağolasın arkadaşlar.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
dsğolsdın kardeşim motobakkal ı biliyorum. Çoğu şeyi burdan temin ediyorum zaten. Ama güzel denizlimiz de sağlam bi motor yedek parça, aksesuar satan yer olmaması üzücü ya neyse çok sağolasın arkadaşlar.

evet orası öyle güzel bir motosiklet aksesuar satan yer yok o konuda haklısın
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar A2 ehliyet alacağım Denizli Merkez'de tavsiye edebileceğiniz bir kurs varmı?
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
denizli sürücü kursu ;)
teşekkürler arkadaşım ama belirtmeyi unutmuşum Denizli sürürü kursu hariç diyecektim 2005'te E sınıfı ehliyet aldım ve hiç memnun kalmadım çok pişman oldum o kursa gittiğime...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar A2 ehliyet alacağım Denizli Merkez'de tavsiye edebileceğiniz bir kurs varmı?
Valla bende 1 ay önce yazıldım öz asil sürücü kursuna. 150 kurs, 165 civarıda emniyet olur dediler. B ehliyeti olduğu için böyleymiş. Tanıdık vasıtasıyla kayıt oldum. Martın ortası gibi ehliyeti alcam nasip olursa. Şimdilik beklemedeyim. Herhangi bi sürüş eğitimi başlamadı. Herhalde 2,3 gün bindirip eğitim tamam dicekler. Zaten sürmeyi bildiğimiz için mesele yok. İstersen bi düşünebilirsin.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
bende 2004 te ordan aldım ve çok memnun kaldım.
2006da a2 ehliyetimi güven mtsk dan aldım orasıda fena değildi.
derslere falan gitmedim ama ben sınıfları bile bilmem nasıl fiyatta baya uygundu o zaman.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 2004 te ordan aldım ve çok memnun kaldım.
2006da a2 ehliyetimi güven mtsk dan aldım orasıda fena değildi.
derslere falan gitmedim ama ben sınıfları bile bilmem nasıl fiyatta baya uygundu o zaman.
evet güven benimde ilgimi çekti kaliteli bir kursa benziyor fiyatı çok önemsemiyorum benim için önemli olan kalite ben denizli s.k ya giderken tadilat vardı sınıfları çok kötüydü bizim dönemi alelacele geçiştirdiler zaten şu an tüm kurslar anlaşmalı tek fiyat çekiyorlar ama dostlar dosya masrafı bizden diye reklam yapıyomuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

Valla bende 1 ay önce yazıldım öz asil sürücü kursuna. 150 kurs, 165 civarıda emniyet olur dediler. B ehliyeti olduğu için böyleymiş. Tanıdık vasıtasıyla kayıt oldum. Martın ortası gibi ehliyeti alcam nasip olursa. Şimdilik beklemedeyim. Herhangi bi sürüş eğitimi başlamadı. Herhalde 2,3 gün bindirip eğitim tamam dicekler. Zaten sürmeyi bildiğimiz için mesele yok. İstersen bi düşünebilirsin.
sağolasın bi araştırayım
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
B ehliyeti varmı sende. Eğer varsa zaten mesele basit 20 soruluk sınava giriyosun. Derse falan gitmeye gerek yok. ( B ehliyeti yoksa nasıl oluyo bilmiyorum belki o da 20 sorudur).
Ben çok irdelemedim ya 3 yere sordum hepsi aynı fiyatı çekti gittim kayıt oldum bende birine. Yanlız yılbaşından önce son bi kez başka bir yere sorayım dedim ne kadar diye, Şu anda 150 sadece kurs ücreti dedi. Yalnız çabuk olun yılbaşından sonra tüm kurslar fiyat arttırıyor 300 tl olabilir sadece kurs dedi. Sen fiyat sordunmu bilmiyorum ama ben adamın yalancısıyım. O yüzden araştırmanı tavsiye ederim. Belki hala önceki fiyattan veren yerler vardır.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
evet güven benimde ilgimi çekti kaliteli bir kursa benziyor fiyatı çok önemsemiyorum benim için önemli olan kalite ben denizli s.k ya giderken tadilat vardı sınıfları çok kötüydü bizim dönemi alelacele geçiştirdiler zaten şu an tüm kurslar anlaşmalı tek fiyat çekiyorlar ama dostlar dosya masrafı bizden diye reklam yapıyomuş



bazı kurslar dosyayı geç veriyor falan ehliyeti 6 ayda zor alıyosun. bi akrabam mavi ay a gidiyordu sanırım 6 ayda zor aldı adam ehliyeti. ben tur bindirdim ona :D
araştır dostum kafana yatan olursa yazılırsın zaten formalite bi sınav yapıyorlar :)
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
B ehliyeti varmı sende. Eğer varsa zaten mesele basit 20 soruluk sınava giriyosun. Derse falan gitmeye gerek yok. ( B ehliyeti yoksa nasıl oluyo bilmiyorum belki o da 20 sorudur).
Ben çok irdelemedim ya 3 yere sordum hepsi aynı fiyatı çekti gittim kayıt oldum bende birine. Yanlız yılbaşından önce son bi kez başka bir yere sorayım dedim ne kadar diye, Şu anda 150 sadece kurs ücreti dedi. Yalnız çabuk olun yılbaşından sonra tüm kurslar fiyat arttırıyor 300 tl olabilir sadece kurs dedi. Sen fiyat sordunmu bilmiyorum ama ben adamın yalancısıyım. O yüzden araştırmanı tavsiye ederim. Belki hala önceki fiyattan veren yerler vardır.
E var bende inşallah artmamıştır yarın bir kaç yere sorayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

bazı kurslar dosyayı geç veriyor falan ehliyeti 6 ayda zor alıyosun. bi akrabam mavi ay a gidiyordu sanırım 6 ayda zor aldı adam ehliyeti. ben tur bindirdim ona :D
araştır dostum kafana yatan olursa yazılırsın zaten formalite bi sınav yapıyorlar :)
eyvallah sağol
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Alican sürücü kursunu tavsiye ederim a2 ve b ehliyetini ayrı ayrı oradan aldım hiç sorun yaşamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst